Przetargi.pl
Konserwacja pomieszczeń stołówki żołnierskiej w budynku nr 35 przy ul. Dąbrowskiego 22 w Rzeszowie

34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35111 Rzeszów, ul. Krakowska
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 261 15 56 59 , fax. 261 15 63 85
  • Data zamieszczenia: 2017-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie
    ul. Krakowska
    35111 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 261 15 56 59, fax. 261 15 63 85
    REGON: 18069037300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja pomieszczeń stołówki żołnierskiej w budynku nr 35 przy ul. Dąbrowskiego 22 w Rzeszowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia stanowi konserwacja pomieszczeń stołówki żołnierskiej w budynku nr 35 przy ul. Dąbrowskiego 22 w Rzeszowie oraz roboty związane z wymianą drzwi w budynku nr 10 (Żandarmeria Wojskowa) przy ul. Langiewicza 10 w Rzeszowie. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu robót: I. ROBOTY OGÓLNOBUDOWLANE: 1) Sala jadalna nr 7: a) Prace rozbiórkowe: - Demontaż balustrad metalowych na sali jadalnej, - Zabetonowanie otworów o powierzchni do 0.1 m2 w stropach i ścianach przy głębokości do 10 cm, - Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat okiennych o powierzchni ponad 2 m2(w części do wydawania posiłków ) wraz z utylizacją szkła, - Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni ponad 2 m2 (okna ), - Transport złomu samochodem skrzyniowym z załadunkiem i wyładunkiem ręcznym na odległość 19 km. b) Roboty budowlane: - Montaż ścianek aluminiowych oszklonych na budowie elementami z poliwęglanu ( w części do wydawania posiłków), - Zeskrobanie i zmycie starej farby olejnej (lamperia) w pomieszczeniach o powierzchni podłogi ponad 5 m2, - Gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie pionowe, - Dwukrotne malowanie farbami lateksowymi starych tynków wewnętrznych ścian z jednokrotnym szpachlowaniem, - Gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie pionowe, - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian, - Gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie poziome, - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów, - Obsadzenie nakładek podokiennika z PVC do 1.5 m w ścianach z cegieł, - Montaż drzwi wahadłowych z PCV z obróbką obsadzenia, - Montaż okien uchylnych jednodzielnych z PCV z obróbką obsadzenia o pow. ponad 1.0 m2, - Rusztowania ramowe warszawskie przestrzenne o wysokości do 6 m. 2) Pomieszczenie nr 6 a) Prace rozbiórkowe: - Ostrożny demontaż boazerii drewnianej, płytowej lub z listew o pow. ponad 5.0 m2, - Demontaż konstrukcji drewnianej rusztów sufitu podwieszanego, - Zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, - Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o powierzchni ponad 2 m2, - Wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko, - Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni ponad 2 m2 ( okna ) , - Transport złomu samochodem skrzyniowym z załadunkiem i wyładunkiem ręcznym na odległość 19 km. b) Roboty budowlane: - Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na ścianach, - Gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie pionowe, - Gruntowanie podłoża - pierwsza warstwa, - Wykonywanie ręczne tynków cienkowarstwowych mozaikowych na gotowym podłożu. Tynk mozaikowy ; ściany płaskie i powierzchnie poziome; żwirki kwarcowe 1,4-2,0 mm, - Gładzie gipsowe gr. 3 mm jednowarstwowe na ścianach na podłożu z cegły w pomieszczeniach o pow. podłogi ponad 5 m2, - Dwukrotne malowanie farbami lateksowymi starych tynków wewnętrznych ścian z jednokrotnym szpachlowaniem, - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian, - Montaż drzwi balkonowych z PCV z obróbką obsadzenia (drzwi z odzysku z pom. 2), - Obsadzenie podokienników z PVC do 1.5 m w ścianach z cegieł, - Sufity podwieszone o konstrukcji metalowej z wypełnieniem płytami gipsowymi, - Montaż okien uchylnych jednodzielnych z PCV z obróbką obsadzenia o pow. ponad 1.0 m2, - Warstwy wyrównawcze pod posadzki z zaprawy cementowej grubości 20 mm zatarte na gładko, - Posadzki jedno- i dwubarwne z płytek terakotowych o wym. 30x30 cm luzem na zaprawie klejowej w pomieszczeniach o pow. ponad 8 m2, - Cokoliki z płytek terakotowych o wym. 15x15 cm na zaprawie klejowej w pomieszczeniach o pow. ponad 8 m2. 3) Pomieszczenie nr 2 a) Roboty rozbiórkowe: - Demontaż wieszaków drewnianych na ubrania w kształcie deski odbojowej , - Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni ponad 2 m2, - Rozebranie ścian, filarów, kolumn z cegieł na zaprawie cementowo-wapiennej, - Wykonanie przesklepień otworów w ścianach z cegieł z wykuciem gniazd dla belek, - Podstemplowania zagrożonych nadproży, - Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o powierzchni ponad 2 m2, - Wykucie z muru podokienników betonowych z lastryko, - Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni ponad 2 m2 (okna) , - Wywiezienie samochodami samowyładowczymi gruzu z rozbieranych konstrukcji ceglanych na odległość 19 km. b) Roboty budowlane: - Zeskrobanie i zmycie starej farby olejnej (lamperia) w pomieszczeniach o powierzchni podłogi ponad 5 m2, - Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na ścianach, - Gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie pionowe, - Licowanie ścian o pow. ponad 5 m2 płytkami terakotowymi o wym. 20x25 cm luzem na zaprawie klejowej, - Cokoliki z płytek ceramicznych podłogowych terakotowych 150x150 mm, - Zeskrobanie i zmycie starej farby olejnej (lamperia) w pomieszczeniach o powierzchni podłogi ponad 5 m2, - Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na ścianach, - Gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie pionowe, - Licowanie ścian o pow. ponad 5 m2 płytkami terakotowymi o wym. 20x25 cm luzem na zaprawie klejowej, - Gładzie gipsowe gr. 3 mm jednowarstwowe na ścianach na podłożu z cegły w pomieszczeniach o pow. podłogi ponad 5 m2, - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian, - Gładzie gipsowe gr. 3 mm jednowarstwowe na stropach na podłożu z betonu o pow. ponad 5 m2, - Gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie pionowe, - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów, - Montaż drzwi wahadłowych z PCV z obróbką obsadzenia, - Montaż drzwi z PCV z obróbką obsadzenia, - Montaż okien uchylnych jednodzielnych z PCV z obróbką obsadzenia o pow. ponad 1.0 m2, - Obsadzenie nakładek podokiennika z PVC do 1.5 m w ścianach z cegieł, - Ułożenie nadproży prefabrykowanych, 4) Pomieszczenie nr 3 a) Roboty rozbiórkowe: - Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o powierzchni do 2 m2, - Wykucie z muru ościeżnic drewnianych o powierzchni ponad 2 m2 (okna). b) Roboty budowlane: - Zeskrobanie i zmycie starej farby olejnej ( lamperia ) w pomieszczeniach o powierzchni podłogi ponad 5 m2, - Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na ścianach, - Gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie pionowe, - Dwukrotne malowanie farbami latexowymi starych tynków wewnętrznych ścian z jednokrotnym szpachlowaniem, - Gładzie gipsowe gr. 3 mm jednowarstwowe na ścianach na podłożu z cegły w pomieszczeniach o pow. podłogi ponad 5 m2, - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian, - Gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie poziome , - Gładzie gipsowe gr. 3 mm jednowarstwowe na stropach na podłożu z betonu o pow. ponad 5 m2, - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów, - Montaż drzwi z PCV z obróbką obsadzenia, - Montaż okien uchylnych jednodzielnych z PCV z obróbką obsadzenia o pow. do 1.0 m2. 5) Pomieszczenie nr 4: a) Roboty rozbiórkowe: - Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o powierzchni do 2 m2. b) Roboty budowlane: - Zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach o powierzchni podłogi ponad 5 m2, - Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na ścianach, - Gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie pionowe, - Gładzie gipsowe gr. 3 mm jednowarstwowe na ścianach na podłożu z cegły w pomieszczeniach o pow. podłogi ponad 5 m2, - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian, - Gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie poziome, - Gładzie gipsowe gr. 3 mm jednowarstwowe na stropach na podłożu z betonu o pow. ponad 5 m2, - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów, - Ościeżnice stalowe dla drzwi wewnątrzlokalowych i wejściowych do lokalu malowane dwukrotnie na budowie typu FD1, - Skrzydła drzwiowe płytowe wewnętrzne szklone jednoskrzydłowe o powierzchni ponad 1.6 m2 dwukrotnie malowane i oszklone na budowie, - Obsadzenie nakładek podokiennika z PVC do 1.5 m w ścianach z cegieł, - Montaż drzwi z PCV z obróbką obsadzenia. 6) Przedsionek a) Roboty budowlane: - Zeskrobanie i zmycie starej farby olejnej ( lamperia ) w pomieszczeniach o powierzchni podłogi ponad 5 m2, - Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na ścianach, - Gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie pionowe, - Dwukrotne malowanie farbami latexowymi starych tynków wewnętrznych ścian z jednokrotnym szpachlowaniem, - Gładzie gipsowe gr. 3 mm jednowarstwowe na ścianach na podłożu z cegły w pomieszczeniach o pow. podłogi ponad 5 m2, - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian, - Gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie poziome, - Gładzie gipsowe gr. 3 mm jednowarstwowe na stropach na podłożu z betonu o pow. ponad 5 m2, - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów, - Demontaż złomowy wycieraczki na obuwie o wym.1,00*1,00, - Wycieraczki do obuwia typowe o wym. 150x0,75. 7) Pomieszczenie 8,9,10 c) Roboty rozbiórkowe: - Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o powierzchni do 2 m2, - Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat okiennych o powierzchni ponad 2 m2 (w części do wydawania posiłków) wraz z utylizacją szkła. b) Roboty budowlane: - Zeskrobanie i zmycie starej farby w pomieszczeniach o powierzchni podłogi ponad 5 m2, - Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na ścianach, - Gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie pionowe, - Gładzie gipsowe gr. 3 mm jednowarstwowe na ścianach na podłożu z cegły w pomieszczeniach o pow. podłogi ponad 5 m2, - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian, - Gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie poziome, - Gładzie gipsowe gr. 3 mm jednowarstwowe na stropach na podłożu z betonu o pow. ponad 5 m2, - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych sufitów, - Montaż drzwi z PCV z obróbką obsadzenia, - Montaż ścianek aluminiowych oszklonych na budowie elementami z poliwęglanu ( w części do wydawania posiłków ), - Rusztowania ramowe warszawskie przestrzenne o wysokości do 6 m . 8) Wszystkie pomieszczenia a) Roboty budowlane: - Wymiana płytek okładzinowych ściennych kamionkowych i ceramicznych 20x20 układanych na zaprawie o powierzchni do 1.0 m2 w jednym miejscu, - Wymiana posadzek o powierzchni do 1 m2 w jednym miejscu z płytek terakotowych 30x30 cm na kleju. 9) Roboty zewnętrzne a) Roboty budowlane: - Ręczna rozbiórka elementów konstrukcji betonowych zbrojonych, - Demontaż balustrad schodowych i balkonowych oraz konstrukcji schodów i świetlików stalowych znajdujące się na schodach podestu wejściowego, - Demontaż złomowy wycieraczki na obuwie o wym.0,60*1,20, - Schody żelbetowe proste na płycie grubości 8 cm - z zastosowaniem pompy do betonu, - Posadzki cementowe wraz z cokolikami - dopłata za zbrojenie siatką stalową grub. 6 mm o oczkach 10x10cm, - Okładziny schodów z płytek z kamieni sztucznych antypoślizgowych 30x30 cm układanych na zaprawie klejowej, - Dostawa i montaż balustrady zewnętrznej chromoniklowej, - Wycieraczki do obuwia typowe o wym. 120x0,60. 10) Elewacja drzwi wejściowych - Uzupełnienie tynków zewnętrznych cementowych nakrapianych na ścianach płaskich, loggiach, balkonach (do 5 m2 w 1 miejscu), - Gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie pionowe (grunt głęboko penetrujący, zapobiegający wilgoci i pleśni ), - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi elewacji - tynki gładkie. 11) Budynek nr 10 JW. ul Langiewicza a) Roboty rozbiórkowe: - Wykucie z muru ościeżnic stalowych lub krat drzwiowych o powierzchni do 2 m2, - Wykucie z muru drzwi PCV o wym. 1,30x2,10. b) Roboty budowlane: - Drzwi stalowe pełne o powierzchni do 2 m2, < drzwi spełniające wymagania klasy odporności co najmniej RC3 N, określone w PN-EN 1627, posiadające element samozatrzaskowy uniemożliwiający pozostawienie pomieszczenia otwartego, samozamykacz, wizjer szerokokątny, elektrozaczep rewersyjny sterowany system kontroli dostępu. Musza być wyposażone w dwa zamki mechaniczne klasy nie niższej niż 3, określone w PN-EN 12209 z minimum dwoma kompletami kluczy każdy z nich. Otwieranie obustronne " gałka-gałka ". Dodatkowo wyposażone w uchwyty do plombowania drzwi od zewnątrz oraz czujkę magnetyczną (kontrakton) wraz z podłączeniem do istniejących elementów SKD. >, - Montaż drzwi balkonowych z PCV z obróbką obsadzenia o powierzchni ponad 2 m2 ( wejście obok biura przepustek ), < drzwi spełniające wymagania klasy odporności co najmniej RC3 N, określone w PN-EN 1627, posiadające element samozatrzaskowy uniemożliwiający pozostawienie pomieszczenia otwartego, samozamykacz, wizjer szerokokątny, elektrozaczep rewersyjny sterowany system kontroli dostępu. Musza być wyposażone w dwa zamki mechaniczne klasy nie niższej niż 3, określone w PN-EN 12209 z minimum dwoma kompletami kluczy każdy z nich. Otwieranie obustronne " pochwyt-pochwyt ". Dodatkowo wyposażone w uchwyty do plombowania drzwi od zewnątrz oraz czujkę magnetyczną (kontrakton) wraz z podłączeniem do istniejących elementów SKD, szyby drzwi zabezpieczone folią imitująco tzw: " szkło weneckie " od strony wewnętrznej możliwość obserwacji strony zewnętrznej, od strony zewnętrznej brak możliwości obserwowania strony wewnętrznej>, - Gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie pionowe, - Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian, - Dostawa oraz zamontowanie samozamykaczy drzwiowych, - Dostawa oraz zamontowanie instalacji SKD wraz z urządzeniami: Urządzenia: kontroler dostępu dla jednego przejścia z zasilaczem wraz z akumulatorem kpl: 2,00 wewnętrzny czytnik zbliżeniowy z klawiaturą ROGER szt.4,00 przycisk wyjścia awaryjnego szt. 2,00 osłona na przycisk wyjścia awaryjnego szt. 2,00. UWAGA: - Wykonawca, że przed przystąpieniem do wykonania drzwi winien wykonać pomiar z natury i na tej podstawie wykonać elementy. - Roboty budowlane będą prowadzone przy czynnym obiekcie. - Po zakończonych robotach budowlanych pomieszczenia objęte remontem należy doprowadzić do stanu powszechnie uważanego za estetyczny, czysty i umożliwiający wykonywanie pracy. - Po zakończeniu prac wykonawca jest zobowiązany uporządkować teren budowy i przyległe drogi i place z ziemi wynoszonej na protektorach kół samochodów i innych sprzętów. - Złom pozyskany z rozbiórki Wykonawca własnym transportem i na własny koszt przeważy w obecności przedstawiciela Zamawiającego i przewiezie do magazynu SOI w Rzeszowie przy ul. Konopnickiej 5 oraz złoży na wskazanym miejscu. II. ROBOTY ELEKTRYCZNE: - Demontaż instalacji elektrycznej – gniazd wtyczkowych, oświetleniowej, istniejących opraw oświetleniowych: w pomieszczeniach oznaczonych na rys. numerami : 1,2,3,4,6,7 1) Pomieszczenia nr 8, nr 9, nr 10 – pomieszczenia dystrybucji posiłków - roboty polegają na wymianie istniejących opraw oświetleniowych – istniejące oprawy świetlówkowe w ilości 12 szt. należy wymienić na oprawy świetlówkowe hermetyczne o stopniu szczelności IP 66, polerowany odbłyśnik aluminiowy, podstawa z poliwęglanu odpornego na uderzenia, klosze z zewnątrz gładkie, klipsy ze stali nierdzewnej INOX – zapłonnik elektroniczny źródło światła – T5, 54 W, 2szt. Oprawy winny posiadać atest PHZ. 2) Pomieszczenie nr 7 – sala konsumpcyjna - w pomieszczeniu należy wykonać instalację oświetlenia podstawowego z wykorzystaniem elementów nośnych korytkowych systemów oświetleniowych. Przewiduje się zastosowanie korytek wykonanych ze stali ocynkowanej lakierowanych na kolor jasny o szerokości 75 mm lub 120 mm, wysokości 60 mm, z wykorzystaniem dedykowanych akcesoriów, łączników, zawiesi, pokryw, uchwytów np. system oświetleniowy BAKS. Projektuje się montaż systemu na bazie dwóch przylegających prostokątów. Na korytkach należy zamontować oprawy systemowe o uniwersalnym charakterze stylistycznym wykonane z profilu aluminiowego na źródła światła T5 – 2x35 W Oprawy winny posiadać klosze, odbłyśnik z polerowanego aluminium. Gama akcesoriów do opraw powinna zapewnić możliwość połączenia opraw w liniowy system świetlny (moduły puste, łączniki, zaślepki). Przy doborze opraw należy się wzorować np. na systemie wykorzystującym oprawy typu VEGAT5 firmy PXF LIGHTING. Oprawy oświetleniowe należy rozmieścić równomiernie w trzech rzędach. Oprawy umieszczone w środkowym rzędzie winny być wyposażone w moduły awaryjne 1H. Sterowanie oświetleniem winno odbywać się za pomocą wyłączników umieszczonych przy projektowanej tablicy sterującej umieszczonej w sąsiedztwie pomieszczenia nr 10, przy czym środkowy rząd opraw winien być również sterowany dwumiejscowo, tzn. dodatkowo z miejsca przy wejściu do pomieszczenia nr 7 (wyłączniki schodowe). Projektowaną tablicę sterującą TS umieszczoną w sąsiedztwie pom. nr 10 należy wykonać w obudowie z tworzywa z drzwiczkami transparentnymi z listwami przyłączeniowymi mieszczącymi 3 rzędy po 12 modułów projektowanego wyposażenia łączeniowego. Instalację oświetleniową należy wykonać przewodami kabelkowymi 750 V typu YDY 3x1,5 YDY 3x2,5. Przewody należy prowadzić w projektowanych korytkach systemu oświetleniowego, częściowo w tynku oraz listwach instalacyjnych. W pomieszczeniu należy wykonać instalację gniazd wtyczkowych 230 V. Gniazda należy rozmieścić równomiernie po 6 szt. wzdłuż dłuższych ścian pomieszczenia na filarach międzyokiennych. Instalację należy wykonać jako wtynkową przewodami kabelkowymi 750 V typu YDY 3x2,5. Należy zamontować gniazda podwójne podtynkowe z bolcem ochronnym. Zasilanie gniazd wykonać z projektowanej tablicy TS. 3) Pomieszczenie nr 6 – pomieszczenie biurowe - należy wykonać instalację oświetlenia podstawowego – 6 szt. opraw oświetlenia ogólnego dedykowanych do montażu w suficie podwieszonym o module 600x600. Oprawy z blachy stalowej, malowanej elektrostatycznie, rastry paraboliczne z aluminium polerowanego, źródło światła T8, moc 4x18 W, zapłonnik EVG. Instalacja gniazd wtyczkowych obejmuje montaż 6 szt. podwójnych gniazd wtyczkowych 230V/16A z bolcem ochronnym p/t. Instalację oświetleniową należy wykonać częściowo jako wtynkową, częściowo umieszczoną w przestrzeni międzystropowej przewodami YDY 3x1,5 750V. Instalację gniazd wtyczkowych wykonać przewodami YDY 3x2,5 750 V w technologii jw. 4) Pomieszczenie nr 1, nr 2 – komunikacja, szatnia - należy wykonać instalacje oświetlenia podstawowego – 4 szt. opraw oświetlenia ogólnego oprawy świetlówkowe ogólnego stosowania, z kloszem na świetlówki T5, zapłonnik elektroniczny. Instalacje należy wykonać jako wtynkową przewodami kabelkowymi YDY 3x1,5 750V. Instalację gniazd wtyczkowych w ilości 5 szt. należy wykonać przewodami kabelkowymi w tynku typu YDY 3x2,5 750V. 5) Pomieszczenie nr 4, nr 3 – sanitariaty, pomieszczenie gospodarcze - należy wykonać instalację oświetlenia stosując 3 oprawy świetlówkowe T5 szczelne, instalacja gniazd wtyczkowych: 3 gniazda 230 V szczelne. Instalację należy wykonać jako wtynkową przewodami kabelkowymi YDY 3x1,5, YDY 3x2,5, 750V, 6) Pomieszczenie nr 7 / nr 9 – lada podawcza - Zakres robót obejmuje: wykonanie wewnętrznej linii zasilającej: rozdzielnia główna budynku-szafka rozdzielcza dedykowana dla zasilania lady podawczej wykonana przewodem YDY żo 5x6 mm prowadzonym częściowo w istniejących listwach instalacyjnych, częściowo w rurze instalacyjnej z tworzywa sztucznego. Montaż szafki rozdzielczej dedykowanej dla urządzeń lady podawczej umiejscowionej w bezpośrednim sąsiedztwie lady o stopniu ochrony IP 67. Wykonanie obwodów odbiorczych zasilających urządzenia lady – przewody kabelkowe YDY żo 3x2,5 prowadzone częściowo w posadzce w rurach instalacyjnych, częściowo na podstawach szafkowych urządzeń lady. Montaż gniazd hermentycznych. Montaż szafek rozdzielczych, wlz Przewiduję się montaż 3 szt. szafek rozdzielczych: Szafka rozdzielcza TO-TG dla zasilania obwodów oświetlenia i gniazd wtyczkowych sali konsumpcyjnej. Szafka umieszczona w pobliżu pomieszczenia nr 9. Szafka rozdzielcza zawiera wyposażenie 6 szt. wyłączników instalacyjnych 10A dla obwodów oświetlenia podstawowego, 6 szt. wyłączników instalacyjnych 16A oraz 3 szt. wyłączników różnicowo-prądowych 30 mA. Szafka zasilana z rozdzielni głównej budynku przewodem kabelkowym YDY 5x4, 750V. Szafka rozdzielcza TA 1 dla zasilania obwodów pomieszczeń nr 1- nr 6 zainstalowana w miejscu istniejącej na ścianie przyległej do pomieszczenia nr 6. Szafka zawiera 3 szt. wyłączników instalacyjnych nadmiarowych 6A dla zabezpieczenia obwodów oświetlenia, 6 szt. wyłączników instalacyjnych nadmiarowych 10A i 6 szt. wyłączników różnicowo-prądowych 30 mA dla obwodów gniazd 230V. Szafka zasilana z rozdzielni głównej budynku przewodem kabelkowym YDY 5x2,5 w listwach instalacyjnych. Szafka rozdzielcza TL dedykowana do zasilania obwodów lady podawczej - szafka umieszczona bezpośrednio w pobliżu lady podawczej. Wyposażenie szafki: 4 szt. wyłączników instalacyjnych nadmiarowych 20A, 4 szt. wyłączników różnicowoprądowych 30 mA. Oświetlenie kierunkowe: 2 szt. opraw z piktogramem umieszczonych nad drzwiami wyjściowymi z sali konsumpcyjnej, korytarza Pomiary ochronne: wykonanie pomiarów parametrów wykonanych instalacji – rezystancji izolacji, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, natężenia oświetlenia. Dokumentacja powykonawcza: należy wykonać uproszczoną dokumentację powykonawczą wykonanej instalacji. III ROBOTY SANITARNE Instalacja wodociągowa Zakres robót obejmuje pomieszczenia od wejścia głównego do budynku, stołówkę do ściany za pomieszczeniem nr 8. - rur instalacji wodociągowej ani kanalizacyjnej nie wymieniać, - wymienić przybory sanitarne we wskazanych pomieszczeniach a mianowicie: - zdemontować umywalkę w pomieszczeniu nr 3(przy wiatrołapie) - W pomieszczeniu nr 4 tj. sanitariacie wymienić umywalki i baterie ścienne na nowe wraz z podejściami. - Rurarz nie podlega wymianie. Przy pisuarach wymienić tylko zawory pisuarowe, pisuarów nie wymieniać. - Miski ustępowe kompakt wraz z zaworami kątowymi wymienić na nowe. - Zdemontować wszystkie grzejniki żeliwne członowe w jadalni oraz 1 szt grzejnika w pomieszczeniu nr 6 - następnie zamontować nowe grzejniki płytowe z zaworami termostatycznymi (i głowicami) na zasilaniu grzejników oraz zwykłe zawory na powrocie grzejników. Zasilanie grzejników boczne. - Do jednego pionu centralnego ogrzewania podłączyć po 2 szt grzejników. - Rurarz pozostawić stary bez wymiany ale przed demontażem starą instalację przepłukać przynajmniej 3 krotnie. - Rurarz instalacji centralnego ogrzewania pomalować dwukrotnie farbą. - Po zamontowaniu nowych grzejników wewnętrzną instalacje centralnego ogrzewania ponownie dwukrotnie przepłukać i podać próbie szczelności na zimno i na gorąco. - Wpusty w posadzce wymienić na nowe ze stali nierdzewnej. Wymienić jeden pion kanalizacyjny w pomieszczeniu nr 8. - W pomieszczeniu nr 9 wymienić na nową umywalkę. - W pomieszczeniu nr 10 rurarz i zlewozmywaki gastronomiczne pozostawić bez wymiany natomiast wymienić 3 szt baterii zlewozmywakowych gastronomicznych na nowe typ - stojące z wydłużonymi wylewkami i wężem długości około 1,2 w oplocie metalowym umożliwiającym spłukiwanie. - Wymienić na nowe ścienne kratki wentylacyjne. - Pomalować blaszane kanały wentylacyjne w pomieszczeniu nr 10. UWAGA: Wszystkie wymiary należy sprawdzić na budowie. Przedmiar i opis techniczny są dokumentami wzajemnie się uzupełniającymi. Wszystkie elementy ujęte w części opisowej a nie ujęte w przedmiarze, winny być traktowane jakoby były ujęte w obu. 3. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności 1) Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) W zakresie części budowlanej: - wykonania ścianek aluminiowych ; - wykonania gładzi szpachlowych; - malowania ścian; - wymiany oraz montażu stolarki okiennej i drzwiowej; - wymiany uszkodzonych płytek ściennych oraz posadzkowych; - wykonania sufitu podwieszonego; - montażu i demontażu rusztowania do wykonywania prac budowlanych; b) w zakresie części elektrycznej: - demontaż istniejących opraw oświetleniowych, żarowych i świetlówkowych, osprzętu łączeniowego, - wykonanie instalacji elektrycznej oświetleniowej, gniazd wtyczkowych, zasilania lady podawczej, - wykonaniem montażu tablic rozdzielczych, - montaż opraw oświetleniowych określonych OPZ, w przedmiarze robót, - wykonanie pomiarów instalacji elektrycznej, skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, rezystancji, izolacji instalacji, - wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia pomieszczeń, - wykonanie uproszczonej dokumentacji powykonawczej; c) w zakresie części instalacyjnej: - wykonania prac demontażowych: baterii, grzejników itp; - wykonania prac montażowych: baterii umywalkowych i zlewozmywakowych gastronomicznych, grzejników itp; - malowania gałązek grzejnikowych; - wykonania prób szczelności instalacji wodociągowej i centralnego ogrzewania. 2) Zamawiający wymaga, aby osoby, o których mowa powyżej posiadały odpowiednie kwalifikacje oraz aktualne badania lekarskie i szkolenie BHP. 3) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez niego lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 pkt 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 4) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu określone przez niego, spośród wskazanych poniżej, dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w ust. 3 pkt 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 4. Wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych (art. 29 ust. 5 ustawy Pzp) – zakres przewidywanych robót w budynku użyteczności publicznej w pomieszczeniach ogólnodostępnych, zawarty w opisie przedmiotu zamówienia uwzględnia kryteria dostępności dla osób fizycznych w tym dla pracowników Zamawiającego oraz osób niepełnosprawnych. Zamieszczony opis przedmiotu zamówienia nie dyskryminuje żadnej z grup społecznych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9A – branża ogólnobudowlana, 9B – branża elektryczna, 9C – branża sanitarna), Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik 10A – branża ogólnobudowlana, 10B – branża elektryczna, 10C – branża sanitarna), Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 11A - branża ogólnobudowlana, 11B – branża elektryczna, 11C – branża sanitarna). 6. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 5 lat (60 miesięcy), licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 7. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 24 miesiące i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja – 40% 1) Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie okresu gwarancji potraktowana zostanie jak oferta z gwarancją 24-miesięczną; 2) Oferta Wykonawcy, który zaproponuje okres gwarancji krótszy aniżeli 24 miesiące – podlegać będzie odrzuceniu. 8. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 9. Przy realizacji zamówienia Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych w dokumentacji przetargowej, a w przypadku zastosowania systemu, technologicznych rozwiązań systemowych lub zespołu urządzeń pochodzić będą od jednego producenta lub posiadać autoryzację jednego producenta. Wszelkie wskazania konkretnych producentów, poprzez podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, określone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, należy traktować jako przykład na określenie podstawowych, minimalnych wymagań, parametrów i oczekiwań Zamawiającego, odnoszących się do przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych, jakościowych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji, z zastrzeżeniem zapisów dotyczących ponownego wykorzystania materiałów, o ile takowe występują. 10. Mając na uwadze, że szczegółowy opis przedmiotu zamówienia odnosi się do dokumentów wskazanych w art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 11. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca powołujący się na zastosowanie rozwiązań równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi Zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów, urządzeń i rozwiązań w stosunku do przyjętych w dokumentacji Zamawiającego. Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium na pełny okres związania ofertą na kwotę/wartość: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100); 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o któ¬rych mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek: bankowy Zamawiającego prowadzony: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy Rzeszów nr 98 1010 1528 0018 9213 9120 0000 – z adnotacją wadium w przetargu nr ZP/17/2017, NIP [Wykonawcy]).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach