Przetargi.pl
Konserwacja systemów włamania i instalacji przyzywowej we wszystkich obiektach USK im. WAM- CSW w Łodzi

SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów ogłasza przetarg

  • Adres: 90-549 Łódź, ul. Żeromskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 6393452, 6393458 , fax. 426 393 452
  • Data zamieszczenia: 2020-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów
    ul. Żeromskiego 113
    90-549 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 6393452, 6393458, fax. 426 393 452
    REGON: 47120816400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uskwam.umed.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja systemów włamania i instalacji przyzywowej we wszystkich obiektach USK im. WAM- CSW w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: - świadczenie usług w zakresie, konserwacji systemów włamania i instalacji przyzywowej we wszystkich obiektach Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Wojskowej Akademii Medycznej – Centralnego Szpitala Weteranów w Łodzi z podziałem na 2 pakiety: - pakiet 1 – Eksploatacja – utrzymanie w sprawności instalacji przyzywowej w obiektach przy ul. Żeromskiego 113, pl. Hallera 1 i ul. Pieniny 30 – bezpieczeństwo pacjentów szpitala - pakiet 2 – eksploatacja – utrzymanie w sprawności Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN) oraz kontroli dostępu (KD) w obiektach przy ul. Żeromskiego 113, pl. Hallera 1- bezpieczeństwo jednostek szpitala w okresie 36 miesięcy (dotyczy wszystkich pakietów) zgodnie z rodzajem asortymentu i ilościami określonymi w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50710000-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.2.1 kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów 1.2.4. Zamawiający uzna warunek za spełniony w punkcie 1.2.1, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie konserwacji systemów i urządzeń alarmowych (dotyczy pakietu nr 2)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 5.1 „Formularz Oferty” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do SIWZ (zawierający m.in. oświadczenie o zaakceptowaniu dodatkowych zobowiązań określonych w rozdziale VIII SIWZ) wraz z załącznikami stanowiącymi integralną część Formularza Oferty: Wypełniony) załącznik nr 2a Formularz cenowy do pakietu 1” i załącznik nr 2b „Formularz cenowy do pakietu 2” - należy przedstawić w formie oryginału. 5.2 Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 3 do SIWZ - należy przedstawić w formie oryginału. 5.3 Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 4 do SIWZ - należy przedstawić w formie oryginału. 5.4 Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - należy przedstawić w formie oryginału (o ile dotyczy). 5.5 Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 5.6 W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum, spółka cywilna), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. - należy przedstawić w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach