Przetargi.pl
Kontrola i rozliczanie robót na zadaniu inwestycyjnym pn. „Ochrona dziedzictwa kulturowego Polesia – przebudowa budynków publicznych Gminy Urszulin na potrzeby obiektów kultury”

Gmina Urszulin ogłasza przetarg

  • Adres: 22234 Urszulin, ul. Kwiatowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 713 001 , fax. 825 713 001
  • Data zamieszczenia: 2018-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Urszulin
    ul. Kwiatowa 35
    22234 Urszulin, woj. lubelskie
    tel. 825 713 001, fax. 825 713 001
    REGON: 11019787100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugurszulin.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontrola i rozliczanie robót na zadaniu inwestycyjnym pn. „Ochrona dziedzictwa kulturowego Polesia – przebudowa budynków publicznych Gminy Urszulin na potrzeby obiektów kultury”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie obowiązków i praw, jakie dla inspektora nadzoru przewiduje art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.) oraz innych zadań określonych niniejszym zapytaniem, w szczególności: 1) Weryfikacja, analiza i ocena wielobranżowej dokumentacji budowlanej (projektów budowlano-wykonawczych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót). 2) Reprezentowanie zamawiającego, jako inwestora, na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 3) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, zastosowanych materiałów. 4) Dopuszczanie materiałów, prefabrykatów, elementów itp. przewidzianych do wbudowania i/lub wykorzystania przy realizacji robót zgodnie z dokumentacją projektową, umową z wykonawcą robót budowlanych. 5) Zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych, materiałów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 6) Dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu oraz odbiorów częściowych. 7) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji. 8) Udział w odbiorze ostatecznym przedmiotu umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych. 9) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia ewentualnych wad przez wykonawcę robót budowlanych. 10) Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania (po uzgodnieniu z zamawiającym) prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych. 11) Powiadamianie wykonawcy i zamawiającego robót o wykrytych wadach oraz określania zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych. 12) Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę. 13) Powiadamianie zamawiającego o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją a stanem faktycznym na terenie budowy; zgłaszanie zastrzeżeń do dokumentacji projektowej wykonawcy robót budowlanych oraz zamawiającemu i dokonywanie w tym zakresie stosownych uzgodnień lub wyjaśnień -przy udziale zamawiającego. 14) Wnioskowanie o wprowadzenie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej i uzyskanie zgody na te zmiany wykonawcy robót budowlanych oraz zamawiającego, z zachowaniem zasady niewykraczania poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w umowie z wykonawcą robót budowlanych. 15) Informowanie zamawiającego i uzyskanie jego akceptacji w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu inwestycji. 16) Monitorowanie postępu robót przez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania, informowanie zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych. 17) Organizowanie oraz przewodniczenie naradom technicznym dotyczącym między innymi postępu robót, z udziałem przedstawicieli wszystkich zaangażowanych w realizację robót stron, sporządzanie na bieżąco protokołów z narad i przekazywanie ich zamawiającemu oraz pozostałym uczestnikom narad. 18) Uczestniczenie w kontrolach robót przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego. 19) Przygotowanie do odbioru ostatecznego robót budowlanych, sprawdzanie wykonanych robót, sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorach robót. 20) Poświadczenie terminu zakończenia robót w zakresie odbioru ostatecznego. 21) Współpraca z osobami wyznaczonymi przez zamawiającego. Przebudowa świetlicy wiejskiej w Dębowcu- dz. ew. nr 96 Dębowiec Przebudowa obejmuje roboty polegające na przebudowie istniejącego budynku z wykorzystaniem części istniejących fundamentów przeznaczonych do wzmocnienia, dociepleniu części istniejących posadzek na gruncie, przebudowie i rozbudowie istniejących ścian, wymianie stropów i więźby dachowej oraz warstw wykończeniowych przegród. Dodatkowo zakres prac obejmuje rozbiórkę części budynku, budowę podjazdów dla osób niepełnosprawnych, budowę opasek wokół budynku. Przebudowa świetlicy wiejskiej w Wereszczynie- dz. ew. nr 409 i 410. Zakres robót budowlanych: wymiana stolarki okiennej i drzwiowej wewnętrznej, wymiana pokrycia dachowego, wzmocnienie więźby dachowej poprzez dodanie jętek, płatwi oraz słupków drewnianych, dobudowa szybu windowego od strony południowej, wykonanie opaski wokół budynku, roboty wewnętrzne- wydzielenie łazienki dla osób niepełnosprawnych, męskiej, damskiej, montaż kopuły obserwacyjnej, inne roboty wynikające z technologii robót, wentylacja pomieszczeń według opracowania branży sanitarnej, montaż instalacji solarnej i fotowoltaicznej, Przebudową i rozbudowa istniejącego budynku gospodarczego na potrzeby fili biblioteki publicznej w Woli Wereszczyńskiej- dz. ew nr 164 i 166/1. Zakres planowanych prac: rozbiórka konstrukcji dachu budynku przeznaczanego do rozbudowy, rozbiórka ścian budynku przeznaczonego do rozbudowy, sprawdzenie stanu fundamentów, wzmocnienie fundamentów istniejących, wzmocnienie ścian istniejących, wykop pod nowe ławy fundamentowe, wykonanie ław fundamentowych, wykonanie izolacji poziomej na fundamentach, wykonanie ścian parteru, wykonanie ścian działowych na parterze, wykonanie wieńca na ścianach konstrukcyjnych, wykonanie konstrukcji więźby dachowej, montaż poszycia dachu wraz z obróbkami, wykonanie izolacji termicznej poddasza nieużytkowego, montaż stolarki okiennej i drzwiowej, wykonanie wewnętrznej instalacji sanitarnej i elektrycznej, montaż paneli fotowoltaicznych, prace wykończeniowe obejmujące: powłoki ścienne, posadzki – zaprojektowano: 3 rodzaje- klinkierowa, terakota, betonowa, sufity – podwieszane. Nadzór inwestorski obejmuje wszystkie trzy zadania oraz całość robót przewidzianych w dokumentacji technicznej, która dostępna jest siedzibie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. a) Formularz ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) Oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ według wzorów stanowiących odpowiednio Załącznik nr 3 i 4 do SIWZ, c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, d) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 4.5.1 i 4.5.4 SIWZ - jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach