Przetargi.pl
Konserwacja zieleni na wybranych nieruchomościach stanowiących własność Gminy Kępno lub będących w jej posiadaniu w 2018 r.

Gmina Kępno ogłasza przetarg

  • Adres: 63600 Kępno, ul. Ratuszowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 62 78 25 800 , fax. 62 78 25 801
  • Data zamieszczenia: 2018-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kępno
    ul. Ratuszowa 1
    63600 Kępno, woj. wielkopolskie
    tel. 62 78 25 800, fax. 62 78 25 801
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.kepno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja zieleni na wybranych nieruchomościach stanowiących własność Gminy Kępno lub będących w jej posiadaniu w 2018 r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania p.n. „Konserwacja zieleni na wybranych nieruchomościach stanowiących własność Gminy Kępno lub będących w jej posiadaniu w 2018 r.” Zamawiający dopuszcza realizację przedmiotu zamówienia przez składanie ofert częściowych na: A. Część 1 (zadanie nr 1) Dostawa, nasadzenie i pielęgnacja kwiatów w gazonach, klombach, kwietnikach i wieżach kwiatowych na terenie Miasta Kępna I. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Pielęgnację następujących terenów zielonych : 1) tereny zielone na kępińskim Rynku, tj.: a) klomb wokół komory klimatyzacyjnej przy ratuszu o powierzchni ok. 22 m2; b) klomby na południowej pierzei rynku o powierzchni ok. 180; c) klomb na północnej pierzei rynku o powierzchni ok. 100 m2; d) klomb wokół pomnika o powierzchni 50 m2; e) tereny pod drzewami na kępińskim Rynku (ograniczone obrzeżami) – wokół 53 sztuk drzew, o łącznej powierzchni terenu ok. 35 m2 ; f) klomby wokół drzew rosnących przy kępińskim ratuszu (2 jodły) o łącznej powierzchni 28 m2 ; 1. klomby przy ul. Wawrzyniaka oraz klomby na skrzyżowaniu z ul. Obrońców Pokoju (o łącznej powierzchni ok. 70m2 ); 2. klomby przy ul. Rzeźnickiej i Polnej (o łącznej powierzchni ok. 230m2 ); 3. klomb na rondzie Kombatantów o powierzchni 95 m2; 4. klomb przy ul. Sportowej (obok bloku Spółdzielni Mieszkaniowej, między Alejami Marcinkowskiego i ul. Tysiąclecia) o powierzchni 105 m2 , 5. miejsce wokół tablicy pamiątkowej u zbiegu ulic Młyńskiej i Granicznej o powierzchni 20 m2; 6. klomb na terenie tzw. „małego parku” przy ulicy Ks. P. Wawrzyniaka o powierzchni 40 m2; 7. klomby przy ul. Staszica i Zamkowej (o łącznej powierzchni ok. 50m2 ); 2. Pielęgnowanie terenów zielonych, o których mowa w pkt. 1 obejmuje swoim zakresem: 1) sprzątanie i usuwanie odpadów dwa razy w tygodniu; 2) nawożenie nie mniej niż 2 razy o okresie obowiązywania umowy; 3) przycinanie roślin nie mniej niż 2 razy w okresie obowiązywania umowy; utrzymywanie formowanego kształtu wybranych roślin, 4) usuwanie przekwitniętych kwiatostanów z roślin wieloletnich i cebulowych, 5) jesienne przygotowanie roślin do zimy w tym: wiązanie traw cięcie lawendy, szałwii i liliowców itp. oraz pozimowe uprzątnięcie zabezpieczeń jak i cięcie roślin; 6) utrzymanie prawidłowej wegetacji roślin poprzez bieżące podlewanie roślin w okresie od początku maja od końca września rosnących na terenach zielonych, o których mowa w ust.1 pkt 1 lit. a-f oraz ust. 1 pkt 2, 3 i 8 z częstotliwością średnio 1 raz w tygodniu. Termin podlewania zostanie dostosowany do panujących warunków atmosferycznych (brak deszczu, wysoka temperatura), dlatego jego częstotliwość jest ruchoma. Zamawiający szacuje, że w ww. okresie suma podlewań wyniesie nie mniej niż 20 razy; 7) Zamawiający użyczy nieodpłatnie na czas obowiązywania umowy „stojak hydrantowy” wraz z wyposażeniem, służący do podlewania terenów zieleni z punktów czerpalnych wskazanych przez Zamawiającego. Koszty zużycia wody przy korzystaniu ze stojaka hydrantowego obciążają Zamawiającego. 