Przetargi.pl
Konserwacja serwisowa i naprawa urządzeń klimatyzacji i wentylacji

31 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 95-100 Zgierz, ul. Konstantynowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 26 1442098 , fax. 26 1442101
  • Data zamieszczenia: 2019-04-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 31 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Konstantynowska 85
    95-100 Zgierz, woj. łódzkie
    tel. 26 1442098, fax. 26 1442101
    REGON: 10106725600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.31wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Jednostka Sektora Finansów Publicznych - Wojsko

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja serwisowa i naprawa urządzeń klimatyzacji i wentylacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest : Usługa konserwacji serwisowej oraz naprawy urządzeń wentylacji i klimatyzacji zlokalizowanych w kompleksach wojskowych w Sekcjach Obsługi Infrastruktury 31. Wojskowego Oddziału Gospodarczego tj.: 1) SOI Zgierz - zadanie nr 1 2) SOI Kutno - zadanie nr 1 3) SOI Leźnica Wielka- zadanie nr 1 4) SOI Łódź – Regny – Gałkówek - zadanie nr 2 5) SOI Tomaszów Mazowiecki - zadanie nr 2 6) SOI Nowy Glinnik - zadanie nr 2 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 2.1. W zakresie urządzeń klimatyzacji do obowiązków Wykonawcy należy: 2.1.1.) Wykonanie okresowego przeglądu instalacji wentylacji i klimatyzatorów wraz z instalacją chłodniczą i zasilającą oraz dokonanie czynności konserwacyjnych zapewniając ich bezpieczną eksploatację celem zapobiegania przedwczesnemu zużyciu urządzeń zamontowanych w obiekcie z częstotliwości określoną w załączniku nr 1. 2.1.2.) Sprawdzenie szczelności układu chłodniczego. 2.1.3.) Sprawdzenie ilości czynnika chłodzącego oraz jego uzupełnienie. 2.1.4.) Sprawdzenie filtra odwadniacza i w razie konieczności jego wymiana. 2.1.5.) Kontrola wentylatora skraplacza. 2.1.6.) Kontrola i czyszczenia skraplacza. 2.1.7.) Sprawdzenie drożności przewodu odprowadzającego skropliny z parownika oraz kontrola i czyszczenie tacki skroplin. 2.1.8.) Kontrola i czyszczenia filtra jednostki wewnętrznej. 2.1.9.) Kontrola wentylatora jednostki wewnętrznej. 2.1.10.) Kontrola i czyszczenia parownika jednostki wewnętrznej. 2.1.11.) Sprawdzenie stanu technicznego instalacji elektrycznej i sterującej. 2.1.12.) Sprawdzenie parametrów pracy urządzeń wentylacji i klimatyzacji. 2.1.13.) Ustawienie odpowiednich parametrów powietrza wentylacyjnego. 2.1.14.) Sprawdzenie mocowania urządzeń klimatyzacji oraz instalacji wentylacji. 2.1.15.) Wykonanie innych czynności zgodnie z zaleceniami producenta urządzenia. 2.1.16.) Uruchomienie urządzenia po wykonanych czynnościach przeglądowych i konserwacyjnych. 2.1.17.) Sporządzenie protokołu z wykonanych czynności . 2.1.18.) W przypadku wykrycia uszkodzeń oszacowanie kosztu napraw . 2.2. W zakresie urządzeń wentylacji mechanicznej do obowiązków Wykonawcy należy: 2.2.1.) Sprawdzenie stanu technicznego mechanizmów napędowych i ich zamocowań. 2.2.2.) Sprawdzenie działania urządzeń sterujących i sygnalizacyjnych. 2.2.3.) Sprawdzanie stanu technicznego konstrukcji nośnej a w szczególności połączeń spawanych, nitowanych i rozłącznych oraz instalacji ochrony przeciwporażeniowej. 2.2.4.) Konserwacja łożysk silników i wentylatorów (czyszczenie i smarowanie). 2.2.5.) Wymiana filtrów olejowych. 2.2.6.) Czyszczenie z pyłu i zanieczyszczeń nagrzewnic. 2.2.7.) Usunięcie zanieczyszczeń z kratek wentylacyjnych 2.2.8.) Czyszczenie kanałów 2.2.9) Wymiana pasków klinowych i w razie konieczności łożysk tocznych w zamontowanych wentylatorach 2.2.10.) Czyszczenie nagrzewnicy 2.2.11.) Uruchomienie eksploatacyjne po przeprowadzeniu powyższych czynności. 2.2.12.) Sporządzenie protokołu z wykonanych czynności . 2.2.13.) W przypadku wykrycia uszkodzeń oszacowanie kosztu napraw . 2.3. Wykonawca zobowiązuje się do: 2.3.1.) Sporządzenia protokołów wykonanych przeglądów z określeniem dla każdego urządzenia stanu technicznego oraz ewentualnego wykazu usterek wymagających naprawy lub wymiany podzespołów. 2.3.2.) Uzgodnienia z Kierownikiem SOI terminów wykonania planowanych okresowych przeglądów konserwacji urządzeń w okresie trwania umowy z zachowaniem planowanych miesięcy realizacji i częstotliwości wykonania określonych w załączniku nr 1. Kierownik SOI decyduje o kolejności wykonania konserwacji w danym okresie rozliczeniowym. 2.3.3.) Wymiany wkładów filtrów powietrza (tkaninowych, włókninowych itp.) z częstotliwością określoną w DTR, uwzględniając faktyczne potrzeby użytkownika określone przez Kierownika SOI, lecz nie rzadziej niż raz w roku. 2.3.4.) Dostarczania w cenie usługi materiałów eksploatacyjnych niezbędnych do wykonania konserwacji i serwisu (w tym wkładów filtrów, pasków klinowych, uszczelek, smarów, bezpieczników itp.). 2.3.5.) Przedłożenia przedstawicielowi Zamawiającego Atestu PZH na zastosowany środek bakteriobójczy. 2.3.6.) Przestrzegania przepisów BHP, ppoż. oraz porządkowych, wykonywania usług przez osoby posiadające aktualne, wymagane świadectwa kwalifikacyjne uprawniające do obsługi „E”, Grupa 1, pkt 2,10; Grupa 2 pkt. 5,10; „D” Grupa 1 pkt. 5,10; Grupa 2 pkt. 2,10 zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dn. 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003r Nr 89 poz. 828 z późniejszymi zmianami) . 2.3.7.) Wypełnienia Karty Urządzenia (znajdującej się u Zamawiającego) dla urządzeń zawierających co najmniej 3 kg substancji kontrolowanej lub co najmniej 5 ton ekwiwalentu CO2 fluorowanych gazów cieplarnianych. W Karcie Urządzenia Wykonawca potwierdza wykonane czynności dotyczące konserwowania lub serwisowania , kontroli szczelności, naprawy nieszczelności, likwidacji uszkodzeń - zgodnie z art. 14 ustawy z dn.15 maja 2015r o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz.U. z 2018 r. poz. 2221). 2.3.8.) Każdorazowego uzgadniania, z wyprzedzeniem 4-ro dniowym, z Kierownikiem SOI zamiaru wejścia na teren kompleksu wojskowego w celu wykonania planowanej usługi oraz przedstawiania mu wykazu osób planowanych do wejścia na teren kompleksu. 2.3.9.) Zapewnienia, najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót, udziału wszystkich pracowników w zapoznaniu ich, przez przedstawiciela jednostki wojskowej, z obowiązującymi na jej terenie unormowaniami administracyjnymi i rygorami porządkowymi oraz wyegzekwowania od pracowników przestrzegania tych unormowań. 2.3.10.)Uzyskania oryginału egzemplarza protokołu odbioru podpisanego przez przedstawiciela Zamawiającego w osobie właściwego Kierownika SOI.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50730000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada CERTYFIKAT DLA PRZEDSIĘBIORCÓW wydany na podstawie art. 30 ust. 7 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubażających warstwę ozonową oraz niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych przez Urząd Dozoru Technicznego ( tekst jednolity Dz.U. z 2018 r. poz. 2221 )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach