Przetargi.pl
„Konserwacja wind w budynkach mieszkalnych w zasobie AMW OReg w Gdyni”

Agencja Mienia Wojskowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-911 Warszawa, Nowowiejska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 586 908 700 , fax. 586 908 701
  • Data zamieszczenia: 2020-06-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Agencja Mienia Wojskowego
    Nowowiejska 26 A
    00-911 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 586 908 700, fax. 586 908 701
    REGON: 01126394600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://amw.eb2b.com.pl, www.amw.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Konserwacja wind w budynkach mieszkalnych w zasobie AMW OReg w Gdyni”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa konserwacji wind w budynkach mieszkalnych Część I: w Gdyni przy ul. Błękitnej 1 i 1A - 5 dźwigów osobowych Część II: w Gdyni przy ul. Błękitnej 1B i 1C (łącznie z zapewnieniem kart SIM) - 6 dźwigów osobowych Część III: w Malborku przy ul. L. Pasteura 3 (łącznie z zapewnieniem kart SIM) - 3 dźwigi osobowe, Wykonawca wykona usługę zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami Urzędu Dozoru Technicznego oraz rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. 2018.2176) oraz wytycznymi producenta określonymi w instrukcji eksploatacji urządzeń i będzie obejmowała: 1) Przestrzeganie instrukcji eksploatacji; 2) Przestrzeganie dokumentacji wykorzystania stopnia resursu; 3) Dokonywanie przeglądów konserwacyjnych UTB w terminach i zakresie określonym w instrukcji eksploatacji, w tym sprawdzanie: a) Stanu technicznego mechanizmów napędowych, układów hamulcowych oraz cięgien nośnych i ich zamocowań, b) Działania elementów bezpieczeństwa i ograniczników ruchowych, c) Działania urządzeń sterujących, sygnalizacyjnych i oświetleniowych, d) Prawidłowości obsługi UTB; 4) Sprawdzanie przez oględziny, nie rzadziej niż co 10 miesięcy, jeżeli w instrukcji eksploatacji nie ustalono innych terminów, stanu: a) Konstrukcji nośnej, w szczególności połączeń spawanych, nitowanych i rozłącznych, b) Toru jezdnego dźwignic szynowych, c) Instalacji ochrony przeciwpożarowej; 5) Bieżące usuwanie usterek i innych nieprawidłowości w działaniu UTB; 6) Bezpłatna utylizacja zużytych elementów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi gospodarki odpadami; 7) Bezpłatna diagnostyka w przypadku wystąpienia zakłóceń w pracy urządzeń; 8) Odnotowywanie z podaniem daty i potwierdzanie podpisem w dzienniku konserwacji wyników przeglądów i wykonywanych czynności; 9) Bezzwłoczne powiadamianie Zamawiającego o nieprawidłowościach, które spowodowały konieczność wyłączenia UTB z eksploatacji, i dokonywanie odpowiedniego wpisu do dziennika konserwacji; 10) Wykonywanie pomiarów rezystancji izolacji, uziemień oraz skuteczności ochrony przeciwporażeniowej; 11) Konserwacja powinna być wykonywana przez osobę posiadającą odpowiednie uprawnienia (aktualne zaświadczenie kwalifikacyjne uprawniające do konserwacji dźwigów osobowych wydane przez UDT); 12) Wykonywanie usługi konserwacji sposób nie utrudniający mieszkańcom budynku korzystania z nieruchomości; 13) Wyposażenie UTB w stanowiskową instrukcję obsługi wraz z podaniem numeru całodobowego telefonu alarmowego, pod którym Wykonawca przyjmuje zgłoszenia nieprawidłowości w działaniu UTB; 14) Wykonywanie usługi zgodnie z aktualnym poziomem wiedzy technicznej i należytą starannością, a w szczególności: a) Wykonywanie czynności wymienionych w pkt. 1-7 bez dodatkowego wezwania Zamawiającego, b) Uwolnienia osób w ciągu max 90 minut od otrzymania informacji o niesprawności dźwigu, c) Zakończenie usuwania usterek w czasie nie przekraczającym max. 12 godzin (kryterium oceny ofert) od otrzymania informacji o niesprawności dźwigu, d) gotowość Centrum Zgłoszeniowego w godzinach 7.00-22,00 oraz całodobowo w zakresie uwalniania ludzi uwięzionych w kabinach, siedem dni w tygodniu przez cały rok. e) Prowadzenie obsługi łączności alarmowej – karty SIM w ramach wynagrodzenia umownego, f) Wyłączenia dźwigu z eksploatacji w przypadku niewłaściwego użytkowania oraz takiego pogorszenia stanu technicznego dźwigu, przy którym dalsza eksploatacja może stwarzać zagrożenie zdrowia lub życia użytkowników, a następnie niezwłoczne przystąpienie do naprawy urządzenia, g) Przygotowania dźwigów do badań okresowych prowadzonych przez UDT i uczestniczenie w tych badaniach, h) Wykonywanie usługi przy zachowaniu warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, i) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej przez cały okres trwania umowy. 15) Wykonawca nie może, bez uzyskania zgody Zamawiającego, powierzyć podwykonawcom wykonania usługi będącej przedmiotem niniejszej umowy. 16) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za nieprzestrzeganie postanowień ust. 2 i 3, zarówno przez niego samego, jak i przez zatrudnionych przez niego podwykonawców.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50750000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.amw.com.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach