Gmina Urszulin ogłasza przetarg
- Adres: 22-234 Urszulin, ul. Kwiatowa
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 825 713 001 , fax. 825 713 001
- Data zamieszczenia: 2019-07-10
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Urszulin
ul. Kwiatowa 35
22-234 Urszulin, woj. lubelskie
tel. 825 713 001, fax. 825 713 001
REGON: 11019787100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugurszulin.bip.lubelskie.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kontrola i rozliczanie robót na zadaniu inwestycyjnym pn. „Poprawa dostępności obszaru Gminy Urszulin jako części Polesia Zachodniego” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest Kontrola i rozliczanie robót na zadaniu inwestycyjnym pn. „Poprawa dostępności obszaru Gminy Urszulin jako części Polesia Zachodniego”. Przedmiotowe zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn. „Poprawa dostępności obszaru Gminy Urszulin jako części Polesia Zachodniego” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. 2.1. W ramach zamówienia Inspektor nadzoru będzie nadzorował, koordynował, kontrolował i rozliczał realizację zadania inwestycyjnego, które obejmuje w szczególności: 1) Budowę ciągu pieszo-rowerowego o łącznej długości ok. 5,00 km w ciągu drogi powiatowej nr 1624L i 1715L zlokalizowanego na działce nr ew. 152 i 53 w obrębie ewidencyjnym Wola Wereszczyńska, działce nr ew. 120 i 340 w obrębie ewidencyjnym Łomnica oraz działce nr ew. 104 w obrębie ewidencyjnym Jamniki, w tym: zabezpieczenie placu budowy, wykonanie prac pomiarowych – odtworzenie punktów charakterystycznych pasa drogowego i korony drogi gminnej, w celu określenia zakresu prac, wykonanie robót rozbiórkowych – rozebranie i usunięcie elementów, konstrukcyjnych dróg (w niezbędnym zakresie), oraz ich wywóz na miejsce wskazane przez Zamawiającego, wykonanie robót ziemnych, wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni, wykonywanie odwodnienia, prace pielęgnacyjne. 2) Budowa oświetlenia przy ciągu pieszo – rowerowym w miejscowości Wola Wereszczyńska, której zakres obejmuje w szczególności: budowę linii oświetleniowej do zasilania projektowanych słupów oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami LED, zabezpieczenie opraw oświetleniowych w słupach, montaż słupów oświetleniowych na fundamentach, montaż szaf oświetleniowych, 3) Montaż systemu fotowoltaicznego w miejscowości Wola Wereszczyńska, której zakres obejmuje w szczególności: montaż systemu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej w miejscowości Wola Wereszczyńska. 4) Budowa oświetlenia przy ciągu pieszo – rowerowym w miejscowości Łomnica, której zakres obejmuje w szczególności: budowę linii oświetleniowej do zasilania projektowanych słupów oświetleniowych z wysięgnikami i oprawami LED, zabezpieczenie opraw oświetleniowych w słupach, montaż słupów oświetleniowych na fundamentach, montaż szaf oświetleniowych. 5) Budowa zadaszenia na rowery i ogrodzenia terenu wraz z montażem małej architektury: zadaszenie w postaci wiaty o konstrukcji szkieletowej drewnianej, posadowione bezpośrednio na stopach fundamentowych o pow. Zabudowy 18 m2 <50,0 m2 Szczegółowy opis robót objętych nadzorem zamieszczony jest na stronie internetowej pod adresem: https://ugurszulin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=180&p1=szczegoly&p2=1396516 2.2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie obowiązków i praw, jakie dla inspektora nadzoru przewiduje art. 25, 26, 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.) oraz innych zadań określonych niniejszym zapytaniem, w szczególności: 1) Reprezentowanie zamawiającego, jako inwestora, na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 2) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, zastosowanych materiałów. 3) Inspektor nadzoru na koszt własny będzie prowadził badania i pomiary kontrolne przez niezależne laboratorium do badań kontrolnych wykonywanych robót przewidzianych w specyfikacji technicznej w ilości min. 15%, 4) Dopuszczanie materiałów, prefabrykatów, elementów itp. przewidzianych do wbudowania i/lub wykorzystania przy realizacji robót zgodnie z dokumentacją projektową, umową z wykonawcą robót budowlanych. 5) Zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych, materiałów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 6) Dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu oraz odbiorów częściowych. 7) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji. 8) Udział w odbiorze ostatecznym przedmiotu umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych. 9) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia ewentualnych wad przez wykonawcę robót budowlanych. 10) Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania (po uzgodnieniu z zamawiającym) prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych. 11) Powiadamianie wykonawcy i zamawiającego robót o wykrytych wadach oraz określania zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych. 12) Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę. 13) Powiadamianie zamawiającego o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją a stanem faktycznym na terenie budowy; zgłaszanie zastrzeżeń do dokumentacji projektowej wykonawcy robót budowlanych oraz zamawiającemu i dokonywanie w tym zakresie stosownych uzgodnień lub wyjaśnień -przy udziale zamawiającego. 14) Wnioskowanie o wprowadzenie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej i uzyskanie zgody na te zmiany wykonawcy robót budowlanych oraz zamawiającego, z zachowaniem zasady niewykraczania poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w umowie z wykonawcą robót budowlanych. 15) Informowanie zamawiającego i uzyskanie jego akceptacji w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu inwestycji. 16) Monitorowanie postępu robót przez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania, informowanie zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych. 17) Organizowanie oraz przewodniczenie naradom technicznym dotyczącym między innymi postępu robót, z udziałem przedstawicieli wszystkich zaangażowanych w realizację robót stron, sporządzanie na bieżąco protokołów z narad i przekazywanie ich zamawiającemu oraz pozostałym uczestnikom narad. 18) Uczestniczenie w kontrolach robót przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego. 19) Przygotowanie do odbioru ostatecznego robót budowlanych, sprawdzanie wykonanych robót, sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorach robót. 20) Poświadczenie terminu zakończenia robót w zakresie odbioru ostatecznego. 21) Współpraca z osobami wyznaczonymi przez zamawiającego. 2.3. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 2.4. Zamawiający dopuszcza wskazanie jednej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji. 2.5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy. 2.6. Podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 1) w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) wskaże części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i poda firmy podwykonawców. 2) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są w projekcie umowy. 2.9 Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby czynności związane z wykonywaniem wszystkich usług objętych zamówieniem wskazane i opisane w umowie, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, w szczególności wszelkie czynności administracyjno – biurowe związane z pełnieniem funkcji personelu biurowo administracyjnego. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.2.1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją zadania pn. Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1837L
Dodano: 2023-12-01 - PEŁNIENIE FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA ZADANIA „BUDOWA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W JANOWIE LUBELSKIM WRAZ Z JEDNOSTKĄ RATOWNICZO - GAŚNICZĄ”
Dodano: 2023-06-24 - PEŁNIENIE FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA ZADANIA "BUDOWA STRAŻNICY KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W PUŁAWACH"
Dodano: 2023-06-14 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie powiatu ryckiego – II etap
Dodano: 2023-05-31 - PEŁNIENIE FUNKCJI INWESTORA ZASTĘPCZEGO DLA ZADANIA „BUDOWA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W JANOWIE LUBELSKIM WRAZ Z JEDNOSTKĄ RATOWNICZO - GAŚNICZĄ”
Dodano: 2023-05-16 - Pełnienie usługi nadzoru inwestorskiego i optymalizacji dokumentacji projektowej zadania: Budowa ulicy łączącej ulicę Warszawską i ulicę Koncertową wraz z budową mostu na rzece Krzna w Białej Podl.
Dodano: 2023-04-06 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie powiatu ryckiego – I etap
Dodano: 2023-03-22 - Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa infrastruktury drogowej na terenie powiatu ryckiego – II etap
Dodano: 2023-03-21 - Nadzór inwestorski nad zadaniem inwestycyjnym: „Rozwój infrastruktury sportowej w Mieście Krasnystaw – modernizacja basenu i budowa hali sportów walki"
Dodano: 2023-03-12 - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadań polegających na rozbudowie i przebudowie oczyszczalni ścieków w mieście Zwierzyniec.
Dodano: 2023-02-22