Przetargi.pl
Konserwacje i naprawy sprzętu komputerowego w I Oddziale ZUS w Łodzi

ZUS I Oddział w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-431 Łódź, ul. Zamenhofa 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6382740, 42 638 29 65 , fax. 42 6382665
  • Data zamieszczenia: 2011-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZUS I Oddział w Łodzi
    ul. Zamenhofa 2 2
    90-431 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6382740, 42 638 29 65, fax. 42 6382665
    REGON: 00001775600403
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacje i naprawy sprzętu komputerowego w I Oddziale ZUS w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Numer postępowania: 210000/370/1/2011/OBI/ZAP-17. 2. Przedmiotem zamówienia są konserwacje i naprawy pogwarancyjne sprzętu komputerowego oraz urządzeń aktywnych sieci komputerowej, zwanych dalej sprzętem komputerowym w obiektach I Oddziału ZUS w Łodzi, znajdujących się pod adresami: 1) Łódź, ul. Zamenhofa 2, 2) Łódź, ul. Brzezińska 5/15, 3) Łódź, ul. Wólczańska 225, 4) Łódź, ul. Piotrkowska 171/173 (adres administracyjny: Al. Kościuszki 104A), 5) Zgierz, ul. Długa 43, 6) Zgierz, ul. Chopina 5, 7) Kutno, ul. Jagiełły 12, 8) Łowicz, ul. Kaliska 8, 9) Brzeziny, ul. Głowackiego 43, 10) Łęczyca, ul. Zachodnia 8. 3. Szczegółowy zakres i zasady wykonywania zamówienia określa Wzór umowy, stanowiący III część SIWZ. Wykaz sprzętu komputerowego Zamawiającego określa Załącznik nr 5 do Wzoru umowy. 4. Wymagany minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy na wykonane naprawy, a na zakupione na zlecenie Zamawiającego części - 12 miesięcy lub okres gwarancji producenta, jeśli będzie on dłuższy. 5. Wartość niniejszego zamówienia wynosi 40 627,67 euro. 6. Termin wykonania zamówienia: 24 miesiące, licząc od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 02.01.2012 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach