Jednostka Wojskowa 4217 ogłasza przetarg
- Adres: 44-121 Gliwice, ul. Andersa 47
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-32 46 14 371 , fax. 0-32 46 14 230, 46 14 231
- Data zamieszczenia: 2014-06-02
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Jednostka Wojskowa 4217
ul. Andersa 47 47
44-121 Gliwice, woj. śląskie
tel. 0-32 46 14 371, fax. 0-32 46 14 230, 46 14 231
REGON: 24076379800000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: JW 4217
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja pomieszczeń piwnic budynku nr 3, konserwacja i naprawa pomieszczeń budynku nr 40 i 44 na terenie JW 4101 w Lublińcu oraz malowanie stołówki i pomieszczeń w budynku nr 11 na terenie JW 4217 w Gliwicach, w podziale na 3 zadania - znak sprawy 22/WOG/2014 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja pomieszczeń piwnic budynku nr 3, konserwacja i naprawa pomieszczeń budynku nr 40 i 44 na terenie JW 4101 w Lublińcu oraz malowanie stołówki i pomieszczeń w budynku nr 11 na terenie JW 4217 w Gliwicach, w podziale na 3 zadania Zadanie nr 1: Konserwacja pomieszczeń piwnic budynku nr 3 na terenie JW. 4101 w Lublińcu Zadanie nr 2: Konserwacja i naprawa budynku magazynowych nr 40 i 44 na terenie JW. 4101 w Lublińcu Zadanie nr 3: Malowanie stołówki i pomieszczeń w budynku nr 11 na terenie JW 4217 w Gliwicach Szczegółowy opis, zawierają następujące załączniki stanowiące integralną część niniejszej SIWZ: w zakresie zadania nr 1: przedmiar - Załącznik nr 1, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 2, w zakresie zadania nr 2: przedmiar - Załącznik nr 3, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 4, w zakresie zadania nr 3: przedmiar - Załącznik nr 5, specyfikacja techniczna - Załącznik nr 6, Istotne warunki zamówienia: Wykonawca udzieli Zamawiającemu i jego następcom prawnym gwarancji jakości na okres: w zakresie zadania nr 1 oraz nr 2: minimum 36 miesięcy na wykonane prace (roboty) oraz materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy, licząc od dnia protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń, w zakresie zadania nr 3: minimum 60 miesięcy na wykonane prace (roboty) oraz materiały użyte do wykonania przedmiotu umowy, licząc od dnia protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń. Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego w zakresie zadania nr 3 w wysokości 8% podstawowej wartości zamówienia - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: w zakresie zadania nr 1 1 700,00 PLN w zakresie zadania nr 2 2 400,00 PLN w zakresie zadania nr 3 4 000,00 PLN Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj: do dnia 18.06.2014.r. do godz.: 09.00. Kserokopię wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym gwarancjach bankowych gwarancjach ubezpieczeniowych poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiebiorczosci (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r.Nr 96, poz. 620). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy nr 86 1010 1212 0063 3413 9120 1000 z dopiskiem wadium znak sprawy nr: 22/WOG/2014 Zadanie nr Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym wyżej terminie znajdzie się na koncie zamawiającego. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Jeżeli wadium wnoszone jest w formie innej niż pieniądz należy je złożyć w Kancelarii Jawnej zamawiającego na terenie Jednostki Wojskowej 4217 (w osobnej kopercie), a kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być ważne minimum przez okres związania ofertą, dotyczyć przedmiotowego zamówienia i zawierać klauzule gwarantujące możliwość zatrzymania wadium w przypadkach, o których mowa w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium : po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 4a.ustawy Pzp. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.4wog.wp.mil.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa ul. Cichej w Kłobucku - etap I
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniach nr 104, 105, 204, 205 w segmencie D4-2 Zakładów Teorii Medycyny Wydziału Lekarskiego w Katowicach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przy ul. Medyków 18 w Katowicach-Ligocie wraz z opracowaniem projektu budowlanego dla instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji
Dodano: 2016-07-19 - Wykonanie robót budowlanych pomieszczeń nr 602, 603, 604, 605, 606, 607, 608 wraz z częścią korytarza w segmencie C-2 na VI piętrze Zakładów Teorii Medycyny Wydziału Lekarskiego w Katowicach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przy ul. Medyków 18 w Katowicach-Ligocie dla potrzeb Katedry i Zakładu Biochemii wraz z opracowaniem dokumentacji projektowej
Dodano: 2016-07-01 - wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniach nr 104, 105, 204, 205 w segmencie D4-2 Zakładów Teorii Medycyny Wydziału Lekarskiego w Katowicach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przy ul. Medyków 18 w Katowicach-Ligocie wraz z opracowaniem projektu budowlanego dla instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji
Dodano: 2016-06-30 - Dostosowanie budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Janowicach do wymogów przeciwpożarowych
Dodano: 2016-06-28 - wykonanie robót budowlanych w pomieszczeniach nr 104, 105, 204, 205 w segmencie D4-2 Zakładów Teorii Medycyny Wydziału Lekarskiego w Katowicach Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach przy ul. Medyków 18 w Katowicach-Ligocie wraz z opracowaniem projektu budowlanego dla instalacji wentylacji mechanicznej i klimatyzacji
Dodano: 2016-06-10 - Remonty i konserwacje budynków nr 21, 51, 87 w Lublińcu oraz budynku nr 8 w Krupskim Młynie.
Dodano: 2016-04-21 - Remont, naprawa i konserwacja budynków nr 2, 73 i 33 oraz konserwacja elementów budynku nr 104 (wideostrzelnicy) w kompleksie wojskowym w Lublińcu - w podziale na 4 zadania.
Dodano: 2016-04-11 - Remont pomieszczeń w budynkach nr 7, 8, 9 i 10 oraz remont dachu w budynku nr 1 Archiwum Państwowego w Katowicach przy ul. Józefowskiej 104
Dodano: 2016-04-04 - Termomodernizacja budynków ZWIK-Gmina Wilamowice
Dodano: 2016-03-17