Przetargi.pl
Konserwacja sieci oświetleniowej – bieżące utrzymanie, naprawa, remont i przegląd oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto Krosno w 2021r.

Gmina Miasto Krosno ogłasza przetarg

  • Adres: 38-400 Krosno, Lwowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 13 47 43 218 , fax. 13 47 43 218
  • Data zamieszczenia: 2021-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Krosno
    Lwowska 28A
    38-400 Krosno, woj. podkarpackie
    tel. 13 47 43 218, fax. 13 47 43 218
    REGON: 52698900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja sieci oświetleniowej – bieżące utrzymanie, naprawa, remont i przegląd oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Miasto Krosno w 2021r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest konserwacja urządzeń oświetleniowych i sieci oświetleniowej Gminy Miasto Krosno w 2021r. – bieżąca utrzymanie, naprawa, remont i przeglądy oświetlenia ulicznego ilości 6108 szt. opraw oświetlenia ulicznego, 5498 szt. słupów oświetlenia, 181 szaf sterowania, w zakresie: 1.1. Bieżąca konserwacja oświetlenia ulicznego, placów, iluminacji w zakresie kluczowym w postaci: a) likwidacji zagrożeń wynikłych z losowego uszkodzenia urządzeń oświetleniowych (kolizja drogowa, wichura, powódź, wandalizm, kradzież, itp.), b) wymiany źródeł światła, elementów LED w oprawach, żarówek LED, oprawek, układów zapłonowych, układów sterowania, osprzętu łączeniowego itp., c) naprawy opraw w tym LED, d) wymiany zabezpieczeń, wkładek topikowych w tablicach bezpiecznikowych i szafach oświetleniowych, e) naprawy osłon tabliczek słupowych, g) utrzymania we właściwym stanie technicznym sieci zasilającej urządzenia oświetleniowe tak, aby zapewniona była prawidłowa praca tych urządzeń; 1.2. Bieżąca konserwacja urządzeń oświetleniowych w postaci: a) comiesięcznego przeglądu urządzeń oświetlenia ulicznego, b) korekty aparatów sterujących, c) naprawy szaf oświetleniowych (wymiana zamków, rygli, drzwiczek) oraz aparatury (zegar zabezpieczenia, wyłączniki, styczniki, elementy kompensacji mocy), d) malowania metalowych części urządzeń oświetleniowych na bieżąco w przypadku pojawienia się śladów korozji lub na zgłoszenie Zamawiającego, e) przycinania konarów i gałęzi wraz z ich uprzątnięciem w obrębie kąta świecenia oprawy oświetleniowej, f) mycia kloszy, g) wykonywania pomiarów określonych w odpowiednich przepisach dotyczących eksploatacji oświetlenia zewnętrznego, przy czym pomiary te mają być wykonywane sukcesywnie – do 20 % urządzeń na rok, 1.3. Konserwacja i naprawa instalacji oświetlenia ulicznego będącego na gwarancji, np. mycie i odśnieżanie opraw, itp. 1.4. Udostępnianie zasilania elektrycznego na potrzeby imprez okolicznościowych. 1.5. Pozostawania w całodobowej gotowości (również w dni wolne od pracy i święta) do podjęcia działań związanych z bezpieczeństwem ludzi, zabezpieczeniem mienia i bezpiecznym użytkowaniem urządzeń. Wykonawca zobowiązany jest do telefonicznego przyjmowania zgłoszeń przez całą dobę, również w dni wolne od pracy i święta, z późniejszym potwierdzeniem drogą elektroniczną. 1.6. Odpowiedzialności za stan techniczny i bezpieczne funkcjonowanie urządzeń oświetlenia ulicznego i ponoszenia wszelkich konsekwencji z tego tytułu oraz z tytułu zaciemnienia ulicy lub jej odcinka do odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich włącznie za wyjątkiem sytuacji losowych nie wynikłych z winy wykonawcy. 1.7. Zawarcia porozumienia z PGE Dystrybucja i stosowania się do aktualnej Instrukcji prac w sieci dystrybucyjnej PGE Dystrybucja S.A. z udziałem firm zewnętrznych oraz posiadanie upoważnienia do czynności łączeniowych PGEd. 1.8. Prac wynikających ze szkód powstałych w wyniku kolizji samochodowych, aktów wandalizmu, kradzieży, zdarzeń atmosferycznych. Po wystąpieniu szkody, wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedstawicielowi Zamawiającego dokumentacji jednoznacznie określającej jej miejsce i zakres. Dokumentacja powinna zawierać co najmniej dwie fotografie z naniesioną datą, prezentujące miejsce i zakres szkody, krótki opis, kosztorys ofertowy naprawy. 1.9. Robót polegających na naprawie uszkodzonych linii kablowych, linii napowietrznych, a także wymiana opraw LED i innych zleconych przez Zamawiającego robót elektrycznych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załączniki nr 1 do SIWZ - Szczegółowa Specyfikacja Techniczna. 2. Wymagania Zamawiającego: 2.1. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w szczególności: - wymiana źródeł światła, - wymiana opraw, - wymiana uszkodzonych aparatów i urządzeń elektrycznych, - synchronizacja urządzeń sterowniczych, - wymiana uszkodzonych przewodów i kabli. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących opisane powyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: - żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, - żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, - przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. Wykonawca jest zobowiązany umożliwić Zamawiającemu przeprowadzenie takiej kontroli, w tym udzielić niezbędnych wyjaśnień, informacji oraz przedstawić dokumenty pozwalające na sprawdzenie realizacji przez wykonawcę obowiązków opisanych powyżej. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego, w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, wykonawca przedłoży Zamawiającemu, wskazane przez Zamawiającego spośród wymienionych poniżej dowodów - w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt 2.1. czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 2.2. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 2.1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kar umownych w wysokości określonej w niniejszej umowie. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt 2.1 czynności. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 2.3. Zaleca się, aby wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenu w celu zapoznania się ze stanem technicznym zainstalowanych urządzeń oświetleniowych, ich rozmieszczeniem i otoczeniem oraz uzyskania wszelkich niezbędne informacji, które mogą być istotne w przygotowaniu oferty i zwieraniu umowy na wykonanie, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty wizji lokalnej ponosi wykonawca.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach