Przetargi.pl
Konserwacja rowów i cieków

Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Pl. Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (061) 878 52 65
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych
    Pl. Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. (061) 878 52 65
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja rowów i cieków
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Konserwację rowów, cieków, zbiorników wodnych małej retencji i budowli hydrotechnicznych w następujących grupach: ROK 2009 I - strumień Junikowski i Szklarka ze zbiornikami II - strumień Różany III - Bogdanka ( od jeziora Strzeszyńskiego do Jeziora Rusałka ), struga Cybińska i Młynówka IV - Wierzbak wraz z dopływami i zbiornikami, odmulanie zbiornika na cieku Wierzbak przy ul. Rożka V - Bogdanka ( od jeziora Strzeszyńskiego, Ceglanka z dopływem C1, Golęcinka i Krzyżanka z rowem VI - Starynka, Skórzynka i Bystry ROK 2010 VII - strumień Junikowski VIII- strumień Różany IX - Bogdanka (od jeziora Strzeszyńskiego do jeziora Rusałaka) i Darzynka X - Wierzbak wraz z dopływami i zbiornikami i odmulanie zbiornika na cieku Wierzbak przy ul. Rożka XI - odmulanie stawów Sołackich nr 3 i 4 XII - Starynka, Skórzynka i Bystry Zamawiający wymaga udzielenia na wykonane roboty gwarancji na minimum 6 miesięcy. Zamawiający nie dopuszcza powierzenia części lub całości zamówienia podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: Grupa I - 1 300,00 zł Grupa II - 1 090,00 zł Grupa III - 1 090,00 zł Grupa IV - 1 740,00 zł Grupa V - 1 000,00 zł Grupa VI - 1 090,00 zł Grupa VII - 700,00 zł Grupa VIII - 1 090,00 zł Grupa IX - 940,00 zł Grupa X - 1 740,00 zł Grupa XI - 950,00 zł Grupa XII - 1 020,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy spełniający warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenia oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub dysponują dostępem do potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia . a) Składając ofertę na jedną część z roku 2009 lub / i 2010 dysponują minimum jedną osobą wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającą uprawnienia budowlane do prowadzenia i kierowania robotami w specjalności melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych, W pozostałych przypadkach dysponują minimum dwoma osobami wpisanymi na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, posiadającymi uprawnienia budowlane do prowadzenia i kierowania robotami w specjalności melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych, b) Składając ofertę na część XI wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( 21.07.2004 r. - 21.07.2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie roboty z zakresu konserwacji i modernizacji rowów, cieków i zbiorników wodnych na terenie zabytkowych parków, o minimalnej wartości 40 000,00 zł brutto każda i przedłożą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Dla pozostałych grup wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia ( 21.07.2004 r. - 21.07.2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum cztery roboty z zakresu konserwacji i modernizacji rowów, cieków i zbiorników wodnych, o minimalnej wartości 40 000,00 zł brutto każda i przedłożą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Niepodlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W celu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzenia kompletności i poprawności złożonych dokumentów oraz terminu i kwoty wniesionego wadium.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu umożliwienia Zamawiającemu oceny spełnienia w/w warunków Wykonawcy są zobowiązani przedłożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii; 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt. 9 ustawy (dla podmiotów zbiorowych), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ, oraz uzupełniająco, w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 6. Kserokopie uprawnień budowlanych osób przewidzianych do realizacji zamówienia w specjalności melioracji wodnych lub budowli hydrotechnicznych, oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia - stosownie do pkt. V.2 ( 21.07.2004 r. - 21.07.2009 r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót z zakresu konserwacji i modernizacji rowów, cieków i zbiorników wodnych o minimalnej wartości 40 000,00 zł brutto każda, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie. Ponadto w ofercie należy złożyć: 8. Wypełnioną i podpisaną ofertę - zał. nr 1 do SIWZ; 9. Kosztorys ofertowy sporządzony metodą szczegółową na podstawie przedmiaru robót, w układzie i zgodnie z pozycjami. Kosztorys ma być sporządzony w taki sposób, aby uwzględniał wszystkie pozycje katalogowe zawarte w przedmiarze robót i w oparciu o dane wyjściowe do kosztorysowania, tj. koszty pośrednie, koszty zakupu i zysk i w oparciu o Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. 10. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach