Przetargi.pl
Dostawa materiałów promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich (PO RYBY 2007-2013).

Województwo Łódzkie ogłasza przetarg

  • Adres: 90-051 Łódź, al. Piłsudskiego 8
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6633385, 6633384 , fax. 042 6633391
  • Data zamieszczenia: 2011-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Łódzkie
    al. Piłsudskiego 8 8
    90-051 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6633385, 6633384, fax. 042 6633391
    REGON: 47207171500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa materiałów promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich (PO RYBY 2007-2013).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych w ramach Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich (PO RYBY 2007-2013). Przedmiot zamówienia został podzielony na 15 części (zadania). Zadania 1 - wykonanie i dostawa teczek konferencyjnych - 150 szt; Zadanie 2 - wykonanie i dostawa etui na pióra - 150 szt; Zadanie 3 - wykonanie i dostawa piór wiecznych - 150 szt; Zadanie 4 - wykonanie i dostawa zestawów piśmiennych - 150 szt; Zadanie 5 - wykonanie i dostawa wizytowników z ringiem - 150 szt, aktówek - 150 szt, rozdzielaczy USB - 150 szt., wskaźników laserowych - 150 szt; Zadanie 6 - wykonanie i dostawa koszulek polo - 150 szt, bluz polarowych - 150 szt, kurtek wiatrówek - 150 szt; Zadanie 7 - wykonanie i dostawa pendrivów 4 GB - 100 szt., pendrivów 8GB - 100 szt., pendrivów 16 GB - 100 szt; Zadanie 8 - wykonanie i dostawa portfeli skórzanych damskich 100 szt., portfeli skórzanych męskich - 100 szt. Zadanie 9 - wykonanie i dostawa piłek do gry w siatkówkę 150 szt., piłek nożnych - 150 szt; Zadanie 10 - wykonanie i dostawa zestawów wędkarskich 100 szt; Zadanie 11 - wykonanie i dostawa stacji pogodowych 150 szt., termosów z kubkami - 200 szt, parasoli 150 szt; Zadanie 12 - wykonanie i dostawa długopisów drewnianych 350 szt, długopisów metalowych - 1000 szt; Zadanie 13 - wykonanie i dostawa kalkulatorów z długopisem - 350 szt., notesów z karteczkami samoprzylepnymi - 250 szt; notesów A5 z długopisem - 350 szt., lampek LED - 350 szt. Zadanie 14 - wykonanie i dostawa toreb bawełnianych - 500 szt., latarek - 350 szt; saszetek na dokumenty - 200 szt., T-shirtów - 150 szt., etui na telefon - 350 szt., peleryn w etui - 350 szt. Zadanie 15 - wykonanie i dostawa bloczków A4 - 350 szt., bloczków 6x12 cm - 350 szt.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 224620006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 14 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach