Przetargi.pl
kontynuacja budowy sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Tychowie Starym wraz z łącznikiem oraz zagospodarowaniem terenu w ramach zadania pn. „Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Tychowie Starym”

Gmina Mirzec ogłasza przetarg

  • Adres: 27-220 Mirzec, Mirzec Stary
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 412 713 033 , fax. 412 713 033
  • Data zamieszczenia: 2018-05-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Mirzec
    Mirzec Stary 9
    27-220 Mirzec, woj. świętokrzyskie
    tel. 412 713 033, fax. 412 713 033
    REGON: 291010330
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ugmirzec.sisco.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    kontynuacja budowy sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Tychowie Starym wraz z łącznikiem oraz zagospodarowaniem terenu w ramach zadania pn. „Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Tychowie Starym”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania jest kontynuacja budowy sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Tychowie Starym wraz z łącznikiem oraz zagospodarowaniem terenu w ramach zadania pn. „Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Tychowie Starym” wraz z wyposażeniem. Obiekt sali gimnastycznej z zapleczem jest przeznaczony na cele edukacyjne. Budynek ten łączy się z istniejącym budynkiem szkoły. Budynek jest obiektem nie podpiwniczonym na części dwu kondygnacyjnym. Budynek jest zaopatrzony w instalację elektryczną, wodno-kanalizacyjną oraz centralnego ogrzewania. Jego usytuowanie jest zgodne z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego gminy Mirzec (działka nr ewid. gr. 291 – obręb geodezyjny Tychów Stary). Na program funkcjonalny obiektu składają się pomieszczenia zaplecza sali sportowej oraz sala sportowa. Budynek jest zaprojektowany w technologii tradycyjnej, murowej, ze stropami gęstożebrowanymi typu Teriva III, monolitycznymi, żelbetowymi oraz słupami żelbetowymi na których wsparte są wiązary stalowe, kratownice. Budynek zaopatrzony w instalacje odgromową z uwagi na swoją wysokość. Zamówienie obejmuje również uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu wraz z opiniami i stanowiskami organów wymienionych w art. 56 Prawa budowlanego. Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać terminów pośrednich, wynikających z harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym przed podpisaniem umowy. Niedotrzymanie terminów pośrednich wykonania elementów robót wynikających z uzgodnionego harmonogramu rzeczowo finansowego zadani skutkować będzie naliczeniem kar umownych na zasadach określonych w projekcie umowy (Załącznik nr 7 do SIWZ). Termin realizacji zadania do 28.02.2019 r. W ww. terminie Wykonawca zobowiązany jest wykonać bez wad i usterek przedmiot umowy, skompletować i przekazać wszystkie niezbędne do odbioru dokumenty związane z realizacją zadania, w tym pozyskać na rzecz Zamawiającego pozwolenie na użytkowanie obiektu i zgłosić przedmiot umowy do odbioru końcowego. Charakterystyka projektowanego budynku przedstawia się następująco: Długość obiektu: 26,79 m; Szerokość obiektu: 25,02 m; Wysokość w kalenicy: 10,70 m; kąt nachylenia połaci: 6o, 12o; powierzchnia zabudowy: 620,00 m2; powierzchnia użytkowa: 772,03 m2, kubatura 5820,20 m3, ilość kondygnacji: II (na części budynku). 2. Przedmiot zamówienia i standardy jakościowe szczegółowo określa projekt budowlano-wykonawczy rozbudowy szkoły o salę gimnastyczną w Tychowie Starym na dz. nr 291 w ramach zadania pn. „Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Tychowie Starym” oraz przedmiar robót wykonany został przez firmę PRACOWNIA PROJEKTOWA „MAXPOL” ul. Żeromskiego 51a, 26-600 Radom. 3. Wykonany zakres robót przez pierwszego Wykonawcę w ramach realizacji zadania określa Załącznik nr 11 do SIWZ – Zestawienie kosztów zrealizowanych elementów na obiekcie oraz Załącznik nr 12 do SIWZ – Dokumentacja fotograficzna. 4. Wykonanie zamówienia obejmuje również: - opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - wykonanie wszelkich robót przygotowawczych i porządkowych, w tym zagospodarowania placu budowy, utrzymania i likwidacji zaplecza budowy wraz z wykonaniem i likwidacją przyłączy mediów na - wykonanie niezbędnych rusztowań, - odtworzenie dróg i chodników zniszczonych w trakcie realizacji robót, doprowadzenie terenu do stanu pierwotnego po zakończeniu realizacji robót - pełną obsługę geodezyjną wraz z inwentaryzacją powykonawczą, - wykonanie dokumentacji powykonawczej, - opracowanie świadectwa energetycznego zgodnie z wymogami prawa budowlanego, - uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektu wraz z opiniami i stanowiskami organów wymienionymi w art. 56 Prawa budowlanego w imieniu Zamawiającego, - dostarczenie instrukcji użytkowania obiektu w tym m. in. instrukcje użytkowania sprzętu i urządzeń obiektu, - dostarczenie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego wraz z wyposażeniem w sprzęt p. poż (gaśnice, koce, itp.) - uporządkowanie terenu budowy i przekazanie go Zamawiającemu w dniu odbioru końcowego robót, - postępowanie z odpadami powstałymi przy wykonywaniu przedmiotu umowy zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 (Dz.U.2018.21 t.j. z dnia 2018.01.04). Wykonawca ponosi zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów, dotyczących ochrony środowiska na terenie budowy i na terenie przyległym do terenu budowy oraz postępowanie z odpadami w stopniu całkowicie zwalniającym od tej odpowiedzialności Zamawiającego, - wykonanie prób szczelności po przekazaniu placu budowy na wykonanych instalacjach przez poprzedniego Wykonawcę robót oraz wykonanie prób szczelności po zakończeniu robót związanych w realizacją instalacji przed odbiorem końcowym zadania. 5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu w celu uzyskania wszelkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania oferty. Termin dokonania wizji Wykonawcy uzgadniają bezpośrednio z przedstawicielami Zamawiającego wskazanymi do bezpośrednich kontaktów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 20 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zał. Nr 3 do SIWZ)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 1) Zamawiający żąda dostarczenia zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia udowadniającego, że wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego, oraz że stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów (dokument składany na wezwanie Zamawiającego). W szczególności dokument powinien określać: zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia oraz czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania określa załącznik nr 5A do SIWZ. 2) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 7.2 ppkt. 1) do 4) SIWZ - (dokument składany na wezwanie Zamawiającego). 3) Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt od 7.2 ppkt. od 1) do 4).SIWZ dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp (dokument składany na wezwanie Zamawiającego).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach