Przetargi.pl
Konserwacja stolarki okiennej w budynku Zamku Książ w Wałbrzychu – Etap III (okna na Czarny Dziedziniec od strony Holu Myśliwskiego) oraz konserwacja stolarki okiennej w budynku bramnym Zamku Książ – Etap I (1 piętro)

Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 58-306 Wałbrzych, Piastów Śląskich
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 746 643 850, 74 66 43 851 , fax. 746 643 862
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zamek Książ w Wałbrzychu Spółka z o.o.
    Piastów Śląskich 1
    58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie
    tel. 746 643 850, 74 66 43 851, fax. 746 643 862
    REGON: 89001155000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ksiaz.walbrzych.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka prawa handlowego ze 100% udziałem Gminy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja stolarki okiennej w budynku Zamku Książ w Wałbrzychu – Etap III (okna na Czarny Dziedziniec od strony Holu Myśliwskiego) oraz konserwacja stolarki okiennej w budynku bramnym Zamku Książ – Etap I (1 piętro)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiot zamówienia opisany jest następującym kodem CPV: 50800000-3 Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 3.2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowo-konserwatorskich drewnianej stolarki okiennej w Zamku Książ w Wałbrzychu oraz w budynku bramnym Zamku Książ. 3.3. Zakres usług i prac przewidziany do wykonania obejmuje m.in.: • Usuniecie starej farby olejnej ze skrzydeł i futryn • Osłonięcie okien płytami OSB • Rozszklenie otworów okiennych • Usuniecie kitu • Cyklinowanie powierzchni drewna • Naprawa uszkodzonych elementów drewna poprzez flekowanie • Wymiana okapników • Naprawa uszkodzonych szprosów • Dopasowanie skrzydeł okiennych do ościeżnicy, regulacja okuć, szlifowanie, nabijanie listew • Montaż ograniczników okiennych i odbojnic • Zmiana sposobu zamykania okien na uchylne w wybranych oknach • Wymianę klamek na mosiężne na wzór istniejących • Gruntowanie drewna • Malowanie drewna • Szklenie okien z zastosowaniem silikonu • Dostawa i montaż na wszystkich skrzydłach okiennych uszczelki wciskanej sylikonowej (niedopuszczalna uszczelka naklejana) • Montaż listew przyokiennych • Uszczelnienie szczelin między ościeżnicą a wnęką okienną za pomocą masy wypełniającej 3.4. Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określa dokumentacja stanowiąca Załącznik Nr 8, Załącznik Nr 9, Załącznik Nr 10, Załącznik Nr 11 i Załącznik Nr 12 do SIWZ. 3.5. Kolejność ważności dokumentacji: 1. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia. 2. Załącznik Nr 11 – Przedmiar Robót (budynek Zamku Książ) 3. Załącznik Nr 12 – Przedmiar Robót (budynek bramny) 4. Załącznik Nr 8 – Program Prac Konserwatorskich (budynek Zamku Książ) 5. Załącznik Nr 9 – Program Prac Konserwatorskich (budynek bramny) 6. Załącznik Nr 7 – Umowa 7. Załącznik nr 10 – Decyzja DWKZ Nr 1484/2019 z dnia 6 listopada 2019 roku 3.6. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonywania części robót przez podwykonawców. 3.6.1. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. 3.6.2. Ze względu na miejsce wykonania zamówienia podlegające bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile będą już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. 3.7. Wykonawca powinien zagwarantować wykonanie usług zgodnie z wiedzą techniczną i obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. 3.8. Prace należy wykonać zgodnie z dokumentacją wskazaną w pkt. 3.4. powyżej, warunkami technicznymi i normami przedmiotowymi. 3.9. Wszystkie materiały budowlane wykorzystane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w budownictwie zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz muszą posiadać odpowiednie atesty i certyfikaty. 3.10. Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności do przestrzegania zasad bezpieczeństwa. W celu realizacji powyższego obowiązku zobowiązany jest do realizacji zamówienia przy udziale osób o odpowiednich kwalifikacjach. 3.11. Ewentualne zastosowane w opisie przedmiotu zamówienia nazwy producentów i nazw własnych produktów służą tylko i wyłącznie określeniu parametrów standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych oraz doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a nie wyłonieniu lub preferowaniu konkretnego producenta czy dostawcy. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, to jest oferujących produkty posiadające parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji opisującej przedmiot zamówienia. Ofertą równoważną jest przedmiot o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych spełniający minimalne parametry określone przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, iż w razie gdy w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się znaki towarowe, za ofertę równoważną uznaje się ofertę spełniającą parametry indywidualnie wskazanego asortymentu określone przez jego producenta. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego towar spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. W takim wypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno–jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne, pod rygorem odrzucenia oferty. 3.12. W związku z brzmieniem art. 29 ust 3a ustawy Pzp Zamawiający określa następujące wymagania związane z realizacja zamówienia: 3.12.1. Wykonawca lub Podwykonawca muszą zapewnić zatrudnienie na podstawie umów o pracę (art. 22 § 1 i art. 25 § 1 Kodeksu pracy; Dz. U. z 2019 roku poz. 1040 ze zm.) minimum 6 osób spośród wszystkich osób bezpośrednio wykonujących zamówienie, przy czym obowiązek ten dotyczy: 2 osób o wykształceniu kierunkowym : stolarz 2 osób o wykształceniu kierunkowym : malarz 2 osób o wykształceniu kierunkowym : szklarz 3.12.2. Zamawiający w całym okresie wykonywania Zamówienia uprawniony jest do kontrolowania faktu wywiązywania się przez Wykonawcę z obowiązku pozostawania wskazanych osób w stosunku pracy. Na wezwanie Zamawiającego Wykonawca, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie 7 dni, przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wskazanych powyżej w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; oraz b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, przy czym nie podlegają anonimizacji dane osobowe niezbędne do weryfikacji zatrudnienia, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, data zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika; oraz dodatkowo, na żądanie Zamawiającego wskazane w wezwaniu: c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; lub d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z RODO oraz przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 3.12.3. Wykonawca ma obowiązek dokumenty te przedstawić w terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania. 3.12.4. W przypadku niewywiązania się przez Wykonawcę z obowiązku udokumentowania zatrudnienia pracowników, Wykonawca zobowiązany będzie zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,25% całkowitego wynagrodzenia brutto za każdy dzień nieudokumentowanego okresu zatrudnienia liczonego dla każdego z wymaganych i wskazanych przez Wykonawcę pracowników z osobna. W przypadku natomiast, gdy dokumenty zostaną przez Wykonawcę przedłożone z opóźnieniem, Wykonawca będzie zobowiązany zapłacić Zamawiającemu karę umowną w wysokości 0,25% całkowitego wynagrodzenia brutto za każdy dzień opóźnienia. Kara umowna za przypadek niewywiązania się z obowiązku udokumentowania zatrudnienia na podstawie stosunku pracy albo opóźnienia w wykonaniu tego obowiązku nie może przekroczyć 30% wartości całkowitego wynagrodzenia brutto za wykonanie zamówienia. 3.12.5. W przypadku rozwiązania umowy o prace w czasie trwania zamówienia, Wykonawca w ciągu 7 dni kalendarzowych zobowiązany jest zatrudnić na to miejsce inna osobę. 3.13. Wymagania dotyczące realizacji robót są zawarte w projekcie Umowy stanowiącym Załącznik Nr 7 do SIWZ. 3.14. Wykonawca w swojej ofercie winien uwzględnić wszystkie koszty i składniki niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia, w tym ewentualne dodatkowe koszty wprost nie wynikające z przedmiarów robót. Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ryczałtowy, a więc Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia, chociażby na etapie przygotowywania postępowania przetargowego nie można było przewidzieć dokładnego rozmiaru lub kosztów prac.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 11.1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). 11.2. Wadium może być wniesione w jednej z następujących form: 11.2.1. W pieniądzu na konto zamawiającego numer: mBank S.A. Oddział Wałbrzych 85 1140 2091 0000 2199 5000 1001. 11.2.2. W formie poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 11.2.3. W formie gwarancji bankowej – bezwarunkowej, nieodwołalnej i płatnej na pierwsze żądanie. 11.2.4. W formie gwarancji ubezpieczeniowej. 11.2.5. W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 roku poz. 310 ze zm.). 11.3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 11.4. Wadium winno zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią Wykonawcy. 11.5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty. 11.6. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a lub ust. 5 ustawy Pzp. 11.7. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1.1. Zamawiający nie określa wymagań dotyczące kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9.5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp na Załączniku Nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach