Przetargi.pl
Konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego, parkowego oraz sygnalizacji świetlnej będącej własnością Gminy Miejskiej Głogów w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym

Gmina Miejska Głogów ogłasza przetarg

  • Adres: 67-200 Głogów, ul. Rynek 10
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 076 7265437, 527 , fax. 076 7265437
  • Data zamieszczenia: 2011-09-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Głogów
    ul. Rynek 10 10
    67-200 Głogów, woj. dolnośląskie
    tel. 076 7265437, 527, fax. 076 7265437
    REGON: 39064729700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.sbip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego, parkowego oraz sygnalizacji świetlnej będącej własnością Gminy Miejskiej Głogów w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego, parkowego oraz sygnalizacji świetlnej będącej własnością Gminy Miejskiej Głogów w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym 1 Zakres robót: Przedmiotem umowy jest konserwacja urządzeń oświetlenia drogowego parkowego oraz sygnalizacji świetlnej będącej własnością Gminy Miejskiej Głogów w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym. Konserwacji podlegają : - punkty świetlne - 2401 szt. - szafki oświetleniowe - 60 szt. - sygnalizacja świetlna - 3 skrzyżowań i 3 przejść dla pieszych - aktywne oznakowanie - 2 przejścia Wykonawca w celu utrzymania właściwej sprawności zobowiązuje się wykonywać konserwację urządzeń oświetlenia drogowego, parkowego oraz sygnalizacji świetlnej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2 Zabiegi eksploatacyjne. 2.1 Oględziny Oględziny mają na celu dokonanie oceny stanu technicznego urządzeń i obejmują sprawdzenie: a) stanu widocznych części przewodów, ich połączeń oraz stanu technicznego osprzętu (opraw oświetleniowych), zamknięć wnęk w słupach, powierzchni malowanej słupów, czystości kloszy opraw i źródeł światła, itp.), b) stanu urządzeń zabezpieczających, sterowania i pomiarowych, c) opisów obudów w szafkach i tablicach sterowniczych, d) stanu ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej, e) stanu opisów ostrzegawczych, informacyjnych i oznakowania latarń. Oględziny mają być przeprowadzone nie rzadziej, niż jeden raz na pół roku. Nieprawidłowości stwierdzone podczas oględzin należy usunąć niezwłocznie. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia limitującego normalne funkcjonowanie urządzenia i braku możliwości jego usunięcia, należy niezwłocznie powiadomić jednostkę odpowiedzialną za nadzór nad eksploatacją urządzeń oświetlenia zewnętrznego 2.2 Oględziny (objazdy) kontrolne. Oględziny kontrolne mają być wykonywane w porze pracy urządzeń oświetleniowych, w celu określenia stanu ubytku czynnych źródeł światła, prawidłowości działania urządzeń sterowniczych, poziomu hałasu i drgań opraw oraz w trakcie realizacji bieżącej reklamacji. Częstotliwość wykonywania - jeden raz na dwa tygodnie w porze świecenia. Oględziny (objazdy) kontrolne mają być prowadzone przez zespół pracowników kwalifikowanych, którzy mają usunąć zauważone uszkodzenia - awarie lub wadliwą pracę urządzeń oświetlenia drogowego, parkowego oraz sygnalizacji świetlnej bez zwłoki. W zakres prac, wykonywanych przez zespół objazdowy, wchodzi w razie konieczności: a) ręczne załączanie lub wyłączanie sterowania rozdzielnic oświetleniowych, b) tymczasowe zainstalowanie zegara sterującego lub przekaźnika zmierzchowego w rozdzielnicy oświetleniowej, c) wymiana przepalonych wkładek bezpiecznikowych w rozdzielnicach oświetleniowych lub kablowych liniach oświetleniowych, względnie na zabezpieczeniach zasilających linie oświetleniowe, d) regulacja zegarów sterowniczych oraz styczników i przekaźników zmierzchowych, e) wymiana przepalonych źródeł światła ( w tym też działanie reklamacyjne). Czynności powyższe mają być wykonywane przez pracowników posiadających niezbędne kwalifikacje i zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 17 września 1999 r. w sprawie Bezpieczeństwa i Higieny Pracy przy urządzeniach i instalacjach energetycznych (Dz. U. nr 80 poz. 912 z 1999r.) W przypadku stwierdzenia uszkodzenia i braku możliwości jego usunięcia (np. dewastacja urządzeń, uszkodzony w wyniku kolizji drogowej słup) - niezwłocznie powiadomić jednostkę odpowiedzialną za nadzór nad eksploatacją urządzeń oświetlenia zewnętrznego. 2.3. Oględziny inspekcyjne Oględziny inspekcyjne wykonywane mają być przez osoby dozoru w porze pracy urządzeń oświetleniowych i obejmują dowolną ilość oświetlanych ulic na dowolnie wybranej trasie. Oględziny inspekcyjne mają być przeprowadzane na wniosek i przy współudziale przedstawiciela Urzędu Miasta. Oględziny ograniczają się do określenia stanu oświetlenia wybranych ciągów komunikacyjnych. Stwierdzone podczas kontroli stanu oświetlenia usterki mają być usunięte w terminie trzech dni od daty przeprowadzenia oględzin inspekcyjnych. 2.4. Przeglądy okresowe Przeglądy okresowe powinny obejmować : a) oględziny w zakresie ustalonym w punkcie 2.1, b) kontrolę stanu izolacji ochrony przed porażeniem oraz czyszczenie i konserwację tabliczek w słupach i wnękach ścian budynków, wraz z zabezpieczeniami, zaciskami kablowymi i zamknięciami, c) sprawdzenie stanu osłon i zamocowania urządzeń oraz ochrony antykorozyjnej, d) sprawdzenie stanu połączeń zacisków prądowych linii napowietrznej oraz połączeń przewieszek, przerzutów itp., e) czynności konserwacyjne i naprawy, zapewniające poprawność pracy urządzeń oświetlenia elektrycznego. Przeglądy okresowe należy przeprowadzić nie rzadziej niż : ? jeden raz na 6 m-cy - dla urządzeń oświetlenia, zlokalizowanych na głównych ulicach w granicach miasta i na ciągach ulic wylotowych z miasta ? jeden raz na rok - dla pozostałych dróg. 2.5. Przeglądy tablic oświetleniowych, aparatury łączeniowej i sterowniczej Przeglądy aparatury łączeniowej i sterowniczej wraz z wymianą zużytych elementów i czyszczeniem tablic rozdzielczych i sterowniczych należy wykonywać jeden raz na 3 lata. W czasie przeglądów należy zwrócić szczególną uwagę na utrzymanie w stanie czytelnym i uaktualnienie oznaczeń : a) stosowanych zabezpieczeń z wielkościami wkładek, b) przewodów fazowych oraz zacisków kontrolnych, c) obwodów oświetlenia elektrycznego z ich adresami, d) obwodów sterowania, e) opisów zewnętrznych szaf oświetleniowych wraz z tabliczkami ostrzegawczymi, f) sprawdzenie zgodności obwodów oświetleniowych ze schematem szafki. 2.6. Próby eksploatacyjne obejmują : a) sprawdzenie ciągłości żył linii kablowej oraz pomiary rezystancji izolacji co należy wykonywać zgodnie z zasadami eksploatacji elektroenergetycznych linii kablowych, b) pomiar napięć linii oświetleniowej wykonywać przy przejmowaniu linii oświetleniowej do eksploatacji oraz po przebudowie i modernizacji, c) pomiar rezystancji izolacji przewodów instalacji w słupach zasilających oprawy oświetleniowe, który ma być przeprowadzony przy przejmowaniu urządzeń oświetleniowych do eksploatacji, po przebudowie i modernizacji - jednak nie rzadziej niż raz na 5 lat (w przypadku gdy okres 5 lat upływa w trakcie realizacji niniejszego zamówienia), d) sprawdzenie skuteczności działania ochrony przeciwporażeniowej - jeden raz na 3 lata (w przypadku gdy okres 3 lat upływa w trakcie realizacji niniejszego zamówienia), e) pomiar rezystancji uziemień roboczych i ochronnych - jeden raz na 3 lata (w przypadku gdy okres 3 lat upływa w trakcie realizacji niniejszego zamówienia).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502320000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 16 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium Zamawiający ustalił w kwocie:15.000,00 zł. słownie: piętnaście tysięcy złotych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: tak
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach