Miasto Krasnystaw ogłasza przetarg
- Adres: 22-300 Krasnystaw, Plac 3 Maja 29
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5762157 , fax. 082 5762377
- Data zamieszczenia: 2013-01-09
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Krasnystaw
Plac 3 Maja 29 29
22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
tel. 082 5762157, fax. 082 5762377
REGON: 11019791900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Krasnystaw w 2013 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Miasta Krasnystaw, w tym: zadanie nr 1 usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego w ilości 1309 szt. opraw oświetleniowych stanowiących majątek PGE Dystrybucja Zamość Sp. z o. o. (wystawienie jednej faktury rozliczeniowej - własność PGE), zadanie nr 2 - usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego 832 szt. opraw oświetleniowych stanowiących majątek Miasta Krasnystaw (wystawienie 2 faktur rozliczeniowych - własność UM (780 opraw) + własność UM ul. Polewana (52 oprawy) 2. Zakres konserwacji przez cały okres trwania umowy obejmuje sprawowanie nadzoru nad oświetleniem ulicznym i parkowym poprzez dokonywanie co najmniej raz na kwartał wspólnych (po jednym pracowniku wyznaczonym przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę) oględzin, przeglądów oświetlenia ulicznego i parkowego, w celu wykrywania uszkodzeń mechanicznych i awarii. W związku z czym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: a) Świecenie wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych harmonogramem godzinach. Zmiana harmonogramów czasów świecenia bez konieczności rozbudowy układów sterowniczych maksymalnie 4 razy do roku w ramach opłaty za konserwację. b) Właściwy stan urządzeń oświetleniowych gwarantujący prawidłową pracę tych urządzeń bez zagrożenia osób postronnych, obsługi i otoczenia. c) Właściwy stan techniczny, zgodny z obowiązującymi przepisami, sieci zasilającej urządzenia oświetleniowe, aby zapewniona była prawidłowa praca tych urządzeń, bez zagrożenia dla osób postronnych. d) Całodobowe przyjmowanie i rejestrowanie od Zamawiającego, jak również od osób postronnych (mieszkańców) reklamacji dotyczących wadliwego funkcjonowania oświetlenia ulicznego oraz parkowego na terenie Miasta. e) Właściwy stan opraw oświetleniowych i ich elementów mających wpływ na zmniejszenie żywotności źródeł światła i nie powodujący nadmiernego zmniejszenia strumienia świetlnego. f) Właściwy stan opraw oświetleniowych, aby nie powodowały olśnienia. g) Prawidłowe wyregulowanie położenie istniejących opraw oświetleniowych, pozwalające na maksymalnie możliwą do osiągnięcia równomierności oświetlenia. h) Zamknięte, oznakowane i zabezpieczone przed dostępem osób postronnych szafy oświetleniowe. i) W przypadku awarii zasilania szafy oświetleniowej natychmiastowe powiadomienie pogotowia Zakładu Energetycznego. j) Bieżącą współpracę z Zakładem Energetycznym w zakresie prawidłowości pracy układów pomiarowych. k) Dostęp do szaf oświetleniowych dla komisji dokonującej odczytu wskazań liczników energii elektrycznej, oraz środek transportu dla w/w komisji. l) Estetyczny wygląd urządzeń w trakcie obowiązywania umowy, tj.: czyste klosze i korpusy, pozamykane wnęki słupowe, wypionowane, czyste słupy. m) Informowanie Zamawiającego o awariach sieci zasilającej i urządzeń sterowniczych, powodujących czasowe zaciemnienie ulic, oraz o konieczności czasowego załączenia oświetlenia poza ustalonymi godzinami pracy na czas dokonania naprawy. n) Likwidację zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych (wypadek drogowy, wichura, akty wandalizmu, itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany, pochylony lub rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, otwarta lub rozbita szafa oświetleniowa, otwarta wnęka bezpiecznikowa, otwarte lub uszkodzone skrzynki podziałowe sieci zasilającej, itp). o) Wymiana w czasie do 48 godzin źródeł światła, uszkodzonych wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania (wypalenia żarówki), wandalizmu lub kradzieży. p) Wymiana w czasie do 72 godzin tabliczek bezpiecznikowych, kabla, przewodu linii napowietrznej elementu linii kablowej, napowietrznej (mufa, głowica, izolator, itp.) - w przypadku ich zniszczenia wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania, wandalizmu oraz kradzieży. q) Wymiana lub naprawa w terminie do 14 dni słupa oświetleniowego, wysięgnika oprawy, opraw oświetleniowych, obudowy, konstrukcji, wyposażenia lub całej szafy oświetleniowej - w przypadku ich zniszczenia wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania, wandalizmu oraz kradzieży. r) Wymienione powyżej czasy liczone są od daty wpłynięcia reklamacji do RDM w Krasnymstawie za pośrednictwem telefonicznym pod numer 991. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krasnystaw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Międzyrzec Podlaski w okresie od 01.04.2016r. do 31.12.2017r.
Dodano: 2016-03-09 - Wykonanie czynności remontowych, konserwacyjnych i utrzymaniowych urządzeń oświetlenia parkowego i drogowego będącego własnością Gminy Miejskiej Świdnik w roku 2016
Dodano: 2015-12-21 - Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Miejskiej Hrubieszów w latach 2016 i 2017
Dodano: 2015-12-02 - Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Miejskiej Hrubieszów w latach 2016 i 2017
Dodano: 2015-11-23 - Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Międzyrzec Podlaski w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2017r.
Dodano: 2015-11-18 - Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Chełm w okresie od 01.05.2015r. do 31.12.2017r.
Dodano: 2015-03-30 - Konserwacja urządzeń energetycznych służących do oświetlenia ulic, placów i dróg będących własnością miasta Kraśnik
Dodano: 2014-11-28 - Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego zlokalizowanego na terenie miasta Puławy
Dodano: 2014-08-20 - Prowadzenie konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie m. Biłgoraj
Dodano: 2014-03-06 - Utrzymanie i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego (ulicznego) oraz innych miejsc publicznych na terenie miasta Włodawa w 2014 roku
Dodano: 2014-02-11