Miasto Jelenia Góra ogłasza przetarg
- Adres: 58-500 Jelenia Góra, Pl. Ratuszowy 58
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 075 7546101, 75 46 201 , fax. 075 7546159
- Data zamieszczenia: 2009-06-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miasto Jelenia Góra
Pl. Ratuszowy 58 58
58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie
tel. 075 7546101, 75 46 201, fax. 075 7546159
REGON: 23082152300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jeleniagora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja urządzeń melioracji wodnych - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty związane z bieżącą konserwacją urządzeń melioracji wodnych - rowów o łącznej długości 1630 mb na terenie miasta Jelenia Góra a w szczególności: o wykoszenie z wygrabianiem porostów twardych ze skarp rowów melioracyjnych w ilości 5720 m2 o odmulenie dna rowów melioracyjnych warstwą: - 40 cm na łącznej długości rowów 800 mb o wykop mechaniczny rowu - 1410 m3 o oczyszczenie przepustu ramowego 2 x 2 m- 6 mb o remont 2 szt. przepustów ? 100 - 10 mb o odkrzaczanie rowów na pow. 1300 m2 o karczowanie drzew ? 10 - 15 cm - 32 szt. o karczowanie drzew ? 26 - 35 cm -2 szt. Zadanie obejmuje wykonanie w/w robót konserwacyjnych na następujących rowach: R-A ( rejon ul. Strumykowej ) i R-A5 ( rejon ul. Strumykowej i Sudeckiej ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451112405
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w kwocie 2.000 PLN.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy. Opis oceny spełniania warunków: -Wykonawca lub konsorcjum muszą się wykazać wykonanymi w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 3 zamówieniami o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia. -Wykonawca musi wskazać osobę kierownika budowy, którą dysponuje lub będzie dysponował, przewidzianą do realizacji zamówienia, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności wodno-melioracyjnej ( lub specjalności o porównywalnym zakresie ) wraz z danymi na temat jej kwalifikacji oraz zakresu wykonywanych czynności w realizacji zamówienia wraz z potwierdzeniem wymaganych zgodnie z odrębnymi przepisami uprawnień i kwalifikacji oraz przynależności do właściwych izb zawodowych. W przypadku wskazania osoby, którą będzie dysponował wykonawca należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tej osoby. -Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował sprzętem specjalistycznym niezbędnym do wykonania przedmiotu zamówienia w ilości minimum: -koparka gąsienicowa -1 szt. -samochód samowyładowczy - 1 szt. W przypadku wskazania sprzętu, którym będzie dysponował wykonawca należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego sprzętu. Ocena spełnienia warunków: Ocena spełnienia warunków wymagających od wykonawców zostanie dokonana według formuły (spełnia, nie spełnia) na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do złożonej oferty. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w.w warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca ma dostarczyć: -Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. -Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -Dokumenty stwierdzające, że zadeklarowana przez wykonawcę osoba do pełnienia funkcji kierownika robót posiada wymagane uprawnienia i kwalifikacje zgodnie z odrębnymi przepisami wraz z przynależnością do właściwych izb zawodowych. W przypadku wskazania osoby, którą będzie dysponował wykonawca należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tej osoby. -Formularz oferty. -Oświadczenie o spełnieniu warunków art.22 ust.1 i art.24ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). -Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót. -Dowód wniesienia wadium. -Wykaz wykonanych przez wykonawcę w ciągu ostatnich pięciu lat (2004, 2005, 2006, 2007, 2008) robót, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia - minimum 3 wraz z potwierdzeniem, że roboty zostały wykonane należycie ( referencje). -Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia jakim dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. W przypadku wskazania sprzętu, którym będzie dysponował wykonawca należy dołączyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tego sprzętu. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowiązani są do złożenia tego pełnomocnictwa wraz z ofertą.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jeleniagora.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną