Urząd Dozoru Technicznego ogłasza przetarg
- Adres: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka 34
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 5722100 , fax. 022 5722388
- Data zamieszczenia: 2016-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Dozoru Technicznego
ul. Szczęśliwicka 34 34
02-353 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 5722100, fax. 022 5722388
REGON: 01719630000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja urządzeń i systemów wentylacji i klimatyzacji w obiektach Urzędu Dozoru Technicznego - znak sprawy ZP-AN-75/15 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest konserwacja urządzeń i systemów wentylacji i klimatyzacji w obiektach Urzędu Dozoru Technicznego, o których mowa w załączniku nr 2 do SIWZ - wykaz urządzeń. Wykaz urządzeń wraz ich charakterystyką znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - wykaz urządzeń. Zakres prac będących przedmiotem zamówienia zawiera: - załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy wraz z załącznikami. - załącznik nr 3 do SIWZ - czynności konserwacyjne. W ramach konserwacji Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia w protokole odbioru opinii dotyczącej aktualnego stanu technicznego urządzeń ze wskazaniem niezbędnych do wykonania prac naprawczych lub modernizacyjnych oraz koniecznych do wymiany materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych. Wykonawca w terminie do 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu projekt protokołu z przeglądu i konserwacji urządzeń i systemów wentylacji, zawierający m.in.: - wykaz zrealizowanych czynności w podziale na poszczególne urządzenia i oddziały UDT; - opis stwierdzonych nieprawidłowości, opinię dotyczącą aktualnego stanu technicznego konserwowanych urządzeń ze wskazaniem niezbędnych do wykonania prac naprawczych lub modernizacyjnych oraz koniecznych do wymiany materiałów oraz części zamiennych. - rodzaj i ilość środka chłodniczego w danym urządzeniu oraz użytą ilość i rodzaj środka do uzupełnienia instalacji (w kg). - sporządzenie kalkulacji cenowej w zakresie koniecznych napraw. Wymienione powyżej informacje stanowią minimalny wymagany zakres. Wykonawca może zawrzeć dodatkowe informacje. Projekt protokołu podlega akceptacji Zamawiającego. Protokół odbioru stanowi podstawę do wystawienia faktury. 2.Miejsce realizacji zamówienia: Siedziby jednostek organizacyjnych UDT, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - wykaz urządzeń, kolumna nr 2 (adres obiektu UDT). 3.Termin realizacji zamówienia: Zamawiający przewidział dwa etapy realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z poniższym podziałem: I etap - okres realizacji usług, zgodny z zobowiązaniem wskazanym w ofercie Wykonawcy, jednak nie dłuższy niż 56 dni robocze (w I etapie konserwacji podlegają wszystkie urządzenia i systemy wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ z wyjątkiem urządzeń i systemów znajdujących się w oddziale UDT w Gliwicach przy ul. Robotniczej 4A oraz Toruniu przy ul. Żwirki i Wigury 77 B). II etap - okres realizacji usług, zgodny z zobowiązaniem wskazanym w ofercie Wykonawcy, jednak nie dłuższy niż 56 dni robocze. II etap - od początku IV kwartału roku, natomiast zakończenie nie później niż do dnia 30 grudnia 2016 r. (w II etapie konserwacji podlegają wszystkie urządzenia i systemy wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ) Wykonawca w terminie do 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy przedstawi do akceptacji Zamawiającego harmonogram realizacji usług, zgodnie z zobowiązaniem zawartym w ofercie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507300001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres realizacji przedmiotu zamówienia
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl, zakładka: O nas > Zamówienia publiczne i sprzedaż majątku> Zamówienia publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja i bieżąca naprawa agregatów chłodniczych i splitów w zakresie ich części gazowych (freonowych) w Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 12 miesięcy.
Dodano: 2016-07-27 - Konserwacja i serwis urządzeń chłodniczych w punktach dystrybucyjnych LAN w budynkach UKNF
Dodano: 2016-07-25 - Wykonanie konserwacji i napraw klimatyzatorów oraz urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach I Oddziału ZUS w Warszawie
Dodano: 2016-07-21 - Okresowe przeglądy gwarancyjne urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych
Dodano: 2016-07-21 - Świadczenie gwarancji, serwisu i wsparcia technicznego dla serwerowni Mazowieckiej Jednostki Wdrażania Programów Unijnych
Dodano: 2016-06-29 - Konserwacja urządzeń klimatyzacyjnych w obiektach na STP Kabaty
Dodano: 2016-06-27 - Bieżąca obsługa i konserwacja wentylacji i klimatyzacji w sali posiedzeń Sejmu, pomieszczeniach w budynku C-D i w budynku N przy Al. Na Skarpie 16 w Warszawie
Dodano: 2016-06-14 - Przeglądy i naprawy awaryjne systemów klimatyzacji precyzyjnej, zainstalowanych w budynkach Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Młynarskiej 43/45 i ul. Sandomierskiej 12 i ul. Niecałej 12 w Warszawie - Cz. II - Wykonanie przeglądów i napraw awaryjnych systemu klimatyzacji precyzyjnej w budynku Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Sandomierskiej
Dodano: 2016-05-27 - Wykonanie usługi konserwacji i napraw urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 1 BLTr.
Dodano: 2016-05-20 - Obsługa konserwacyjno-serwisowa urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w pomieszczeniach Gmachu Głównego (sale 123,134,219,315 oraz Sali Senatu - s. 124) Nr postępowania: ZP/U/KK/35/2016
Dodano: 2016-05-17