Przetargi.pl
Konserwację urządzeń energetycznych służących do oświetlenia ulic, placów i dróg będących własnością miasta Kraśnik

Burmistrz Miasta Kraśnika ogłasza przetarg

  • Adres: 23-200 Kraśnik, ul. Lubelska 84
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 8251540 , fax. 081 8252709
  • Data zamieszczenia: 2011-12-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Kraśnika
    ul. Lubelska 84 84
    23-200 Kraśnik, woj. lubelskie
    tel. 081 8251540, fax. 081 8252709
    REGON: 00052410500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.krasnik.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwację urządzeń energetycznych służących do oświetlenia ulic, placów i dróg będących własnością miasta Kraśnik
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przez Wykonawcę bieżącej konserwacji oświetlenia ulic, placów i dróg. Lokalizacja wykonania usług obejmuje obszar Miasta Kraśnik w granicach administracyjnych i dotyczy oświetlenia będącego własnością Miasta Kraśnik. Wykaz terenów i urządzeń energetycznych, których dotyczy przedmiot zamówienia, stanowi załącznik nr 1 do SIWZ (wykaz terenów oświetlenia ulic, placów i dróg na terenie miasta Kraśnika, określonych w załączniku nr 1, będzie aktualizowany przez Zamawiającego i przekazywany w formie pisemnej Wykonawcy). W przypadku przejęcia nowych lub dodatkowych urządzeń energetycznych w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do ich konserwacji w ramach bieżącego zamówienia. 2. Wykonawca jest zobowiązany w szczególności do: a) naprawy, konserwacji i wymiany instalacji oświetlenia ulic, placów i dróg dotyczącej m.in. niesprawnych układów zasilania, układów sterujących oświetleniem, opraw oświetleniowych, uszkodzonych słupów, osprzętu oraz kabli energetycznych, b) wymiany niesprawnych źródeł światła, c) usuwania gałęzi zasłaniających oprawy oświetleniowe, d) naprawy uszkodzeń lub wymiany sprzętu spowodowanych aktami wandalizmu, kolizjami samochodowymi i kradzieżami, e) wykonywania wszystkich niezbędnych działań technicznych niezbędnych do utrzymania dobrego stanu technicznego instalacji i urządzeń oświetleniowych i sprawnego funkcjonowania oświetlenia, f) przeglądów okresowych stanu technicznego sieci, g) udziału w pracach związanych z przejmowaniem do eksploatacji nowych sieci oświetlenia ulic, placów i dróg, h) przekazywania zużytych źródeł światła podmiotowi posiadającemu stosowne zezwolenie do prowadzenia takiej działalności, i) prowadzenie ewidencji awarii i dostarczaniu Zamawiającemu comiesięcznego sprawozdania, j) wyłączania i ponownego załączania źródeł światła na wniosek Zamawiającego, k) okresowego oczyszczania kloszy opraw oświetleniowych - minimum 1 raz na rok, l) współpracy z Zakładem Energetycznym w zakresie funkcjonowania oświetlenia ulicznego, m) innych prac koniecznych do prawidłowego funkcjonowania oświetlenia. 3. Granice przedmiotu umowy stanowią szafy sterowania oświetleniem drogowym oraz linie zasilające szafy. 4. Wykonawca ponosi koszty robocizny, materiałów, pracy sprzętu, transportu materiałów, uporządkowania terenu oraz pozostałych prac niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonawca ponosił będzie również koszty niezbędnych badań wynikających z norm i przepisów, wykonywanych w celu kontroli jakości robót. 5. Wykonawca podejmie wszelkie czynności konieczne do wykonania przedmiotu zamówienia z własnej inicjatywy. 6. Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia będzie stosował wyłącznie materiały fabrycznie nowe. Stosowane przez Wykonawcę materiały i urządzenia muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi normami i muszą posiadać wymagane prawem certyfikaty. Wszystkie oprawy stosowane przez Wykonawcę muszą być oprawami typu wandaloodpornego. 7. Wykonawca winien prowadzić prace w taki sposób, aby nie powodować zagrożenia w ruchu drogowym. 8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone osobom trzecim w związku z wykonywaniem, niewykonaniem lub niewłaściwym wykonaniem przedmiotu zamówienia. 9. Realizacja przedmiotu zamówienia winna być wykonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami. 10. Wykonawca jest zobowiązany do dokonywania przeglądu konserwowanego oświetlenia min. 1 raz w tygodniu. O wynikach przeglądów Wykonawca informuje niezwłocznie Zamawiającego protokołem. 11. W razie awarii oraz uszkodzeń uniemożliwiających poprawną eksploatację oświetlenia Wykonawca usunie niezwłocznie awarię zagrażającą osobom postronnym i mieniu, a w pozostałych przypadkach - w ciągu 5 dni od dnia jej wystąpienia lub zgłoszenia przez Zamawiającego. W przypadku konieczności wymiany słupów oświetleniowych okres ten może się wydłużyć o czas oczekiwania na realizację dostawy zamówionych przez Wykonawcę materiałów, lecz nie dłużej niż 30 dni. 12. Prawo kontroli prawidłowości realizacji przedmiotu zamówienia przysługuje Straży Miejskiej oraz pracownikom Referatu Gospodarki Komunalnej Urzędu Miasta Kraśnik. Kontrole mogą być przeprowadzane bez uprzedzenia Wykonawcy. 13. Z kontroli sporządza się protokół, który doręcza się Wykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3 000 zł (słownie: trzy tysiące złotych), które może być wnoszone w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym 3) poręczeniach i gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9.11.2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. z 2007r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.) 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr 46 1240 5497 1111 0010 4019 7424. 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. W tytule przelewu należy wpisać: wadium - przetarg na: Konserwacja urządzeń energetycznych służących do oświetlenia ulic, placów i dróg będących własnością miasta Kraśnik. 4. Za wyjątkiem wadium wniesionego w pieniądzu, wymagane jest dołączenie do oferty oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty, o których mowa muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, tj. do 23.12.2011 r. do godz. 11:00 (liczy się data wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego). 6. Wykonawca, który nie wniósł wadium zostaje wykluczony z postępowania, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą. 7. Wykonawcy, którzy wnieśli wadium nie stanowiące całości wymaganej kwoty lub, gdy forma jest niezgodna z rozdziałem XII pkt 1 SIWZ - są wykluczeni. 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca na wezwanie Zamawiającego nie uzupełni wymaganych dokumentów, oświadczeń lub pełnomocnictw, chyba ze udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych od niego. 13. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 14. Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, jeżeli: - odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.krasnik.eu/index.php?id=39

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach