Miasto Krasnystaw ogłasza przetarg
- Adres: 22-300 Krasnystaw, Plac 3 Maja 29
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 082 5762157 , fax. 082 5762377
- Data zamieszczenia: 2013-12-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Krasnystaw
Plac 3 Maja 29 29
22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie
tel. 082 5762157, fax. 082 5762377
REGON: 11019791900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.krasnystaw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Krasnystaw w 2014 r. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Miasta Krasnystaw w ilości 2130 szt. punktów oświetlenia ulicznego, w tym: zadanie nr 1 usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego w ilości 1323 szt. punktów oświetlenia ulicznego stanowiących majątek PGE Dystrybucja Zamość Sp. z o.o., zadanie nr 2 - usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego w ilości 753 szt. punktów oświetlenia ulicznego stanowiących majątek Miasta Krasnystaw (bez ulicy Polewanej) oraz zadanie nr 3 - usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego 54 szt. punktów oświetlenia ulicznego stanowiących majątek Miasta Krasnystaw (ulica Polewana). Wykaz urządzeń stanowi załącznik nr 8 do niniejszej siwz. 2. Zakres konserwacji przez cały okres trwania umowy obejmuje sprawowanie nadzoru nad oświetleniem ulicznym i parkowym poprzez dokonywanie co najmniej raz na kwartał (przy udziale co najmniej jednego pracownika wyznaczonego przez Zamawiającego oraz przez Wykonawcę) przeglądów oświetlenia ulicznego i parkowego w celu wykrywania uszkodzeń mechanicznych i awarii. W związku z czym Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej: 2.1. Świecenie wszystkich opraw oświetleniowych w ustalonych harmonogramem godzinach. Zmiana harmonogramów czasów świecenia bez konieczności rozbudowy układów sterowniczych maksymalnie 6 razy do roku w ramach opłaty za konserwację. 2.2. Właściwy stan urządzeń oświetleniowych gwarantujący prawidłową pracę tych urządzeń bez zagrożenia osób postronnych, obsługi i otoczenia. 2.3. Właściwy stan techniczny, zgodny z obowiązującymi przepisami, sieci zasilającej urządzenia oświetleniowe, aby zapewniona była prawidłowa praca tych urządzeń, bez zagrożenia dla osób postronnych. 2.4. Przyjmowanie i rejestrowanie od Zamawiającego, jak również od osób postronnych (mieszkańców) reklamacji dotyczących wadliwego funkcjonowania oświetlenia ulicznego oraz parkowego na terenie Miasta (telefoniczne jak również pisemne). 2.5. Właściwy stan opraw oświetleniowych i ich elementów mających wpływ na zmniejszenie żywotności źródeł światła i nie powodujący nadmiernego zmniejszenia strumienia świetlnego. 2.6. Właściwy stan opraw oświetleniowych, aby nie powodowały olśnienia. 2.7. Właściwy stan słupów energetycznych przez co rozumie się czyszczenie ich na całej wysokości z korozji, odkopanie części ziemnej słupa, oczyszczenie tej powierzchni oraz jej zaizolowanie w celu zapobiegnięcia dalszej degradacji słupów oraz odmalowywanie ich odpowiednia farbą z podkładem (zabezpieczającą przed powstawaniem rdzy) w razie potrzeb lub na wniosek Zleceniodawcy w ramach opłaty za konserwację. 2.8. Prawidłowe wyregulowanie położenia istniejących opraw oświetleniowych, pozwalające na maksymalną możliwą do osiągnięcia równomierności oświetlenia. 2.9. Zamknięte, oznakowane i zabezpieczone przed dostępem osób postronnych szafy oświetleniowe. 2.10. W przypadku awarii zasilania szafy oświetleniowej natychmiastowe powiadomienie Pogotowia Energetycznego w Krasnymstawie. 2.11. Bieżącą współpracę z Pogotowiem Energetycznym w Krasnymstawie w zakresie prawidłowości pracy układów pomiarowych. 2.12. Estetyczny wygląd urządzeń w trakcie obowiązywania umowy, tj.: 2.12.1. czyste klosze i korpusy, 2.12.2. pozamykane wnęki słupowe, 2.12.3. wypionowane, czyste słupy. 2.13. Informowanie Zamawiającego o awariach sieci zasilającej i urządzeń sterowniczych, powodujących czasowe zaciemnienie ulic, oraz o konieczności czasowego załączenia oświetlenia poza ustalonymi godzinami pracy na czas dokonania naprawy. 