Przetargi.pl
Konserwacja urządzeń i systemów wentylacji i klimatyzacji w obiektach Urzędu Dozoru Technicznego - znak sprawy ZP-AN-75/15

Urząd Dozoru Technicznego ogłasza przetarg

  • Adres: 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka 34
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5722100 , fax. 022 5722388
  • Data zamieszczenia: 2016-04-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Dozoru Technicznego
    ul. Szczęśliwicka 34 34
    02-353 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5722100, fax. 022 5722388
    REGON: 01719630000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.udt.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa osoba prawna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja urządzeń i systemów wentylacji i klimatyzacji w obiektach Urzędu Dozoru Technicznego - znak sprawy ZP-AN-75/15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest konserwacja urządzeń i systemów wentylacji i klimatyzacji w obiektach Urzędu Dozoru Technicznego, o których mowa w załączniku nr 2 do SIWZ - wykaz urządzeń. Wykaz urządzeń wraz ich charakterystyką znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ - wykaz urządzeń. Zakres prac będących przedmiotem zamówienia zawiera: - załącznik nr 7 do SIWZ - wzór umowy wraz z załącznikami. - załącznik nr 3 do SIWZ - czynności konserwacyjne. W ramach konserwacji Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia w protokole odbioru opinii dotyczącej aktualnego stanu technicznego urządzeń ze wskazaniem niezbędnych do wykonania prac naprawczych lub modernizacyjnych oraz koniecznych do wymiany materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych. Wykonawca w terminie do 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu projekt protokołu z przeglądu i konserwacji urządzeń i systemów wentylacji, zawierający m.in.: - wykaz zrealizowanych czynności w podziale na poszczególne urządzenia i oddziały UDT; - opis stwierdzonych nieprawidłowości, opinię dotyczącą aktualnego stanu technicznego konserwowanych urządzeń ze wskazaniem niezbędnych do wykonania prac naprawczych lub modernizacyjnych oraz koniecznych do wymiany materiałów oraz części zamiennych. - rodzaj i ilość środka chłodniczego w danym urządzeniu oraz użytą ilość i rodzaj środka do uzupełnienia instalacji (w kg). - sporządzenie kalkulacji cenowej w zakresie koniecznych napraw. Wymienione powyżej informacje stanowią minimalny wymagany zakres. Wykonawca może zawrzeć dodatkowe informacje. Projekt protokołu podlega akceptacji Zamawiającego. Protokół odbioru stanowi podstawę do wystawienia faktury. 2.Miejsce realizacji zamówienia: Siedziby jednostek organizacyjnych UDT, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - wykaz urządzeń, kolumna nr 2 (adres obiektu UDT). 3.Termin realizacji zamówienia: Zamawiający przewidział dwa etapy realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie z poniższym podziałem: I etap - okres realizacji usług, zgodny z zobowiązaniem wskazanym w ofercie Wykonawcy, jednak nie dłuższy niż 56 dni robocze (w I etapie konserwacji podlegają wszystkie urządzenia i systemy wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ z wyjątkiem urządzeń i systemów znajdujących się w oddziale UDT w Gliwicach przy ul. Robotniczej 4A oraz Toruniu przy ul. Żwirki i Wigury 77 B). II etap - okres realizacji usług, zgodny z zobowiązaniem wskazanym w ofercie Wykonawcy, jednak nie dłuższy niż 56 dni robocze. II etap - od początku IV kwartału roku, natomiast zakończenie nie później niż do dnia 30 grudnia 2016 r. (w II etapie konserwacji podlegają wszystkie urządzenia i systemy wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ) Wykonawca w terminie do 5 dni roboczych od dnia zawarcia umowy przedstawi do akceptacji Zamawiającego harmonogram realizacji usług, zgodnie z zobowiązaniem zawartym w ofercie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507300001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres realizacji przedmiotu zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.udt.gov.pl, zakładka: O nas > Zamówienia publiczne i sprzedaż majątku> Zamówienia publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach