Przetargi.pl
Usługi przeglądów, konserwacji i usuwania awarii urządzeń dźwigowych

Transportowy Dozór Techniczny ogłasza przetarg

  • Adres: 02-707 Warszawa, Puławska 125
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-04-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Transportowy Dozór Techniczny
    Puławska 125
    02-707 Warszawa, woj. mazowieckie
    REGON: 017231686
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tdt.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi przeglądów, konserwacji i usuwania awarii urządzeń dźwigowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług przeglądów, konserwacji i usuwania awarii urządzeń dźwigowych w budynku TDT przy ul. Puławskiej 125 w Warszawie, polegająca na utrzymaniu w zdolności techniczno-eksploatacyjnej urządzeń dźwigowych będących na gwarancji, poprzez wykonywanie bieżących przeglądów i konserwacji zgodnie z instrukcją konserwacji oraz przepisami ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz.U. z 2022 poz. 1514) a w szczególności zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21.11.2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2176), a także wytycznymi producenta urządzeń.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50750000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu, na podstawie przesłanek opisanych w Rozdziale 6 SWZ;2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej:Zamawiający uzna, że warunek jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że:a) zrealizował w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) co najmniej dwie usługi polegające na przeglądach, konserwacji i usuwaniu awarii urządzeń dźwigowych o wartości zamówienia co najmniej 100 000,00 zł brutto każda,b) posiada autoryzację producenta dźwigów do napraw i przeglądów gwarancyjnych,c) dysponuje następującymi osobami – które będą brały udział w realizacji niniejszego zamówienia co najmniej trzy osoby posiadające zaświadczenie kwalifikacyjne do obsługi i konserwacji urządzeń technicznych wskazanych w OPZ, wydane w oparciu o ustawę z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz.U. z 2022 poz. 1514) i rozporządzenie wydane w oparciu o art. 23 ust 5 tejże ustawy, co najmniej dwie osoby posiadające świadectwo kwalifikacyjne, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. poz. 1392) - uprawnienia dozoru, z zakresem kontrolno-pomiarowym, co najmniej dwie osoby posiadające świadectwo kwalifikacyjne, o którym mowa w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 1 lipca 2022 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. poz. 1392) - uprawnienia eksploatacji E.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach