Przetargi.pl
Konserwacje i naprawy sprzętu komputerowego

ZUS I Oddział w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 90-431 Łódź, ul. Zamenhofa 2
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6382740, 42 638 29 65 , fax. 42 6382665
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: ZUS I Oddział w Łodzi
    ul. Zamenhofa 2 2
    90-431 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6382740, 42 638 29 65, fax. 42 6382665
    REGON: 00001775600403
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacje i naprawy sprzętu komputerowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są okresowe konserwacje i naprawy pogwarancyjne sprzętu komputerowego oraz urządzeń aktywnych sieci komputerowej, w obiektach ZUS I Oddział w Łodzi, znajdujących się pod adresami: 1) Łódź, ul. Zamenhofa 2, 2) Łódź, ul. Brzezińska 5/15, 3) Łódź, ul. Wólczańska 225, 4) Łódź, ul. Piotrkowska 171/173 (adres administracyjny: Al. Kościuszki 104A), 5) Zgierz, ul. Długa 43, 6) Zgierz, ul. Chopina 5, 7) Kutno, ul. Jagiełły 12, 8) Łowicz, ul. Kaliska 8, 9) Brzeziny, ul. Głowackiego 43, 10) Łęczyca, ul. Zachodnia 8. Szczegółowy zakres i zasady wykonywania zamówienia określa Wzór umowy, stanowiący III część SIWZ.Wykaz sprzętu komputerowego Zamawiającego określa Załącznik nr 5 do Wzoru umowy. W wykazie zaznaczono urządzenia będące na gwarancji, które wejdą do zakresu przedmiotu zamówienia dopiero z upływem okresu gwarancji.Wymagany minimalny okres gwarancji: 12 miesięcy na wykonane naprawy, a na zakupione na zlecenie Zamawiającego części - 12 miesięcy lub okres gwarancji producenta, jeśli będzie on dłuższy.Wymagany okres realizacji zamówienia: 24 miesiące, licząc od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż od 01.01.2010 r. Wielkość zamówienia: Wartość niniejszego zamówienia (postępowanie oznaczone nr sprawy 210000/370/1/2009/TF/NA-19) wynosi 49.861,28 euro.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 503120005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 uPzp, co potwierdzą przez złożenie: a)oświadczenia, o którym mowa w pkt 3.2. II części SIWZ, a w przypadku Wykonawców nie dysponujących potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, również przez złożenie pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, b)dokumentów wymaganych w pkt 3.3. - 3.6. II części SIWZ, spełniających wymogi rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.), zwanego dalej Rozporządzeniem. 2)W zakresie warunku określonego w art. 22 ust. 1 pkt 2 uPzp (posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia), Wykonawcy winni wykazać się doświadczeniem w realizacji przedmiotu zamówienia w postaci należytego wykonania/wykonywania, co najmniej trzech usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie polegających na naprawie i konserwacji sprzętu komputerowego, przy czym: a) minimum jedna z usług (wykonana lub wykonywana) winna być o wartości nie mniejszej niż 60 tys. zł brutto, b) minimum jedna z usług (wykonana lub wykonywana) winna polegać na konserwacji i naprawie routera/ów albo routera/ów i pozostałego sprzętu, c) minimum jedna z usług (wykonana lub wykonywana) winna polegać na konserwacji i naprawie serwera/ów albo serwera/ów i pozostałego sprzętu. Zamawiający dopuszcza aby wymienione w wykazie usługi spełniały warunki, o których mowa w pkt a-c w dowolnym zestawieniu (np. spośród 3 usług wymienionych w wykazie jedna usługa spełnia wszystkie warunki, o których mowa w pkt a-c, zaś 2 pozostałe usługi polegają na konserwacji i naprawie sprzętu komputerowego). Wykonawca może wykazać zgodnie ze swoim wyborem usługi wykonane lub/i wykonywane, przy czym: Pod pojęciem usługi wykonanej należy rozumieć usługę polegającą na konserwacji i naprawie sprzętu komputerowego, zrealizowaną (zakończoną) przez Wykonawcę/przez któregokolwiek z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Pod pojęciem usługi wykonywanej - należy rozumieć usługę będącą w trakcie realizacji (usługę aktualnie świadczoną) i wykazać, że jej część (w przypadku 1 usługi o wartości co najmniej 60 tys. zł brutto) została już zrealizowana przez Wykonawcę/przez któregokolwiek z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia.Potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w pkt 2) nastąpi poprzez złożenie oświadczenia zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ (pkt 3.2. II części SIWZ) oraz dokumentów wymienionych w pkt 3.6. II części SIWZ. Ocena spełnienia ww. warunków odbywać się będzie metodą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie z art. 22 ust. 1 uPzp (wg wzoru Zał. Nr 2 do SIWZ), a w przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, również pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - w rozumieniu Rozporządzenia. 3.Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS - w rozumieniu Rozporządzenia. 4.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego - w rozumieniu Rozporządzenia. 5.Wykaz usług wykonanych/wykonywanych dot. konserwacji i napraw sprzętu komputerowego z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami (np. referencje, rekomendacje) potwierdzającymi należyte ich wykonanie. Do ewentualnego wykorzystania przy sporządzaniu tego dokumentu służy Załącznik Nr 3 do SIWZ. W przypadku usługi wykonywanej, w ww. wykazie w poz. /wartość usługi/ należy wpisać wartość jej zrealizowanej części, a w poz. /data wykonania/ należy wpisać datę rozpoczęcia wykonywania usługi i zaznaczyć, że usługa jest w trakcie wykonywania. Dokument potwierdzający należyte wykonanie usługi, której realizacja została zakończona, musi być wystawiony po zakończeniu świadczenia usługi, zaś dokument potwierdzający należyte wykonywanie usługi będącej w trakcie realizacji musi potwierdzać należyte zrealizowanie jej części, począwszy od dnia rozpoczęcia wykonywania usługi do chwili wystawienia ww. dokumentu lub do daty w nim określonej i być wystawiony nie wcześniej niż 3 lata przed dniem wszczęcia postępowania lub potwierdzać wykonywanie usługi w okresie nie wcześniejszym niż 3 lata przed dniem wszczęcia postępowania. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej odpowiednio do przepisów Rozporządzenia, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 2, 3 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, o którym mowa w pkt 1) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt 2) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1) - 2), Wykonawca zastępuje je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oświadczenie winno być sporządzone z zachowaniem terminów odpowiednio jak dla dokumentów wymienionych w pkt 1) i 2).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach