Przetargi.pl
Konserwacja urządzeń melioracji wodnych - II etap

Miasto Jelenia Góra ogłasza przetarg

  • Adres: 58-500 Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy 58
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 075 7546101, 75 46 201 , fax. 075 7546159
  • Data zamieszczenia: 2009-08-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Jelenia Góra
    Pl. Ratuszowy 58 58
    58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
    tel. 075 7546101, 75 46 201, fax. 075 7546159
    REGON: 23082152300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja urządzeń melioracji wodnych - II etap
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja urządzeń melioracji wodnych - rowów o łącznej długości 4298 mb na terenie miasta Jelenia Góra a w szczególności: o wykoszenie z wygrabianiem porostów twardych ze skarp rowów melioracyjnych w ilości 19 474 m2 o odmulenie dna rowów melioracyjnych warstwą: - 20 cm na łącznej długości rowów 2 730 mb - 30 cm na łącznej długości rowów 400 mb - 40 cm na łącznej długości rowów 1 168 mb o wymiana rur w przepuście ? 60 cm - 2 mb o oczyszczenie przepustu ? 60 cm - 6 mb o odkrzaczanie rowów na pow. 550 m2 Zadanie obejmuje wykonanie w/w robót konserwacyjnych na następujących rowach: - Rowy :R-J, R-J7, R-J3 i R-JB na dł. 970 mb obr. 60-Strupice ul. Wiejska. - Rów: R-LA na dł.700 mb Obr.Cieplice IX ul.Cinciały - Rów ul.Wesoła na dł.118 mb Obr.42 - Rów Osiedle Łomnickie na dł.150 mb , przy ul.Dębowej- Muzycznej - Rowy: R-H1 i R-H28 na dł.2200 mb obr. Cieplice - Zatorze ul.Lubańska, - Rów: R-G na dł. 600 mb obr.Czarne II przy ul.Czarnoleskiej, - Rówy: R-E, R-D na dł. 900 mb Obr. Sobieszów
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112405
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wymagane wadium w kwocie 1000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy. Opis oceny spełniania warunków: - Wykonawca lub konsorcjum muszą się wykazać wykonanymi w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 zamówieniami o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia. Ocena spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymagających od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do złożonej oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca ma dostarczyć: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Dokumenty stwierdzające, że zadeklarowana przez wykonawcę osoba do pełnienia funkcji kierownika robót posiada wymagane uprawnienia i kwalifikacje zgodnie z odrębnymi przepisami wraz z przynależnością do właściwych izb zawodowych. W przypadku wskazania osoby, którą będzie dysponował wykonawca należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tej osoby. - Formularz oferty. - Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 i art.24ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). - Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót. - Dowód wniesienia wadium. - Wykaz wykonanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat (2004, 2005, 2006, 2007, 2008) robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia - minimum 3 wraz z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane należycie ( referencje). Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązani są do złożenia tego pełnomocnictwa wraz z ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jeleniagora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach