Przetargi.pl
Konserwacja strzelnicy garnizonowej K - 634 w Węgorzewie.

24 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 11-500 Giżycko, ul. Nowowiejska
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 261 335 922 , fax. 261 335 641
  • Data zamieszczenia: 2020-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 24 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Nowowiejska 20
    11-500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 261 335 922, fax. 261 335 641
    REGON: 28060211800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://platformazakupowa.pl/pn/24wog
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Wojskowa Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja strzelnicy garnizonowej K - 634 w Węgorzewie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja strzelnicy garnizonowej K-634 w Węgorzewie. Opis strzelnicy: Strzelnica garnizonowa z 6 stanowiskami strzeleckimi. Na długości strefy strzelań znajduje się 9 przesłon oraz kulochwyt główny kończący strzelnicę. Przesłony pełnią funkcję zabezpieczającą przed wydostaniem się pocisków ze strefy strzelań. Strefa ograniczona jest wałami bocznymi oraz kulochwytem głównym w celu zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania strzelnicy. 2. Ogólny zakres robót do wykonania: 2.1. Montaż ścianek aluminiowych; 2.2.Zakup oraz montaż altany drewnianej z ławkami, stolikiem i podłogą drewnianą; 2.3.Schody stalowe z jednostronną poręczą ; 2.4.Wymiana podestów drewnianych na stanowiskach strzeleckich; 2.5.Wymiana kładek drewnianych; 2.6.Malowanie farbami elewacyjnymi powierzchni betonowych; 2.7.Rozebranie obicia ścian i słupów z desek struganych; 2.8.Uzupełnienie zbrojonych słupów betonem; 2.9.Montaż blach stalowych gr. 10 mm na ścianach, słupach oraz filarach przesłon; 2.10.Obicie ścian, filarów, słupów deskami frezowanym gr. 50 mm; 2.11.Wymiana belek na przesłonach ; 2.12.Wymiana odeskowania dolnego na przesłonach; 2.13.Uzupełnienie piasku sianego o frakcji 2 mm na podporach przesłon; 2.14.Wymiana piasku sianego o frakcji 2 mm wraz z geokratą na kulochwycie dolnym i głównym; 2.15.Darniowanie skarp pasami darniny; 2.16.Ręczne wykonanie koryta pod ułożenie kostki betonowej; 2.17.Wykonanie rowków pod obrzeża betonowe; 2.18.Ułożenie obrzeży betonowych w rowkach z wypełnieniem spoin zaprawą cementową; 2.19.Ułożenie kostki betonowej gr. 6 cm, szarej, na podsypce cementowo – piaskowej. 3. Warunki realizacji zadania: 3.1. Zamawiający informuje, iż w dniu 06.04.2020 o godz. 10:00 odbędzie się wizja lokalna miejsca inwestycji. Wizję lokalną przeprowadzi Pan Janusz Rusinek tel. 261-337-263. Koszt takiej wizyty ponosi Wykonawca. 3.2. Zamawiający będzie wymagał, aby Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w przedmiotowym postępowaniu, najpóźniej w dniu podpisania umowy ustanowił kierownika budowy (robót) posiadającego uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane) oraz dostarczy dowód jego przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 3.3. Realizacja robót w godzinach 700-1500 (istnieje możliwość pracy do godziny 1800 w dniach poniedziałek - piątek oraz do godz.1500 w sobotę po uzgodnieniu z Dowódcą Jednostki). 3.4. Przed przystąpieniem do prac należy zabezpieczyć przed uszkodzeniem okna oraz inne elementy, których przedmiotowy zakres robót nie obejmuje. 3.5. Po zakończeniu prac budynek należy kompleksowo posprzątać, pomieszczenia muszą nadawać się od razu do użytkowania (należy pozmywać stolarkę okienną i drzwiową, podłogi etc.) 3.6. Realizacja robót związana jest z dostępem do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE”. Wykonawca powyższe prace wykona za pomocą zatrudnionych przez siebie pracowników, którzy posiadają legitymację kwalifikowanego pracownika zabezpieczenia technicznego oraz poświadczenie bezpieczeństwa lub Upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE”. W przypadku nie posiadania poświadczenia bezpieczeństwa lub Upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” upoważniających do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE”, pracownikom wykonawcy, któremu udzielone zostanie zamówienie, skierowanym do wykonania prac w zakresie wymiany instalacji alarmowej, zostanie przeprowadzone szkolenie z zakresu ochrony informacji niejawnych przez Pełnomocnika do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych Zamawiającego lub Pełnomocnika do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych Jednostki Wojskowej 1747, oraz zostaną wydane Zaświadczenia stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz Upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” przekazane na czas realizacji zamówienia. Termin przeszkolenia zostanie ustalony z Pełnomocnikiem do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych (Zastępcą Pełnomocnika) Zamawiającego w dniu podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo dopuszczenia do wykonania prac w pomieszczeniach i na obszarach chronionych wyłącznie osoby posiadające poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli „ZASTRZEŻONE” oraz aktualne zaświadczenia o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez Pełnomocnika do Spraw Ochrony Informacji Niejawnych Zamawiającego. 3.7. Wykonawca wyraża zgodę na poddanie swoich pracowników, współpracowników i środków transportu, rygorom procedur bezpieczeństwa obowiązującym w Jednostce Wojskowej w czasie realizacji usługi zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz.U. 2018, poz. 2142.), w zakresie działania "Wewnętrznych Służb Dyżurnych" oraz procedur związanych z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (tj. Dz. U. z 2019, poz. 742.). 3.8. Obowiązkiem Wykonawcy wobec Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych właściwej jednostki wojskowej lub instytucji wojskowej na terenie której przewidziano realizację zamówienia jest po podpisaniu umowy, dostarczenie wniosku (załącznik nr 5 do siwz) wraz z wymaganymi przez właściwą jednostkę organizacyjną załącznikami. W sprawach związanych z realizacją zamówienia należy kierować się do osób wskazanych w umowie jako do kontaktów. 3.9. Procedury określone w pkt 3.6. - 3.8.stosuje się także do Podwykonawców, jeżeli zatrudnienie Podwykonawców przewidziane jest w umowie. 3.10. Wykonawca (podwykonawca), jeżeli przy realizacji zamówienia będzie posługiwał się cudzoziemcami, którzy będą wchodzili na teren jednostki wojskowej, musi uzyskać pozwolenie odpowiednich organów na wstęp tych osób na teren jednostki zgodnie z zapisami § 54 pkt 1-5 (rozdział VI) „Instrukcji w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej” stanowiącej załącznik do Decyzji nr 19/MON Ministra Obrony Narodowej z dnia 24.01.2017r. w sprawie organizowania współpracy międzynarodowej w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON 2017 poz.18). 3.11. Roboty będą prowadzone w budynku użytkowanym i czynnej Jednostce Wojskowej. 3.12. Wykonawca robót (kierownik budowy) w pełni odpowiada za bezpieczeństwo i higienę pracy w miejscu realizacji robót, oraz za zachowanie bezpieczeństwa pożarowego. 3.13. Wykonawca zobowiązany będzie do pokrycia kosztów poboru energii elektrycznej, poboru wody i odprowadzenia ścieków związanych z realizacją robót i potrzebami socjalnymi. Sposób rozliczenia został określony we wzorze umowy. 3.14. Wykonawca wyznaczy koordynatora do spraw BHP, który będzie współpracował z przedstawicielem użytkownika miejsca terenu budowy wyznaczonym przez Dowódcę Jednostki Wojskowej. 3.15. W przypadku uszkodzenia systemów alarmowych, p.poż, sieci jawnych, niejawnych, sieci telefonicznej, elektrycznej, komputerowej, wodociągowej, kanalizacyjnej, ciepłowniczej, gazowej itp. Wykonawca usunie awarię w ciągu 48 godzin od zdarzenia zgodnie z obowiązującymi Normami. W przypadku nie usunięcia awarii w wyznaczonym terminie Zamawiający zleci wykonanie usunięcia awarii osobie trzeciej na koszt Wykonawcy. Transport odpadów z terenu budowy winien być przeprowadzony przez firmę posiadającą stosowne uprawnienia. 3.16. Ceny jednostkowe złomu zostały ustalone na podstawie „Planu przekazywania w 2018 roku Agencji Mienia Wojskowego trwale zbędnych rzeczy ruchomych” sporządzony przez IWspSZ z uwzględnieniem średnich cen jednostkowych uzyskanych przy sprzedaży. 3.17. Utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki w ramach kosztów ogólnych budowy. Dokument potwierdzający dokonanie utylizacji materiałów rozbiórkowych należy dołączyć do dokumentów w dniu odbioru robót. 4. Zbiór wymagań szczegółowych dotyczących organizacji robót, standardu i jakości wykonania, właściwości zastosowania wyrobów budowlanych oraz metod i sposobu oceny jakości wykonania zleconych prac określono w przedmiarze robót oraz Specyfikacji Technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7 i nr 8).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający ustala wadium w wysokości 4 500,00 zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: 3.1. pieniądzu; 3.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3.3. gwarancjach bankowych; 3.4. gwarancjach ubezpieczeniowych; 3.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017r. poz. 1089). 4. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy pzp. 5. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku: NBP O/O Olsztyn 17 1010 1397 0020 1713 9120 2000 z dopiskiem w tytule przelewu: „Wadium w post. nr 21/2020 – „Konserwacja strzelnicy w Węgorzewie.” 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 4, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 7.1. pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 7.2. innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został załączony do oferty. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy, zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa „Ustawa pzp”.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy podpisany na każdej stronie (załącznik nr 1 do siwz) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (załącznik nr 2 do SIWZ). Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca powoła się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2 niniejszej tabeli. Jeżeli Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 2 niniejszej tabeli. Dowód wniesienia wadium. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. - W przypadku podpisywania oferty przez osoby nie wymienione w odpisie z właściwego rejestru – pełnomocnictwo do podpisania oferty lub podpisania oferty i zawarcia umowy - W przypadku podmiotów występujących wspólnie pełnomocnictwo podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z podmiotów występujących wspólnie, do reprezentowania w postępowaniu (zgodnie z art. 23 ustawy Pzp)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach