Przetargi.pl
Konserwacja urządzeń dźwigowych w obiektach uczelni

Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu ogłasza przetarg

  • Adres: 50-375 Wrocław, ul. C.K. Norwida
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 713 205 020 , fax. 713 205 386
  • Data zamieszczenia: 2017-11-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Przyrodniczy we Wrocławiu
    ul. C.K. Norwida 25
    50-375 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 713 205 020, fax. 713 205 386
    REGON: 186700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.upwr.edu.pl/przetargi/21868/uslugi.html
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja urządzeń dźwigowych w obiektach uczelni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonawca będzie dokonywał okresowych przeglądów konserwacyjnych urządzeń dźwigowych, wymienionych w załączniku nr 2 do niniejszej umowy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dn. 29 października 2003 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji niektórych urządzeń transportu bliskiego (DZ.U. Nr 193 poz. 1890), wymaganiami UDT, Instrukcją konserwacji i innymi zaleceniami określonymi w DTR producentów użyciem własnych (tzn. Wykonawcy) materiałów konserwacyjnych. Z każdego przeglądu Wykonawca sporządzi, odrębnie dla każdego urządzenia, w podanych obiektach szczegółowy protokół zawierający: - wykaz sprawdzonych elementów i wykonanych czynności, - określenie stanu po przeglądzie, - zalecenia do dalszej eksploatacji, podpisy osób przeprowadzających przegląd. Zakres wykonywanych czynności obejmuje: a) utrzymanie w sprawności technicznej wszystkich urządzeń wymienionych w załączniku nr 2 do umowy, b) diagnozowanie przyczyn wadliwej pracy oraz usuwaniu awarii nie wymagających wymiany instalacji, urządzeń lub ich podzespołów (za wyjątkiem źródeł światła w kabinie i szybie oraz drobnych elementów typu bezpieczniki, śruby itp. wymienianych i dostarczanych przez Wykonawcę w ramach przeglądu konserwacyjnego lub nadzoru serwisowego), c) w przypadku konieczności wykonania napraw wymagających wymiany instalacji, urządzeń lub podzespołów (za wyjątkiem ww.), Wykonawca niezwłocznie przedstawi zamawiającemu oferty cenowo - terminowe zawierających wyszczególnienie kosztów materiałów i kosztu robocizny, a dla urządzeń w okresie gwarancji, niezwłocznie na piśmie określenie konieczności wymiany lub naprawy niesprawnego elementu/urządzenia (koszty związane z nieuzasadnionym zgłoszeniem awarii do gwaranta ponosi Wykonawca), d) przedstawienie oferty nie jest równoznaczne ze zleceniem Wykonawcy realizacji naprawy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru innego, korzystniejszego rozwiązania, jeżeli uzna, że przedstawiona cena oferty jest zawyżona, e) jeżeli wykonawca nie usunie awarii w ramach umowy uznając, że niezbędna jest wymiana instalacji, podzespołu czy urządzenia, a Zamawiający usunie awarię systemem zleconym stronie trzeciej bez ich wymiany, koszty takiej naprawy poniesie Wykonawca, gdyż nienależycie zdiagnozował przyczynę awarii. W takiej sytuacji Wykonawca ma prawo uczestniczenia w naprawie realizowanej przez stronę trzecią, f) z przeprowadzonych czynności serwisowych Wykonawca każdorazowo zobowiązany jest sporządzić protokół bieżącej Zgłoszenia o awariach i usterkach Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy na podany przez Wykonawcę nr telefonu alarmowego, adres poczty elektronicznej lub przez kanał komunikacyjny z kabiny dźwigu. Wykonawca jest zobowiązany do odebrania i niezwłocznego potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia. Czas reakcji Wykonawcy w szczególnych sytuacjach zagrażających życiu bądź zdrowiu ludzi oraz uszkodzenia mienia wynosi 0,5 godziny (w tym w sytuacji konieczności uwolnienia osób uwięzionych w kabinie), a w pozostałych przypadkach do ...... godzin od chwili zgłoszenia telefonicznego przez Zamawiającego. W koniecznych przypadkach, określanych każdorazowo przez Zamawiającego, czas reakcji oznacza przyjazd serwisu i rozpoznanie oraz jeżeli to możliwe usunięcie awarii. Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia centrum serwisowego z nagrywaniem połączeń z użytkownikami urządzeń dźwigowych uwięzionych w kabinie. W ramach prowadzenia przeglądów i nadzoru serwisowego do obowiązków Wykonawcy należy również: a) utrzymanie urządzeń dźwigowych w stałym ruchu (z wyjątkiem postojów niezbędnych do wykonania czynności konserwacyjnych i naprawczych), b) powiadamianie Zamawiającego o stwierdzonych przypadkach dewastacji, kradzież lub niewłaściwym użytkowaniu dźwigu a szczególnie, gdy ma to wpływ na bezpieczeństwo użytkowania, c) okresowe sprawdzanie skuteczności ochrony przeciwpożarowej w wymaganych przepisami terminach, d) przygotowanie urządzeń dźwigowych do badań oraz udział w okresowych badaniach dozorowych prowadzonych przez UDT, e) zawiadamianie Urzędu Dozoru Technicznego o każdym wykonaniu napraw wymagających badań nadzwyczajnych dźwigu, f) wyprzedzające informowanie Zamawiającego o stanie konserwowanego urządzenia oraz o konieczności wyłączenia dźwigu zew względu na zły stan techniczny, g) szkolenie wskazanych przez Zamawiającego osób w zakresie uwalniania uwięzionych unieruchomionej kabiny dźwigu, h) utrzymanie czystości w podszybiach. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1 - 3 ustawy Pzp., należy rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50750000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest zarejestrowany w ewidencji zakładów uprawnionych do wykonywania napraw typów urządzeń dźwigowych wskazanych przez Zamawiającego, prowadzonej przez Urząd Dozoru Technicznego (UDT) dołączając do oferty stosowny dokument
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ i wypełniony w części/ach, której dotyczy składana oferta, b) Arkusz kalkulacyjny - wykaz urządzeń dźwigowych– wypełniony przez wykonawcę (wg. załącznika nr 1a do SIWZ), c) oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania – złącznik nr 2 do SIWZ d) oświadczenie, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 2a do SIWZ, w zależności której części dotyczy składana oferta e) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - pisemne zobowiązanie tych podmiotów – wg złącznika nr 3a do SIWZ, f) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach