Przetargi.pl
Konserwacja urządzeń melioracji podstawowych: 1. Wały rzeki Nysa Kłodzka, 2. Cielnica el. IV, 3. Tarnawka - 755 mb, 4. Czerwona Woda - 350 mb, 5. Średnica - 1300 mb, 6. Ciek Miejski - 730 mb, 7. Wały rzeki Biała Głuchołaska - 5300 mb, 8. CIek Głuchołaski - 1000 mb, 9. Prudnik - 1000 mb, 10. Widna - 6300 mb.

Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu ogłasza przetarg

  • Adres: 45-061 Opole, ul. Katowicka 55
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 077 4425742 , fax. 077 4425726
  • Data zamieszczenia: 2009-09-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Opolu
    ul. Katowicka 55 55
    45-061 Opole, woj. opolskie
    tel. 077 4425742, fax. 077 4425726
    REGON: 00010051700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja urządzeń melioracji podstawowych: 1. Wały rzeki Nysa Kłodzka, 2. Cielnica el. IV, 3. Tarnawka - 755 mb, 4. Czerwona Woda - 350 mb, 5. Średnica - 1300 mb, 6. Ciek Miejski - 730 mb, 7. Wały rzeki Biała Głuchołaska - 5300 mb, 8. CIek Głuchołaski - 1000 mb, 9. Prudnik - 1000 mb, 10. Widna - 6300 mb.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Wały rzeki Nysa Kłodzka, 2. Cielnica el. IV, 3. Tarnawka - 755 mb, 4. Czerwona Woda - 350 mb, 5. Średnica - 1300 mb, 6. Ciek Miejski - 730 mb, 7. Wały rzeki Biała Głuchołaska - 5300 mb, 8. CIek Głuchołaski - 1000 mb, 9. Prudnik - 1000 mb, 10. Widna - 6300 mb.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452464007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych nie podlega wykluczeniu z art. 24 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1) dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia - działalność gospodarcza w zakresie objętym zamówieniem publicznym; 2) aktualnych zaświadczeń właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót o podobnym profilu do przedmiotu zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom o podobnym profilu stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; - Spełniają warunki dodatkowe: 1) Wykonawca winien wykazać się wykonaniem przynajmniej 1 zadania rocznie o zbliżonym zakresie, podobnym profilu w ciągu ostatnich pięciu lat.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzmiuw.opole.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach