Komunikacja Miejska - Płock sp. z o.o. ogłasza przetarg
- Adres: 09-400 Płock, ul. Przemysłowa 17
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. (024) 3675167 , fax. 0243675114
- Data zamieszczenia: 2009-05-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komunikacja Miejska - Płock sp. z o.o.
ul. Przemysłowa 17 17
09-400 Płock, woj. mazowieckie
tel. (024) 3675167, fax. 0243675114
REGON: 61040391200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.km.ump.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: spółka prawa handlowego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Kontrola biletowa oraz prowadzenie windykacji i ezekucji należności - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Prowadzenie kontroli biletowej w autobusach Komunikacji Miejskiej-Płock Sp. z o.o. oraz prowadzenie windykacji i egzekucji należności z tytułu jazdy bez ważnego biletu, zgodnie z zasadami określonymi w umowie stanowiącej załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 793130001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 5000 zł
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) spełniają warunki określone art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych b) którzy wykonali minimum 5 usług podobnych z przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich trzech lat z należytą starannością o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, każda wykonana na rzecz innego Zamawiającego. c) posiadają co najmniej roczne doświadczenie w prowadzeniu kontroli biletowej i windykacji należności w komunikacji zbiorowej w mieście liczącym co najmniej 120.000 mieszkańców. d) posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 100.000 zł
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Oświadczenie o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wobec podmiotu wykonawcy wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 5) aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 7 ) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat licząc od daty wszczęcia niniejszego postępowania usług o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz Zamawiających wraz dokumentami potwierdzającymi, iż usługi zostały wykonane należycie - minimum pięć 8) wykaz potwierdzający doświadczenie w prowadzeniu kontroli biletowej i windykacji należności w komunikacji zbiorowej w mieście liczącym co najmniej 120.000 mieszkańców. 9) aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości co najmniej 100.000 zł (polisa)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.km.ump.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przeprowadzenie kontroli projektów realizowanych w ramach PO RPW Osi priorytetowej I (Nowoczesna gospodarka)
Dodano: 2016-07-12 - Usługi kontroli
Dodano: 2016-04-15 - Usługa przeprowadzenia do 41 kontroli na miejscu realizacji projektów w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy (dalej: SPPW) oraz przygotowania raportów pokontrolnych wraz z załącznikami
Dodano: 2016-02-18 - Świadczenie usług kontroli związanych z badaniem zamówień publicznych realizowanych i weryfikowanych przez Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Dodano: 2016-01-15 - PEŁNIENIE NADZORU PEDAGOGICZNEGO W JEDNOSTKACH SZKOLNICTWA ARTYSTYCZNEGO I i II STOPNIA NADZOROWANYCH PRZEZ CENTRUM EDUKACJI ARTYSTYCZNEJ W WARSZAWIE
Dodano: 2015-12-17 - Usługa przeprowadzenia kontroli na miejscu na zakończenie realizacji projektów w ramach Działań: 11.1, 11.2 i 11.3 Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007-2013
Dodano: 2015-12-03 - Przeprowadzenie kontroli projektów realizowanych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego
Dodano: 2015-10-02 - Usługa przeprowadzenia do 50 kontroli na miejscu realizacji projektów w ramach Szwajcarsko-Polskiego Programu Współpracy (dalej: SPPW) oraz przygotowanie raportów pokontrolnych wraz z załącznikami
Dodano: 2015-04-24 - Usługi kontroli
Dodano: 2015-04-13 - Usługa przeprowadzenia do 50 kontroli na miejscu realizacji projektów w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy oraz przygotowania raportów pokontrolnych w polskiej wersji językowej i angielskiej wersji językowej wraz z załącznikami
Dodano: 2015-04-09