8) usuwanie odpadów z terenów i obiektów objętych przedmiotem niniejszej umowy; 9) bieżące uzupełnianie kory; 2. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy, nasadzeń i pielęgnacji niżej wskazanych gazonów, klombów, kwietników i wież kwiatowych : 1) klomby do obsadzenia na terenie Kępna: a) klomb na terenie tzw. „małego parku” przy ulicy Ks. P. Wawrzyniaka o powierzchni nasadzeń 12 m2; b) klomb przy ul. Sportowej (obok bloku Spółdzielni Mieszkaniowej, między Alejami Marcinkowskiego i ul. Tysiąclecia) o powierzchni nasadzeń 16 m2 ; c) klomb na rondzie Kombatantów o powierzchni nasadzeń 30 m2; d) klomby wokół drzew rosnących przy kępińskim ratuszu (2 jodły) o łącznej powierzchni 10 m2; e) klomb przy tablicy pamiątkowej przy ul. Młyńskiej, o powierzchni 2 m2; f) klomby przy ul. Staszica o powierzchni nasadzeń ok. 50m²; 2) gazony, kwietniki i wieże kwiatowe: a) Rynek: - 6 szt. kaskadowych wież kwiatowych o wysokości 1,35 m, kubaturze 668l, ilości poziomów 6, ilość sadzonek 80 szt./wieżę, - 16 gazonów granitowych o pow. 0,5 m2 każdy; - 8 kwietników wiszących o wysokości 0,55 m, kubaturze 70l, ilości poziomów 3, ilość sadzonek 24 szt./kwietnik; - 40 donic o wymiarach około: wysokości 45 cm, średnicy 40cm, kubaturze 35 l; b) „mały park” przy ul. Szpitalnej - 5 szt. kaskadowych wież kwiatowych o wysokości 1,1 m, kubaturze 125l, ilości poziomów 6, ilość sadzonek 40 szt./wieżę, c) ul. Ks. M. Magnuszewskiego: – 4 szt. małych gazonów prostokątnych o powierzchni 0,5 m2 każdy; - 4 szt. gazonów dwuwklęsłych o powierzchni 0,24 m2 każdy, ilość sadzonek 6 szt./gazon; d) ul. Sienkiewicza: - 4 szt. kwietników wiszących o wysokości 0,29 m, kubaturze 14,5 l, ilość sadzonek 10szt./kwietnik; - 2szt. gazonów okrągłych, ilość sadzonek 31 szt./gazon kwiatów wczesnoletnich i 19 szt./gazon kwiatów letnich, - 1 szt. gazon kwadratowy, ilość sadzonek 31 szt./gazon kwiatów wczesnoletnich i 19 szt./gazon kwiatów letnich, - 4 szt donic, wys. 1,2 m, średnica 1,2 m; ilość sadzonek 35 szt./donica kwiatów wczesnoletnich i 35 szt./donica kwiatów letnich, e) ul. Tęczowa (Os. Kopa) – 3 szt. gazonów dużych sześciokątnych powierzchni 1,32 m2 każdy; f) ul. Krótka - 3 szt. kwietników wiszących o wysokości 0,29 m, kubaturze 14,5 l, ilość sadzonek 10szt./kwietnik, 4 donice z bukszpanem; 3. Przedmiot zamówienia, o którym mowa w pkt. 2, obejmuje następujące prace: a) przygotowanie ziemi do nasadzeń kwiatów, uzupełnienie ziemi; b) montaż i demontaż wież kwiatowych (11 szt.) i kwietników wiszących (15 szt.) wraz z ich przechowaniem w okresie zimowym; c) posadzenie kwiatów w ilości ok. 25 – 30 szt. kwiatów/m2; d) odchwaszczanie i nawożenie kwiatów; e) uzupełnianie na bieżąco brakujących kwiatów; f) usuwanie na bieżąco zwiędłych kwiatów; g) jednorazowe obfite podlanie roślin przy nasadzeniu; h) utrzymanie prawidłowej wegetacji roślin poprzez bieżące podlewanie kwiatów w okresie od początku maja od końca września rosnących w gazonach, wieżach kwiatowych i kwietnikach, o których mowa w pkt 2 ppkt. 1) z częstotliwością średnio 3 razy w tygodniu. Termin podlewania zostanie dostosowany do panujących warunków atmosferycznych (brak deszczu, wysoka temperatura), dlatego jego częstotliwość jest ruchoma. Zamawiający szacuje, że w ww. okresie suma podlewań wyniesie nie mniej niż 60 razy; i) utrzymanie prawidłowej wegetacji roślin poprzez bieżące podlewanie kwiatów w okresie od początku maja od końca września rosnących w klombach, o których mowa w pkt 2 ppkt. 1 z częstotliwością średnio 3 razy w tygodniu. Termin podlewania zostanie dostosowany do panujących warunków atmosferycznych (brak deszczu, wysoka temperatura), dlatego jego częstotliwość jest ruchoma. Zamawiający szacuje, że w ww. okresie suma podlewań wyniesie nie mniej niż 40 razy; j) mycie kolorowych donic ustawionych na ul. Sienkiewicza i ul. Krótkiej k) przygotowanie do zimy poprzez uprzątnięcie kwiatów z gazonów, klombów, kwietników. 4. Wykonawca zobowiązuje się dokonać nasadzeń w następujących miejscach i terminach wskazanego asortymentu kwiatów: 1) pierwszy etap – bratki wielkokwiatowe, stokrotki - termin nasadzeń zostanie uzgodniony z Zamawiającym i dostosowany będzie do warunków atmosferycznych ( brak przymrozków, opadów śniegu) lub w terminie nieprzekraczalnym do 15 kwietnia 2018r.: 1) Rynek – 8 gazonów granitowych; 2) Rynek - klomby wokół dwóch drzew z gatunku jodła; 3) ul. Tęczowa ( Os. Kopa) – 3 gazonów dużych sześciokątnych, 4) ul. Ks. M. Magnuszewskiego – 4 małych gazonów dwuwklęsłych, 5) ul. Staszica – klomby o powierzchni ok. 50 m², 6) ul. Sienkiewicza – 4 donice, 2 gazony okrągłe, 1 gazon kwadratowy 2) drugi etap – kwiaty letnie: ipomoea (różne rodzaje), koleus, pelargonia zwisająca czerwona i różowa, aksamitka różnokolorowa, begonia stale kwitnąca różnokolorowa, biała margaretka (argyranthenum), kocanka, lawenda, canna, pelargonia rabatowa, starzec, surfinia różnokolorowa, szałwia, petunia, plectranthus, bidens, Bluszczyk kurdybanek, werbena, - wszystkie miejsca wymienione w pkt. 2 ppkt 1) i 2) za wyjątkiem pkt. 2 ppkt 1) ppkt d i f - termin nasadzeń zostanie uzgodniony z Zamawiającym, ale nie później niż do dnia 10 czerwca 2018r. 5. W przypadku wskazanym w pkt. 2 ppkt 1) ppkt d) do drugiego etapu nasadzeń należy wykorzystać gatunki roślin wieloletnich: bukszpan wieczniezielony i bukszpan wieczniezielony „Latifolia Maculata” i tawuła japońska w odmianie „Antony Waterer”, w sposób uzgodniony z Zamawiającym. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przedstawienia harmonogramu wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia, określających dzień tygodnia/miesiąca w którym będzie realizowana dana usługa, co umożliwi bieżącą kontrolę realizacji zamówienia i rozliczenia przedmiotu umowy. II. Termin wykonania zamówienia Termin wykonania przedmiotu zamówienia – od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2018 r. B. Część 2 (Zadanie nr 2) - Pielęgnacja wraz z utrzymaniem terenów zieleni miejskiej położonych przy Skwerze Pocztowym, Skwerze przy ul. Spółdzielczej w Kępnie oraz Skwerze przy ul. Kusocińskiego w Hanulinie 1. Zakres zamówienia obejmuje: 1) utrzymanie - pielęgnacja szaty roślinnej Skweru Pocztowego w Kępnie, obejmujące: a) usuwanie przekwitniętych roślin z trawnika (cebulek – po przekwitnięciu), b) wertykulacja i aeracja jednorazowo trawników w celu usunięcia obumarłych źdźbeł trawy i napowietrzenie trawnika po wiosennym przekwitnięciu roślin cebulkowych, c) utrzymywanie trawników, tak aby wysokość trawy wynosiła od 4 do 8 cm wraz z zebraniem i wywiezieniem skoszonej trawy ( pierwsze koszenie dostosować do terminu przekwitnięcia roślin cebulkowych), d) podlewanie trawników, drzew, rabat z krzewami i bylinami w okresie od początku maja do końca września w terminach dostosowanych do warunków pogodowych (brak deszczu, susza, wysokie temperatury) w celu zachowania właściwego wzrostu i rozwoju roślin – z częstotliwością nie mniejszą niż 3 razy w tygodniu. Zamawiający szacuje, że w ww. okresie suma podlewań wyniesie 60 razy. W przypadku wysokich temperatur podlewanie należy przeprowadzać w godzinach od 18.00 do 8.00, e) ręczne odchwaszczanie rabat z bylinami – z częstotliwością co 2 tygodnie w okresie od kwietnia do września (nie mniej niż 12 razy), f) odchwaszczanie trawników środkami chwastobójczymi – z częstotliwością 2 razy w całym okresie obowiązywania umowy, g) nawożenie trawników zgodnie z zaleceniami producenta nawozu i terminami dostosowanymi do stanu trawnika – z częstotliwością 2 razy w całym okresie obowiązywania umowy, h) zwalczanie chorób i szkodników roślin, i) poprawianie przesuniętej włókniny przeciw chwastom lub naprawa uszkodzonej włókniny w obrębie rabat z bylinami, j) cięcie pęcherznicy: dwa razy do roku na wiosnę i jesień w celu zagęszczenia i utrzymania pożądanego pokroju i wysokości rośliny, k) cięcie prześwietlające i sanitarne forsycji wg potrzeb, l) formowanie bukszpanowej obwódki oraz formowanie bukszpanowych kuli: dwa razy do roku w czerwcu i pod koniec sierpnia, m) usuwanie przekwitniętych kwiatów, kwiatostanów oraz uschniętych części roślin, n) oczyszczanie drzew z odrostów, o) cięcie pielęgnacyjne drzew i krzewów, p) odmładzanie skupin krzewów, q) usuwanie opadłych liści, gałęzi i obumarłych części roślin i innych odpadów zgromadzonych w obrębie rabat z bylinami ( w miejscach wyłożonych kamieniem ozdobnym usuwanie wykonać wyłącznie dmuchawą ogrodową), r) utrzymanie nasadzeń w konstrukcjach kwiatowych, s) zdjęcie po okresie zimowym zabezpieczeń z drzew i krzewów oraz zabezpieczenie ich na kolejny okres zimowy, t) zebranie, usuniecie i utylizacja odpadów, w tym odpadów biodegradowalnych (nie dotyczy opróżniania koszy na odpady usytuowane w obrębie skweru), u) utrzymanie ciągów pieszych w czystości poprzez ręczne zamiatanie i odchwaszczanie. 2) utrzymanie - pielęgnacja szaty roślinnej Skweru przy ul Spółdzielczej w Kępnie obejmująca: a) obsługa i konserwacja systemu nawadniającego, b) utrzymywanie trawników, tak aby wysokość trawy wynosiła od 4 do 8 cm wraz z zebraniem i wywiezieniem skoszonej trawy, c) ręczne odchwaszczanie rabat z bylinami – z częstotliwością co 2 tygodnie w okresie od kwietnia do września (nie mniej niż 12 razy), d) odchwaszczanie trawników środkami chwastobójczymi – z częstotliwością 2 razy w całym okresie obowiązywania umowy, e) nawożenie trawników zgodnie z zaleceniami producenta nawozu i terminami dostosowanymi do stanu trawnika – z częstotliwością 2 razy w całym okresie obowiązywania umowy, f) zwalczanie chorób i szkodników roślin, g) poprawianie przesuniętej włókniny przeciw chwastom lub naprawa uszkodzonej włókniny w obrębie rabat z bylinami, h) formowanie bukszpanowych kuli: dwa razy do roku w czerwcu i pod koniec sierpnia, i) usuwanie przekwitniętych kwiatów, kwiatostanów oraz uschniętych części roślin, j) oczyszczanie drzew z odrostów, k) cięcie pielęgnacyjne i formujące drzew i krzewów, l) odmładzanie skupin krzewów, m) usuwanie opadłych liści, gałęzi i obumarłych części roślin i innych odpadów zgromadzonych w obrębie rabat z bylinami ( w miejscach wyłożonych kamieniem ozdobnym usuwanie wykonać wyłącznie dmuchawą ogrodową), n) zdjęcie po okresie zimowym zabezpieczeń z drzew i krzewów oraz zabezpieczenie ich na kolejny okres zimowy, o) zebranie, usuniecie i utylizacja odpadów, w tym odpadów biodegradowalnych (nie dotyczy opróżniania koszy na odpady usytuowane w obrębie skweru), p) utrzymanie ciągów pieszych w czystości poprzez ręczne zamiatanie i odchwaszczanie. 