Przetargi.pl
Konserwację oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Miasta Mrągowo

Gmina Miasto Mrągowo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60A
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7413256 , fax. 089 7412874
  • Data zamieszczenia: 2009-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Mrągowo
    ul. Królewiecka 60A 60A
    11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7413256, fax. 089 7412874
    REGON: 51074342700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mragowo.um.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwację oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Miasta Mrągowo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres rzeczowy robót zamówienia: 1. Sprawowanie nadzoru nad oświetleniem ulicznym, obejmującego: a) Dokonywanie raz w tygodniu oględzin oświetlenia ulicznego, w celu wykrywania uszkodzeń mechanicznych i awarii oraz aktów wandalizmu na oświetleniu ulicznym. Sporządzanie protokołu oględzin i oceny stanu technicznego, w oparciu o który dokonywana będzie konserwacja poszczególnych urządzeń oraz przekazywanie informacji z oględzin drogą elektroniczną lub pismem na adres Zamawiającego. b) Dokonywanie oględzin sieci oświetlenia ulicznego oraz punktów pomiarowo - rozdzielczych raz na kwartał. Sporządzanie protokołu oględzin i oceny stanu technicznego w oparciu, o który dokonywana będzie konserwacja poszczególnych urządzeń oraz przekazywanie informacji z oględzin drogą elektroniczną lub pismem na adres Zamawiającego. c) Naprawę uszkodzonych: styków, połączeń, przewodów w oprawach i słupach, wnęk bezpiecznikowych, końcówek kabli, itp. d) Wymianę uszkodzonych: bezpieczników, styczników, fotorezystorów, żarówek, przekaźników zmierzchowych, opraw, wysięgników, słupów itp. urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego. e) Utrzymanie w należytym stanie opraw oświetleniowych ( utrzymanie w czystości kloszy i odbłyśników). Czyszczenie raz w miesiącu - w okresie od 01 maja do 31 sierpnia - opraw łącznie z kloszami, słupów oświetlenia parkowego. f) Konserwację szafek kablowych, oświetleniowych, tablic oświetleniowych w stacjach. g) Lokalizację oraz awaryjną naprawę uszkodzonych odcinków kabli sterujących i oświetleniowych. h/ Sprawdzanie układów zapłonowych opraw. i) Ustalanie przyczyn awarii na oświetleniu objętym gwarancją oraz kontrolę realizacji usterek gwarancyjnych. j) Sprawdzanie stanu ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej. k) Sprawdzanie poziomu hałasu i drgań źródeł światła. l) Sprawdzanie wskazań aparatury kontrolno-pomiarowej. ł) Ustawianie i regulację przekaźników zmierzchowych. 2. Usuwanie skutków wandalizmu i skutków wypadków drogowych, tj. uzupełnianie brakujących lub zdewastowanych: kloszy, opraw, wysięgników, słupów, układów sterowniczych, kabli oświetleniowych zasilających i sterowniczych, szafek, zamków i zamknięć, tablic oświetleniowych itp. urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego ( po uprzednim zgłoszeniu do Policji i UM ). 3. W przypadku wykrycia sprawcy wypadku drogowego czego skutkiem było zniszczenie, bądź uszkodzenie o którym mowa w pkt. 2, Wykonawca prowadzi postępowania w sprawie pokrycia kosztów z ubezpieczenia sprawcy a przysługująca należność stanowi dochód Wykonawcy. 4. Zapewnienie 24 - godzinnego Pogotowia Energetycznego w czasie trwania masowych imprez (typu Piknik Country, Festiwal Kultury Kresowej, itp.) organizowanych przez Urząd Miasta Mrągowo. 5. Przegląd techniczny i doprowadzenie do sprawności 57 gniazd elektrycznych do iluminacji świątecznej, w terminie do 20 listopada 2010r. 6. Demontaż (do 05.02.2010r ) i montaż (do 01.12.2010r.) 65 elementów słupowych iluminacji świątecznej, 3 balkonowych, 2 liniowych nad jezdnią, dekoracja 7 drzew z elementów będących własnością Zamawiającego, bieżąca naprawa, utrzymanie w sprawności, w okresie wywieszenia. 7. Realizację warunków ENERGI-Operatora S.A. Oddział w Olsztynie, jako właściciela urządzeń oświetlenia ulicznego, tzn.: a) Wykonawca będzie przestrzegał warunki ujęte w niżej wymienionych instrukcjach: - Instrukcji Współpracy Ruchowej, - Instrukcji Organizacji Bezpiecznej Pracy przy urządzeniach i instalacjach elektroenergetycznych, wraz z załącznikami marzec 2008r., - Instrukcji stanowiska prac pod napięciem do 1 kV, styczeń 2009roku, - Instrukcji prac pod napięciem przy elektroenergetycznych liniach napowietrznych i kablowych oraz urządzeniach rozdzielczych do 1 kV, grudzień 2008 roku. b) Eksploatacja musi obejmować całość urządzeń oświetlenia drogowego, zarówno wydzielonego, jak i podwieszonego na wspólnych konstrukcjach z siecią zasilającą E-O S.A., tj. układy sterowniczo-pomiarowe, kable oświetleniowe zasilające i sterownicze, szafki, zamki, zamknięcia, tablice oświetleniowe, oprawy i słupy oświetleniowe. c) Eksploatacja, naprawa i modernizacja urządzeń oświetlenia drogowego musi odbywać się bez wyłączeń urządzeń i linii zasilających, techniką Prac Pod Napięciem (PPN) do 1 kV, zgodnie z Zasadami wykonywania prac pod napięciem (Załącznik nr 2 do Instrukcji Współpracy Ruchowej), zawartymi pomiędzy RE Kętrzyn, a Wykonawcą. d) W wyjątkowych sytuacjach (brak technologii PPN) dopuszcza się prace na urządzeniach wyłączonych spod napięcia, w oparciu o warunki ujęte w ppkt: e), f), g), h) oraz i). e) Złożenie w ZE pisemnego wniosku na 7 dni roboczych przed planowanym wyłączeniem. f) Koszty niesprzedanej przez E-O S.A. energii, wynikłe z wyłączenia sieci, pokrywa Wykonawca. Wielkość niesprzedanej energii ustalona zostanie jako średnia, na podstawie pomiarów napięcia prądu tuż przed wyłączeniem i bezpośrednio po załączeniu linii, z zastosowaniem współczynnika 0,2 dla kwoty wyliczonej jak dla grupy taryfowej C11, wg Taryfy dla energii elektrycznej obowiązującej odbiorców obsługiwanych przez Energę -Obrót S.A. z siedzibą w Olsztynie, zatwierdzonej Decyzją Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w dniu wyłączenia. Rejon Energetyczny pobierał będzie od Wykonawcy opłaty za dopuszczenie do pracy wg stawek obowiązujących w danym dniu. Należność będzie pobierana po zakończeniu pracy (wg zatwierdzonego Cennika opłat dodatkowych obowiązującego w E-O S.A. w Olsztynie). g) Eksploatacja na terenie miasta Mrągowa musi być prowadzona ciągami liniowymi, w celu wyeliminowania niepotrzebnych przerw w dostawie energii elektrycznej odbiorcom, z każdorazowym dopuszczeniem do prac na poszczególnych ciągach. h) Polecenia na pracę będą wystawiane przez Rejon Energetyczny Kętrzyn. i) W porozumieniu z Posterunkiem Energetycznym Mrągowo, powiadamianie odbiorców o przerwach w dostawie energii na co najmniej 5 dni przed terminem planowanej pracy, z podaniem daty i czasu trwania wyłączenia. j) Pokrycie kosztów niesprzedanej przez E-O S.A. w Olsztynie energii, z powodu wyłączenia sieci dla potrzeb konserwacji oświetlenia. k) Organizowanie i wykonywanie prac eksploatacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, kwalifikacji personelu oraz BHP, w tym również instrukcji wymienionych w pkt.9, ppkt. a oraz przepisów zawartych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 17 września 1999r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach i instalacjach energetycznych (Dz. U. Nr 80, poz. 912). l) Informowanie RE Kętrzyn o zdemontowanych urządzeniach i oprawach oświetleniowych oraz przekazywanie ich do Posterunku Energetycznego w Mrągowie. m) Pokrywanie kosztów utylizacji zużytych lamp, zawarcie umowy na odbiór odpadów niebezpiecznych i uzyskanie pozwolenia na ich zagospodarowanie. 8. Całodobowe przyjmowanie i rejestrowanie zgłoszeń dotyczących funkcjonowania oświetlenia (prowadzenie książki zgłoszeń obejmującej obszar Miasta Mrągowo administrowany przez Zamawiającego - do wglądu Zamawiającego). 9. Stała kontrola świecenia całości oświetlenia. 10. Współpraca z Zamawiającym w celu usprawnienia funkcjonowania oświetlenia. 11. Przystąpienie do usuwania awarii niezwłocznie, nie później niż w ciągu dwóch godzin od zgłoszenia telefonicznego lub stwierdzenia przez Wykonawcę. 12. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego pisemnego powiadomienia Zamawiającego o niemożności usunięcia awarii sieci oświetleniowej zgodnie z zawartą umową. 13. Dokonywania napraw urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego, zgodnie z harmonogramem przygotowanym w oparciu o protokół z oględzin oraz zgłoszenia telefoniczne w terminie 3 dni od daty przyjęcia zgłoszenia. 14. Informowanie pozostałych właścicieli oświetlenia o planowanych pracach z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem. 15. Utrzymanie w sprawności użytkowej i technicznej instalacji i urządzeń podświetleń - iluminacji obiektów zabytkowych i pomników. 16. Dokonywanie okresowych podcinek drzewostanu w strefie oświetlenia ulicznego i parkowego po przeprowadzonych przeglądach w następujących miesiącach: luty-marzec, październik-listopad, zgodnie ze sporządzonym protokołem konieczności, zatwierdzonym przez zamawiającego. 17. Wszelkie konieczne zmiany systemu sterowania oświetleniem przyjętego do konserwacji oraz sposobu zasilania, zrealizowane przez Wykonawcę w czasie trwania umowy, muszą być opisane i przekazane Zamawiającemu niezwłocznie po ich dokonaniu. 18. Konserwowanie oświetlenia i wykonywanie innych prac związanych z utrzymaniem świetlenia ulicznego i parkowego, niezależnie od zapisów niniejszej umowy zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.) 5. Oceny spełnienia tych warunków dokona komisja przetargowa powołana przez Zamawiającego, która na podstawie złożonych dokumentów w ofertach oceni Wykonawców (spełnia/nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty które należy złożyć: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy. 3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mragowo.um.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach