Przetargi.pl
Kontrola i rozliczanie robót na zadaniach inwestycyjnych w gminie Urszulin

Gmina Urszulin ogłasza przetarg

  • Adres: 22-234 Urszulin, ul. Kwiatowa
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 713 001 , fax. 825 713 001
  • Data zamieszczenia: 2021-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Urszulin
    ul. Kwiatowa 35
    22-234 Urszulin, woj. lubelskie
    tel. 825 713 001, fax. 825 713 001
    REGON: 11019787100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugurszulin.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Kontrola i rozliczanie robót na zadaniach inwestycyjnych w gminie Urszulin
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest Kontrola i rozliczanie robót na zadaniach inwestycyjnych w Gminie Urszulin. 2.2. Przedmiotowe zamówienie w części 1 realizowane jest w ramach projektu: „Budowa sieci wodno- kanalizacji na terenie aglomeracji Urszulin” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. W części 2 i 3 realizowane są ze środków własnych gminy. 2.3. Zamawiający zgodnie z art. 36 aa ust.1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 3 części jak poniżej: 2.3.1 W ramach zamówienia Inspektor nadzoru będzie nadzorował, koordynował, kontrolował i rozliczał realizację zadań inwestycyjnych, które obejmują w szczególności: W ramach części 1 zamówienia- „Budowa sieci wodno- kanalizacyjnej na terenie aglomeracji Urszulin”: a)Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Sumin- długość sieci 176 m, b)budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Grabniak- długość sieci 162,5 m, c) budowa sieci wodociągowej w miejscowości Grabniak – długość sieci 160,80 m. Szczegółowy zakres robót budowlanych objętych nadzorem dostępny jest w siedzibie Zamawiającego. W ramach części 2 zamówienia- „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Grabniak działka nr 85/1”: Przebudowa odcinka drogi gminnej od km 0+000 do km 0+990 zlokalizowanego na działce nr ewidencyjny 85/1 stanowiącej pas drogowy i administrowanej przez Gminę Urszulin, w tym:  zabezpieczenie placu budowy - ustawienie oznakowania czasowej organizacji ruchu,  wykonanie prac pomiarowych – odtworzenie punktów charakterystycznych pasa drogowego i korony drogi gminnej, w celu określenia zakresu prac,  wykonanie robót rozbiórkowych – rozebranie i usunięcie elementów, konstrukcyjnych dróg (w niezbędnym zakresie), oraz ich wywóz na miejsce wskazane przez Zamawiającego,  wykonanie robót ziemnych,  wykonanie warstw konstrukcyjnych nawierzchni jezdni drogi gminnej,  wykonywanie odwodnienia. Szczegółowy opis robót objętych nadzorem zamieszczony jest na stronie internetowej pod adresem: https://ugurszulin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=180&p1=szczegoly&p2=1388466 Uwaga! W chwili obecnej trwa wyłonienie Wykonawcy na zakres przebudowy odcinka drogi gminnej od km 0+000 do km 0+500, natomiast na pozostały zakres przebudowy odcinka drogi zostanie rozpisane kolejne postępowanie. W ramach części 3 zamówienia- - „Remont istniejącej sali gimnastycznej w Urszulinie”. Remont budynku istniejącej hali sportowej w Zespole Szkół w Urszulinie ul. Szkolna 23. W ramach zamówienia należy wykonać: 1. Rozebranie podłóg i posadzek w budynku hali sportowej (parkiety, podłogi z desek na legarach, posadzki lastrikowe, posadzki z wykładzin z tworzyw sztucznych) 2. Wykonanie nowych posadzek w pomieszczeniach budynku hali sportowej w tym wykonanie podłogi sportowej z nawierzchnią elastyczną 2mm na odpowiedniej podbudowie i izolacji, z oznaczeniem boisk, oraz innych nawierzchni z kamieni sztucznych na odpowiednich podbudowach i izolacjach. 3. Wykonanie kompleksowego remontu węzła sanitarnego z natryskami: - demontaż istniejącego wyposażenia, okładzin ścian i posadzek, podejść wodno- kanalizacyjnych - wykonanie nowych okładzin ścian i posadzek wraz z wyrównaniem ścian poza poziomem ich wyłożenia płytkami, - wykonanie nowych podejść wodno- kanalizacyjnych - montaż nowych urządzeń: muszli klozetowych, pisuarów, umywalek, natrysków itp. 4. Wymiana wewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej. 5. Wymiana wyposażenia: drabinek gimnastycznych, koszy, bramek do piłki nożnej, zestawu do siatkówki – w uzgodnieniu z zamawiającym. 6. Wygładzenie tynków i malowanie wszystkich remontowanych pomieszczeń 7. Wymiana instalacji elektrycznych wraz z punktami świetlnymi. Szczegółowy opis robót objętych nadzorem zamieszczony jest na stronie internetowej pod adresem: https://ugurszulin.bip.lubelskie.pl/index.php?id=180&p1=szczegoly&p2=1366656 2.4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m. in.: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie obowiązków i praw, jakie dla inspektora nadzoru przewiduje art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo Budowlane (Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zm.) oraz innych zadań określonych niniejszym zapytaniem, w szczególności: 1) Reprezentowanie zamawiającego, jako inwestora, na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z dokumentacją projektową i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. 2) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót, wbudowanych wyrobów budowlanych, zastosowanych materiałów. 3) Inspektor nadzoru na koszt własny będzie prowadził badania i pomiary kontrolne przez niezależne laboratorium do badań kontrolnych wykonywanych robót przewidzianych w specyfikacji technicznej w ilości min. 15% (dotyczy części 2 zamówienia), 4) Dopuszczanie materiałów, prefabrykatów, elementów itp. przewidzianych do wbudowania i/lub wykorzystania przy realizacji robót zgodnie z dokumentacją projektową, umową z wykonawcą robót budowlanych. 5) Zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych, materiałów wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 6) Dokonywanie odbiorów robót zanikających i ulegających zakryciu oraz odbiorów częściowych. 7) Uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji. 8) Udział w odbiorze ostatecznym przedmiotu umowy zawartej z wykonawcą robót budowlanych. 9) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia ewentualnych wad przez wykonawcę robót budowlanych. 10) Wydawanie kierownikowi budowy lub kierownikowi robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania (po uzgodnieniu z zamawiającym) prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych, oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych. 11) Powiadamianie wykonawcy i zamawiającego robót o wykrytych wadach oraz określania zakresu koniecznych do wykonania robót poprawkowych. 12) Żądanie od kierownika budowy lub kierownika robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymanie dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z dokumentacją projektową lub pozwoleniem na budowę. 13) Powiadamianie zamawiającego o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją a stanem faktycznym na terenie budowy; zgłaszanie zastrzeżeń do dokumentacji projektowej wykonawcy robót budowlanych oraz zamawiającemu i dokonywanie w tym zakresie stosownych uzgodnień lub wyjaśnień -przy udziale zamawiającego. 14) Wnioskowanie o wprowadzenie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej i uzyskanie zgody na te zmiany wykonawcy robót budowlanych oraz zamawiającego, z zachowaniem zasady niewykraczania poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w umowie z wykonawcą robót budowlanych. 15) Informowanie zamawiającego i uzyskanie jego akceptacji w przypadku konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową, w sytuacji gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu inwestycji. 16) Monitorowanie postępu robót przez sprawdzanie ich rzeczywistego zaawansowania, informowanie zamawiającego o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych przez wykonawcę robót budowlanych. 17) Organizowanie oraz przewodniczenie naradom technicznym dotyczącym między innymi postępu robót, z udziałem przedstawicieli wszystkich zaangażowanych w realizację robót stron, sporządzanie na bieżąco protokołów z narad i przekazywanie ich zamawiającemu oraz pozostałym uczestnikom narad. 18) Uczestniczenie w kontrolach robót przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego. 19) Przygotowanie do odbioru ostatecznego robót budowlanych, sprawdzanie wykonanych robót, sprawdzanie kompletności i prawidłowości przedłożonych przez wykonawcę robót dokumentów wymaganych do odbioru oraz uczestnictwo w odbiorach robót. 20) Poświadczenie terminu zakończenia robót w zakresie odbioru ostatecznego. 21) Współpraca z osobami wyznaczonymi przez zamawiającego. 2.5. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 71247000-1- nadzór nad robotami budowlanymi 2.6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 2.7. Zamawiający dopuszcza wskazanie jednej osoby do pełnienia więcej niż jednej funkcji. 2.8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy. 2.8. Podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 1) w formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do SIWZ) wskaże części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i poda firmy podwykonawców. 2) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są w projekcie umowy. 2.9 Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby czynności związane z wykonywaniem wszystkich usług objętych zamówieniem wskazane i opisane w umowie, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 108, z późn. zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, w szczególności wszelkie czynności administracyjno – biurowe związane z pełnieniem funkcji personelu biurowo administracyjnego. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców – Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Powyższe wymaganie nie dotyczy czynności wykonywanych przez osobę/y prowadzącą/e jednoosobową działalność gospodarczą.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71247000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach