Wójt Gminy Bolesławiec ogłasza przetarg
- Adres: 59-700 Bolesławiec, ul. Teatralna 1a
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7323221 , fax. 075 7351783
- Data zamieszczenia: 2014-02-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Bolesławiec
ul. Teatralna 1a 1a
59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie
tel. 075 7323221, fax. 075 7351783
REGON: 00053373600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaboleslawiec.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Eksploatacja urządzeń oświetlenia drogowego gminy Bolesławiec - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Eksploatacja urządzeń oświetlenia drogowego na terenie gminy Bolesławiec W zakres zamówienia wchodzi eksploatacja 2 665 punktów oświetlenia drogowego (w tym 124 punktów z oprawami i lampami metalohalogenkowymi) zainstalowanych w 30 wsiach gminy Bolesławiec, obejmująca: 1) czynności eksploatacyjne, między innymi : a) przegląd techniczny urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej, b) oględziny urządzeń oświetlenia, c) przeglądy techniczne opraw latarni oświetleniowych, d) konserwacja szafek i tablic rozdzielczych, e) pomiary skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, f) regulacja zegarów sterujących pracą oświetlenia, 2) awaryjne usuwanie uszkodzeń (również wynikłych w wyniku kolizji drogowych), między innymi : a) wymiany uszkodzonych elementów układów zasilających i sterowniczych, b) naprawa uszkodzonych odcinków kabli, c) wymiany uszkodzonych źródeł światła, oprawek, dławików i kondensatorów, d) wymiany uszkodzonych wysięgników, drzwiczek wnękowych i tablic bezpiecznikowych słupowych, e) wymiany uszkodzonych słupów oświetleniowych. 2. Wykonawca zobowiązany jest : 1) zagwarantować, że wszystkie prace związane z przedmiotem zamówienia wykonywane będą zgodnie z przepisami dotyczącymi budowy i eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, wymaganiami w zakresie certyfikacji jakości wykorzystywanych urządzeń i materiałów oraz zgodności z normami i zasadami bezpieczeństwa, 2) zapewnić niezbędne materiały i sprzęt do wykonania przedmiotu zamówienia, 3) zagwarantować, że materiały zużyte (z demontażu), nie nadające się do ponownego wykorzystania, zagospodaruje zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie gospodarki odpadami, 4) zagwarantować, że powierzone czynności eksploatacyjne oświetlenia drogowego będzie wykonywał zgodnie z warunkami zawartymi w umowie, złożonej ofercie i SIWZ, 5) usuwanie awarii w terminie niezwłocznym, nie dłużej jednak jak w ciągu trzech dni od daty przyjęcia zgłoszenia z tym, że gdy awaria dotyczy źródła światła (lampy) wymienić niesprawne w terminie nieprzekraczającym 24 godziny od daty zgłoszenia, 6) posiadać sprzęt specjalistyczny umożliwiający terminowe wykonywanie powierzonych zadań, 7) pozostawać w dyspozycyjności przez 24 godziny na dobę, również w dni świąteczne i wolne od pracy (likwidacja awarii i zagrożeń powstałych w skutek działania siły wyższej), 8) zapewnić właściwą organizację pracy w oparciu o przepisy ustawy Prawo energetyczne, przepisy bhp przy pracach związanych z urządzeniami elektroenergetycznymi, 9) posiadać ważne ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej co najmniej na okres realizacji niniejszej umowy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502320000
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminaboleslawiec.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Bieżące utrzymanie i remonty instalacji ulicznej sygnalizacji świetlnej, instalacji systemu kamer zarządzania ruchem oraz instalacji transmisji danych pomiędzy urządzeniami nadzoru ruchu na terenie miasta Lubina
Dodano: 2016-03-04 - Bieżące utrzymanie sieci i urządzeń oświetlenia drogowego na terenie Gminy Miejskiej Lubin
Dodano: 2015-12-01 - Bieżące utrzymanie i remonty instalacji ulicznej sygnalizacji świetlnej, instalacji systemu kamer zarządzania ruchem oraz instalacji transmisji danych pomiędzy urządzeniami nadzoru ruchu na terenie miasta Lubina - drogi objęte Miejskim Systemem Zarządzania Ruchem Drogowym.
Dodano: 2015-03-04 - BIEŻĄCE UTRZYMANIE SIECI I URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ LUBIN
Dodano: 2014-12-04 - Bieżące utrzymanie i remonty instalacji ulicznej sygnalizacji świetlnej, instalacji systemu kamer zarządzania ruchem oraz instalacji transmisji danych pomiędzy urządzeniami nadzoru ruchu na terenie miasta Lubina - drogi objęte Miejskim Systemem Zarządzania Ruchem Drogowym
Dodano: 2014-03-11 - BIEŻĄCE UTRZYMANIE I REMONTY SIECI I URZĄDZEŃ OŚWIETLENIA DROGOWEGO NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ LUBIN
Dodano: 2013-12-06 - Montaż i demontaż iluminacji świąteczno - noworocznej wraz z przechowaniem
Dodano: 2013-10-30 - Bieżące utrzymanie i remonty ulicznej sygnalizacji świetlnej, instalacji systemu kamer zarządzania ruchem oraz instalacji transmisji danych pomiędzy urządzeniami nadzoru ruchu na terenie miasta Lubina - drogi objęte Miejskim Systemem Zarządzania Ruchem Drogowym
Dodano: 2013-03-13 - Eksploatacja urządzeń oświetlenia drogowego gminy Bolesławiec
Dodano: 2013-02-05 - Bieżące utrzymanie i remonty instalacji ulicznej sygnalizacji świetlnej, instalacji systemu kamer zarządzania ruchem oraz instalacji transmisji danych pomiędzy urządzeniami nadzoru ruchu na terenie miasta Lubina - drogi objęte Miejskim Systemem Zarządzania Ruchem Drogowym
Dodano: 2012-03-20