2.14. Likwidację zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych (wypadek drogowy, wichura, akty wandalizmu, itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany, pochylony lub rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, otwarta lub rozbita szafa oświetleniowa, otwarta wnęka bezpiecznikowa, otwarte lub uszkodzone skrzynki podziałowe sieci zasilającej, itp). 2.15. Wymiana w czasie do 72 godzin od zgłoszenia reklamacji (pisemnego lub telefonicznego) źródeł światła, uszkodzonych wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania (wypalenia żarówki), wandalizmu lub kradzieży. 2.16. Wymiana w czasie do 72 godzin od zgłoszenia reklamacji (pisemnego lub telefonicznego) tabliczek bezpiecznikowych, kabla, przewodu linii napowietrznej elementu linii kablowej, napowietrznej (mufa, głowica, izolator, itp.) - w przypadku ich zniszczenia wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania, wandalizmu oraz kradzieży. 2.17. Wymiana lub naprawa w terminie do 14 dni od zgłoszenia reklamacji (pisemnego lub telefonicznego) słupa oświetleniowego, wysięgnika oprawy, opraw oświetleniowych, obudowy, konstrukcji, wyposażenia lub całej szafy oświetleniowej - w przypadku ich zniszczenia wskutek czynników losowych (np. w wypadku drogowym), wskutek wyeksploatowania, wandalizmu oraz kradzieży. 2.18. Informowanie Zamawiającego o dokonaniu wymiany lub naprawy elementów wymienionych w niniejszym paragrafie w pkt o), p), q) r) nie później niż 3 dni od daty dokonania wymiany lub naprawy. 2.19. Czasowe załączanie i wyłączanie istniejących urządzeń oświetleniowych oraz okresowe podłączenie oświetlenia dekoracyjnego (okres świąteczny do dnia 30 listopada 2014 r.), pod warunkiem zachowania wymogów technicznych i prawnych. 2.20. Odpowiednie warunki bezpieczeństwa poprzez wykonywanie pomiarów skuteczności ochrony przeciwporażeniowej z częstotliwością przewidzianą w obowiązujących przepisach prawa w tym w szczególności wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.) i ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) oraz wydanymi na ich podstawie aktami wykonawczymi. 2.21. Prowadzenie eksploatacji punktów oświetlenia ulicznego zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w tym w szczególności wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, z późn. zm.) i ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2012 r. poz. 1059 z późn. zm.) oraz wydanymi na ich podstawie aktami wykonawczymi. 3. Zamawiający udzieli Wykonawcy pełnomocnictwa do występowania w jego imieniu w celu prawidłowego wykonania przedmiotu umowy. 4. Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia z PGE Dystrybucja S.A., właścicielem urządzeń oświetlenia ulic umowy dzierżawy tych urządzeń. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://umkrasnystaw.bip.lubelskie.pl/ w zakładce Zamówienia Publiczne/Przetargi/Rok 2013
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Międzyrzec Podlaski w okresie od 01.04.2016r. do 31.12.2017r.
Dodano: 2016-03-09 - Wykonanie czynności remontowych, konserwacyjnych i utrzymaniowych urządzeń oświetlenia parkowego i drogowego będącego własnością Gminy Miejskiej Świdnik w roku 2016
Dodano: 2015-12-21 - Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Miejskiej Hrubieszów w latach 2016 i 2017
Dodano: 2015-12-02 - Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Miejskiej Hrubieszów w latach 2016 i 2017
Dodano: 2015-11-23 - Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Międzyrzec Podlaski w okresie od 01.01.2016r. do 31.12.2017r.
Dodano: 2015-11-18 - Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Chełm w okresie od 01.05.2015r. do 31.12.2017r.
Dodano: 2015-03-30 - Konserwacja urządzeń energetycznych służących do oświetlenia ulic, placów i dróg będących własnością miasta Kraśnik
Dodano: 2014-11-28 - Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego zlokalizowanego na terenie miasta Puławy
Dodano: 2014-08-20 - Prowadzenie konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie m. Biłgoraj
Dodano: 2014-03-06 - Utrzymanie i konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego (ulicznego) oraz innych miejsc publicznych na terenie miasta Włodawa w 2014 roku
Dodano: 2014-02-11