3) utrzymanie - pielęgnacja szaty roślinnej Skweru przy ul. Kusocińskiego w Hanulinie obejmująca: 1. utrzymywanie trawników, tak aby wysokość trawy wynosiła od 4 do 8 cm, usługa nie obejmuje konieczności zebrania i wywiezienia skoszonej trawy, 2. regularne ręczne bądź mechaniczne odchwaszczanie miejsc nasadzonych drzew iglastych i liściastych, 3. zwalczanie chorób i szkodników, 4. poprawianie przesuniętej włókniny przeciw chwastom lub naprawa uszkodzonej włókniny w obrębie miejsc wyłożonych korą drzewną, 5. oczyszczanie drzew z odrostów, 6. cięcie pielęgnacyjne drzew i krzewów, 7. zebranie, usuniecie i utylizacja odpadów, w tym odpadów biodegradowalnych (nie dotyczy opróżniania koszy na odpady usytuowane w obrębie skweru), 8. utrzymanie ciągów pieszych w czystości, 4) utrzymanie - pielęgnacja szaty roślinnej w pasie drogi gminnej ul. Cichej polegające na cięciu pielęgnacyjnym drzew i krzewów, oraz ich odchwaszczaniu, 5) formowanie korony drzew rosnących na kępińskim Rynku oraz na ul. Rzeźnickiej i Polnej ( w sumie 81 drzew); 2. Termin realizacji zamówienia: od dnia 1 kwietnia 2018 r. do dnia 31 grudnia 2018 roku. UWAGA: Wykonawca zobowiązany jest przed podpisaniem umowy do przedstawienia harmonogramu wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia, określających dzień tygodnia/miesiąca w którym będzie realizowana dana usługa, co umożliwi bieżącą kontrolę realizacji zamówienia i rozliczenia przedmiotu umowy. C. Ogólne warunki dotyczące zamówienia: 1) Jeżeli w dokumentacji występują nazwy konkretnych produktów, wyrobów, materiałów lub określenie sugerujące wyroby konkretnych firm, Wykonawca winien uznać, iż podane produkty są przykładowe a Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania produktów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach, parametrach technicznych nie gorszych niż przyjęto w dokumentacji. 2) Dopuszcza się zastosowanie rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych norm, aprobat. Gdziekolwiek w dokumentach powołane są konkretne normy i przepisy, które spełniać mają materiały, sprzęt i inne towary oraz wykonane i zadane roboty, będą obowiązywać postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm i przepisów o ile w warunkach umowy nie postanowiono inaczej. W przypadku, gdy powołane normy i przepisy są państwowe lub odnoszą się do konkretnego kraju lub regionu, mogą być również stosowane inne „równoważne” odpowiednie normy zapewniające równy, lub wyższy poziom wykonania niż powołane normy lub przepisy, pod warunkiem ich sprawdzenia i pisemnego zatwierdzenia przez inwestora. D. Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych. Na podstawie art. 29 ust. 3a. zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę, podwykonawcę lub dalszego podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie. Tak więc wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Dla udokumentowania tego faktu w terminie jednego tygodnia od podpisania umowy Wykonawca przedłoży zamawiającemu wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem czynności jakie będą oni wykonywać. Następnie na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, wykonawca będzie zobligowany przedstawić wykaz i dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób na umowę o pracę przy realizacji zamówienia. W związku z powyższym wykonawca musi przed rozpoczęciem wykonywania czynności przez te osoby przedstawić Zamawiającemu dokumenty potwierdzające zatrudnianie tych osób na umowę o pracę, np. kopie umów o pracę lub wyciągi z tych umów zawierające co najmniej imię i nazwisko danej osoby, okres zatrudnienia, nazwę pracodawcy lub kopie zgłoszenia tych osób do ZUS. Pracodawcą tych osób musi być wykonawca lub jeden ze wspólników konsorcjum, zgłoszonym zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych podwykonawca lub dalszy podwykonawca. Jeżeli na terenie prowadzonych usług będzie przebywać osoba nie zatrudniona na umowę o pracę co zostanie, zamawiającego lub jego przedstawicieli (personel) osoba taka będzie musiała opuścić teren prowadzonych robót a wykonawca zapłaci zamawiającemu tytułem kary umownej 1.000,00 zł za każdy taki przypadek. Fakt przebywania takiej osoby na terenie prowadzonych robót musi zostać potwierdzony pisemną notatką sporządzoną przez przedstawicieli Zamawiającego. Notatka nie musi być podpisana przez Wykonawcę lub jego przedstawicieli. E. Pozostałe wymagania Zamawiającego: 1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 3. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w niniejszym postępowaniu o zamówienie publiczne z zastrzeżeniem art. 93 ust.4 Pzp. 4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć OFERTĘ na jedną, dwie lub wszystkie z przedstawionych części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty jakie mają złożyć wykonawcy wraz z ofertą: 1. Wypełniony Formularz Ofertowy stanowiący Załącznik Nr 1 do niniejszej specyfikacji. 2. Dowód wniesienia/wpłacenia wadium. 3. Zgodnie z art. 25a ust. 1Pzp, Wykonawca do oferty dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku Nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się przez Wykonawców o zamówienie, oświadczenia, o których mowa w ust. 1, składa każdy z tych Wykonawców. Oświadczenia te mają potwierdzać brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia. 5. Pełnomocnictwa – jeżeli oferta nie jest podpisania przez osobę upoważnioną i wykazaną w KRS. 6. Inne oświadczenia niezbędne dla prawidłowej oceny złożonej oferty wynikającej z SIWZ. 7. Jeżeli wybór oferty prowadzić będzie do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego wykonawca składając ofertę zobowiązany jest do poinformowania Zamawiającego oraz wskazania nazwy (rodzaju) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazać ich wartość bez kwoty podatku. B. DOKUMENTY, JAKICH BĘDZIE ŻĄDAĆ ZAMAWIAJĄCY PO OTWARCIU OFERT 1. Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy (informacje z otwarcia ofert), przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy (załącznik nr 3). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia procedury odwróconej dla prowadzenia postępowania tj. najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu Wykonawca, pod rygorem stwierdzenia uchylania się od podpisania umowy, przed podpisaniem Umowy przedłoży: a) dokument lub dokumenty potwierdzające prawo osób składających podpis pod umową do występowania w imieniu Wykonawcy i dokonywania w jego imieniu składania oświadczenia woli (pełnomocnictwo, wypis z rejestru lub centralnej ewidencji); b) harmonogram wykonywania usług objętych przedmiotem zamówienia, określających dzień tygodnia/miesiąca w którym będzie realizowana dana usługa, co umożliwi bieżącą kontrolę realizacji zamówienia i rozliczenia przedmiotu umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach