Przetargi.pl
Usługa: dozór i konserwacja dźwigów oraz urządzeń i sieci energetycznej dla Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie Sp. z o.o. przez okres 24 miesięcy

Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 56-100 Wołów, ul. Inwalidów Wojennych
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 380 58 01, , fax. 71 389 27 99
  • Data zamieszczenia: 2020-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowe Centrum Medyczne w Wołowie Spółka z o.o.
    ul. Inwalidów Wojennych 26
    56-100 Wołów, woj. dolnośląskie
    tel. 71 380 58 01, , fax. 71 389 27 99
    REGON: 20749596000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcmwolow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa: dozór i konserwacja dźwigów oraz urządzeń i sieci energetycznej dla Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie Sp. z o.o. przez okres 24 miesięcy
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja urządzeń dźwigowych, zgodnie z książkami rewizji dźwignic, zaleceniami producenta oaz przepisami Urzędu Dozoru Technicznego eksploatacji dźwigów oraz usługi związane z eksploatacją instalacji elektrycznej w budynkach Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie Spółka z o.o. A/ Przeglądy okresowe i konserwacja dźwigów. B/ Eksploatacja instalacji elektrycznej w budynkach Powiatowego Centrum Medycznego w Wołowie – Obiekty w Brzegu Dolnym i Wołowie: - okresowy przegląd instalacji i urządzeń energetycznych (dwukrotne sprawdzenie w ciągu miesiąca sprawności agregatu, dokonać wpis w książce o dokonanych czynnościach), - odpowiedzialność za terminowość przeglądów dokonywanych przez UDT; - usuwanie awarii instalacji w placówkach PCM;, - przegląd i konserwacja transformatora 20/04 kV po stronie niskiego zasilania, - przegląd i konserwacja rozdzielni głównej NN Przychodnia Rejonowo-Specjalistyczna w Brzegu Dolnym, - przegląd i konserwacja urządzeń zasilających budynki szpitala – zasilania dwustronne - całodobowa dyspozycyjność podczas zgłaszania awarii elektrycznych 3.2. Eksploatacja instalacji i urządzeń elektrycznych będzie dokonywana zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami prawa. 3.3. Wykonawca wykonywał będzie usługę z należytą starannością i obowiązującymi przepisami oraz zobowiązuje się przestrzegać obowiązkowych przepisów z zakresu przeciwpożarowego i bezpieczeństwa i higieny pracy. 3.4. Prowadzenie dokumentacji techniczno ruchowej przeprowadzanych wszelkich prac konserwacyjnych, eksploatacyjnych i napraw. 3.5 Zleceniobiorca przystąpi do usuwania awarii w ciągu 2 godzin od chwili zgłoszenia, chyba że awaria grozi przerwaniem działalności placówek i stwarza zagrożenie użytkownikom, wówczas przystąpi do usuwania awarii tak szybko, jak to możliwe. 3.6 Jeżeli wskazano nazwy towarów pochodzących od konkretnych producentów to określają one minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Towary pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące towaru zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. 3.7 Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie, jaki zakres zamówienia będzie realizować podwykonawca, a jaki będzie realizował samodzielnie. Wskazanie niniejszego nastąpi w Formularzu ofertowym. Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie działania i zaniechania podwykonawców jak za działania i zaniechania własne. 3.8 Wykonawca jest zobowiązany zapoznać się z treścią niniejszego dokumentu i załączników. W przypadku uwag czy wątpliwości proszony jest o zasygnalizowanie ich przed terminem składania ofert, gdzie żądanie wyjaśnień w pierwszej połowie terminu do składania ofert spowoduje, że zamawiający zawsze udzieli odpowiedzi na podniesione zapytanie. Udzielone odpowiedzi na pytania stanowić będą integralną część SIWZ. Zamawiający po terminie składania ofert nie będzie miał możliwości zmiany zasad postępowania wskazanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca winien zwrócić uwagę na terminy wskazane przez zamawiającego i przestrzegać wymagań tam wskazanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50750000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada: a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wykaz będzie aktualizowany w trakcie realizacji umowy po ewentualnych zmianach), zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Osoby skierowane do realizacji zamówienia publicznego uprawnione są do zajmowania się dozorem i konserwacją: - dźwignic, platformy dźwigowej, - w zakresie eksploatacji urządzeń i instalacji energetycznych powyżej 1 kV
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Wykaz oświadczeń w celu wstępnego potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, aktualne na dzień składania ofert (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu aktualne na dzień składania ofert (załącznik nr 3 do SIWZ); Oświadczenia ww. wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej wraz z ofertą. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienia przez wykonawców, każdy z wykonawców składa oświadczenie samodzielnie. INNE WYMAGANE DOKUMENTY DO OFERTY: 1. Uzupełniony formularz ofertowy (zał. nr 1 oraz 1a do SIWZ). 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik. 3. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jako dowód polegania na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów w odniesieniu do określonego warunku udziału w postępowaniu – jeżeli dotyczy. Inne dokumenty: 1.2 Wzór umowy wraz z załącznikami - parafowany przez Wykonawcę - Rozdział II SIWZ; 1.3 Oświadczenie wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych - Załącznik nr 6 do SIWZ. D. Informacje dodatkowe: 1.1 Wykonawca, w terminie 3 dni od daty zamieszczenia w BIP informacji z otwarcia ofert zobowiązany jest złożyć, bez dodatkowego wezwania oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt.23 ustawy – załącznik nr 5 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 1.2 Zamawiający w niniejszym postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada, czy wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy (niepodleganie wykluczeniu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu). 1.3 Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez zamawiającego wątpliwości, zamawiający wzywa do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielenia wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień oferta wykonawcy podlega odrzuceniu, albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 1.4 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. z 1.5 Zgodnie z zapisem w art. 22a Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 1.6 Zamawiający oceniając, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt.1. 1.7 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. 1.8 Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 1. 1.9 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 1.10 Oświadczenia, o których mowa w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) i ogłoszeniu o zamówieniu dotyczące wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 1.11 Dokumenty, których mowa w SIWZ i ogłoszeniu o zamówieniu, potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia, inne niż oświadczenia składane są w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem”. 1.12 Poświadczenie „za zgodność z oryginałem” następuje w formie pisemnej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach