Przetargi.pl
„Kompleksowa obsługa eksploatacja i konserwacja fontanny multimedialnej w Parku Miejskim w Legnicy”

Gmina Legnica reprezentowana przez Prezydenta Miasta Legnica ogłasza przetarg

  • Adres: 59-220 Legnica, Plac Słowiański 8
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2022-10-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Legnica reprezentowana przez Prezydenta Miasta Legnica
    Plac Słowiański 8
    59-220 Legnica, woj. dolnośląskie
    REGON: 390647251
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://um.bip.legnica.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Kompleksowa obsługa eksploatacja i konserwacja fontanny multimedialnej w Parku Miejskim w Legnicy”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest, zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami, kompleksowa eksploatacja i konserwacja fontanny multimedialnej w Parku Miejskim w Legnicy.Przedmiot zamówienia obejmuje zadania :1) związane z realizacją prac eksploatacyjnych i konserwacyjnych, zgodnie z podstawowymi czynnościami serwisowymi związanymi z obsługą urządzeń i instalacji technologii fontanny,2) całodobową ochroną obiektu w okresie realizacji.Szczegółowy przedmiot umowy określają: załącznik nr 8 – OPZ i § 1, § 2 i § 3 projektu umowy – Rozdział 3 SWZ z załącznikami nr 1, 2, 4, 5, 6 i 8 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50800000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium w wysokości: 10.000,00 PLN – dziesięć tysięcy złotych2. Wykonawca wadium musi wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa:- w art. 98 ust.1 tj.pkt 2) zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;pkt 3) unieważnienia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem sytuacji gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.- oraz w art. 98 ust. 2.3. Zamawiający, niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od dnia złożenia wniosku zwraca wadium wykonawcy:1) który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert;2) którego oferta została odrzucona;3) po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza;4) po unieważnieniu postępowania, w przypadku gdy nie zostało rozstrzygnięte odwołanie na czynność unieważnienia albo nie upłynął termin do jego wniesienia.4. Przy wnoszeniu wadium Wykonawca winien powołać się na oznaczenie oferty podane przez Zamawiającego.5.Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu; płatne przelewem na rachunek bankowy: Bank Polska Kasa Opieki S.A. I O/Legnica nr 20124014731111000025212109. Wniesienie wadium w pieniądzu winno nastąpić w terminie gwarantującym wpływ pieniędzy na konto Zamawiającego najpóźniej w dniu i w godzinie składania oferty.2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego.6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 4 ppkt 2) – 4), wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przezZamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta/Poręczyciela do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 uPzp.8. Oferta Wykonawcy, który nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadiumw przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3) uPzp; zostanie odrzucona.9. Ustawa Pzp określa okoliczności i zasady zwrotu wadium lub jego przepadku.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającą bezpieczną realizację zamówienia w całym jego okresie:1.1. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 1.000.000,- zł, potwierdzone dokumentem potwierdzającym, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej.Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca lub członek konsorcjum lub podmiot, na którego zasoby powołuje się Wykonawca spełni go [ppkt. 1.1.] samodzielnie.Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”.Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, odpowiada solidarnie z wykonawcą, który polega na jego sytuacji finansowej lub ekonomicznej, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów podmiot ten nie ponosi winy.2. Posiadają zdolności techniczne lub zawodowe:2.1. Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie dotyczące eksploatacji fontanny multimedialnej Wykonawca wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonywał przez co najmniej 12 miesięcy zadanie polegające na eksploatacji fontanny multimedialnej (dźwięk, woda, światło) z lustrem wody o powierzchni min. 1300 m2 wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - wg załącznika nr 3 do IDW wraz z załączeniem: - dowodów tj. poświadczeń podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, potwierdzające czy usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie np. poświadczenia, referencje, zawarte umowy wraz z oświadczeniem o ich realizacji itp. W odniesieniu do usług nadal wykonywanych ww. poświadczenia powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać ww. poświadczeń - oświadczenie Wykonawcy.Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca, członek konsorcjum lub podmiot na którego zasoby powołuje się Wykonawca spełni go [ppkt. 2.1.] samodzielnie. Jeżeli podmiot, który wykazuje doświadczenie zawodowe w ramach Konsorcjum przy wykazanym jako doświadczenie zawodowe zadaniu - musi wykazać bezpośredni udział i wykonanie zakresu robót tożsamych, z wykazywanymi jako doświadczenie zawodowe w przedmiotowym postępowaniu.Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”.2.2. Dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanego niżej stanowiska:- Specjalista ds. technicznych i technologicznych osoba - wykształcenie wyższe techniczne (kierunek np. automatyka- robotyka, elektronika, elektrotechnika, studia inżynieryjne);- posiadająca min. 4 miesięczne doświadczenie na stanowisku osoby nadzorujące - specjalisty ds. technicznych i technologicznych, wykonująca czynności polegające nadzorze/eksploatacji fontanny multimedialnej (dźwięk, woda, światło) z lustrem wody o powierzchni min. 1300 m2 – okres ww. doświadczenia kryterium wyboru ofert - wg załącznika nr 2 do IDW.Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca, członek konsorcjum lub podmiot na którego zasoby powołuje się Wykonawca spełnią go [ppkt. 2.2.] łącznie.Ocena spełnienia w/w warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą „spełnia/nie spełnia”.Wykonawca zobowiązany jest do spełniania wymagań opisanych powyżej przez cały okres realizacji zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-11-09

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach