Przetargi.pl
Konserwacja rowów, cieków, zbiorników wodnych oraz małej retencji i budowli hydrotechnicznych - budowle hydrotechniczne podlegające nadzorowi Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego.

Urząd Miasta Poznań ogłasza przetarg

  • Adres: 61-841 Poznań, Plac Kolegiacki 17
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8785210 , fax. 061 8785210
  • Data zamieszczenia: 2009-06-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Poznań
    Plac Kolegiacki 17 17
    61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8785210, fax. 061 8785210
    REGON: 00000000514199
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ewa_szarzynska@um.poznan.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja rowów, cieków, zbiorników wodnych oraz małej retencji i budowli hydrotechnicznych - budowle hydrotechniczne podlegające nadzorowi Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace związane z konserwacją budowli hydrotechnicznych na terenie miasta Poznania, w następujących lokalizacjach: - Staw Olszak - Staw Browarny - Staw Młyński - Staw Młyński na rzece Młynówka - Staw Antoninek - Jezioro Rusałka Zakres prac objęty przedmiotem zamówienia zawiera przedmiar robót oraz warunki określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Wyżej wymienione prace przede wszystkim polegają na: a) wykoszeniu i wygrabieniu skarp cieków i zbiorników wodnych przy budowlach hydrotechnicznych; b) ręcznym usuwaniu glonów i namułu ze ścian i dna oraz konstrukcji budowli; c) usuwaniu zatorów powstałych wskutek gromadzenia się gałęzi, trawy i innych zanieczyszczeń na zamknięciach budowli; d) wywiezieniu odpadów na składowisko odpadów. Okres gwarancji minimum 6 miesięcy. Zamawiający nie dopuszcza podwykonawstwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 1 200,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub dysponowanie dostępem do potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a w szczególności: 2.1.posiadanie udokumentowanego doświadczenia - wykonania z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia (tj. od dnia 07.06.2004r. do dnia 07.06.2009r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, minimum trzech prac z zakresu konserwacji budowli hydrotechnicznych dla robót o wartości minimum 15.000,00 zł dla każdej z nich; 2.2.dysponowanie minimum jedną osobą wpisaną na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa i posiadającą uprawnienia wykonawcze do prowadzenia i kierowania robotami w zakresie melioracji wodnych lub w zakresie budowli hydrotechnicznych; 3.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Niepodleganie wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W celu oceny spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu Zamawiający dokona sprawdzenia kompletności oraz poprawności złożonych dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii; 2.Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 do SIWZ, oraz uzupełniająco, w przypadku korzystania z potencjału innych podmiotów, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Podpisany i uzupełniony wykaz prac wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia (tj. od dnia 07.06.2004r. do dnia 07.06.2009r.), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, minimum trzech prac z zakresu konserwacji budowli hydrotechnicznych dla robót o wartości minimum 15.000,00 zł dla każdej z nich, wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie; 4.Dokumenty potwierdzające posiadanie przez wskazana osobę uprawnień wykonawczych do prowadzenia i kierowania robotami w zakresie melioracji wodnych lub w zakresie budowli hydrotechnicznych oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające wpis danej osoby na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa. Ponadto w ofercie należy złożyć: 5.Wypełnioną i podpisaną ofertę - zał. nr 1 do SIWZ; 6.Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii; 7.Kosztorys ofertowy - sporządzony metodą szczegółową na podstawie przedmiaru robót, w układzie i zgodnie z pozycjami.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach