Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia ulicznego wraz z montażem oświetlenia świątecznego w latach 2017-2019.

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43150 Bieruń, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 242 400 , fax. 322 164 777
  • Data zamieszczenia: 2017-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14
    43150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 323 242 400, fax. 322 164 777
    REGON: 27150489700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www,bierun.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia ulicznego wraz z montażem oświetlenia świątecznego w latach 2017-2019.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część I ogólna 1. Kody Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod główny : 50232100-1 – Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego. 50232110-4 – Obsługa instalacji oświetlenia publicznego. 2. Nazwa zamówienia nadana przez Zamawiającego: Konserwacja oświetlenia ulicznego wraz z montażem oświetlenia świątecznego w latach 2017-2019. 3. A) Przedmiotem zamówienia jest „Konserwacja oświetlenia ulicznego wraz z montażem oświetlenia świątecznego w latach 2017 - 2019.” polegająca na utrzymaniu sprawności technicznej instalacji oświetlenia ulicznego wraz z przynależną infrastrukturą techniczną, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów, Polskich Norm i ogólnie przyjętych zasad technicznych: a) na obwodach oświetleniowych wydzielonych (słupy oświetleniowe wraz z oprawami oświetleniowymi i instalacją zasilającą stanowiące własność Gminy Bieruń) w ilości 1251 opraw oświetleniowych zabudowanych na 1157 słupach oświetleniowych, b) na obwodach oświetleniowych skojarzonych z siecią nN (oprawy oświetleniowe będące własnością Gminy Bieruń i zabudowane na słupach napowietrznej sieci nN będącej własnością firmy TAURON Dystrybucja S.A.) w ilości 309 opraw oświetleniowych. Przedmiot zamówienia obejmuje również: przegląd oraz wykonanie drobnych naprawy (uzupełnienie żarówek, fragmentów węży LED, wymiana zabezpieczeń itp.) oświetlenia świątecznego, montaż oświetlenia świątecznego na słupach oświetleniowych i energetycznych, montaż oświetlenia świątecznego na choinkach, konserwację oświetlenia świątecznego oraz demontaż oświetlenia świątecznego. B) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dalej SOPZ) zawiera załącznik nr 4 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (dalej SIWZ), wzór umowy - załącznik nr 3 do SIWZ oraz wzór formularza kalkulacyjnego – załącznik nr 5 do SIWZ. C) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy pzp, Zamawiający określa w opisie przedmiotu zamówienia na usługi wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Szczegóły określa SOPZ oraz wzór umowy. D) Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy pzp, dynamicznego systemu zakupów, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej w rozumieniu ustawy pzp oraz udzielania zaliczek na poczet wykonania umowy, stosowania wymagań zawartych w art. 29 ust. 4 ustawy pzp. E) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. F) Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, o którym mowa w art. 36a ust.2 pkt 1 ustawy pzp: Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 5 000,00 zł. Zasady, formy i termin wnoszenia wadium określa SIWZ.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia Wykonawcy warunku udziału w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu (na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1,7 ustawy pzp, 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu, 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego jeżeli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej, innych podmiotów na potrzeby realizacji zamówienia (zobowiązanie należy złożyć w formie oryginału). Oświadczenia, o jakich mowa wyżej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej w ofercie, za wyjątkiem oświadczenia o którym mowa poniżej. 1.2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego: (www.bierun.pl; BIP: zakładka - zamówienia publiczne/zamówienia powyżej 30 000 euro/ogłoszenia o zamówieniach/ przedmiotowe zamówienie) informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp tj. informacje podawane na otwarciu ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy pzp tj.: o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o której mowa. Poglądowy wzór oświadczenia Zamawiający zamieści wraz informacją z otwarcia ofert. 2. DOKUMENTY 2.1 W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia o jakich stanowi art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1,7 ustawy pzp Wykonawca przedkłada: 1. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie tych należności. 2. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp. 3. Oświadczenie o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszenie obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy pzp. 2.2 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt : a) VI.2.1.2.SIWZ składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.3.Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt. VI.2 SIWZ w związku z art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352). 2.4 Dokumenty, oświadczenia mają być aktualne na dzień złożenia dokumentów lub oświadczeń . 3. WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJĄCY SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA (ART. 23 USTAWY PZP). 3.1.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3.2.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i ust. 5 pkt.1,7 ustawy pzp, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z pkt IV SIWZ. 3.3.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia, o którym mowa w pkt. VI. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3.4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców. 3.5.Do oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum/spółki cywilnej), należy dołączyć pełnomocnictwo określające w szczególności: 1) nazwy wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegający się o realizację zamówienia i udzielających pełnomocnictwa, 2) nazwę firmy Pełnomocnika/Lidera, 3) zakres działania Pełnomocnika/Lidera, uprawnień do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, 4) czas trwania (zawiązania umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia tzn. co najmniej okres obejmujący realizację zamówienia), 5) cel zawarcia (wspólny udział w przetargu i wspólna realizacja zamówienia publicznego), 6) datę udzielenia pełnomocnictwa, 7) podpisy wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zgodne z zasadą ich reprezentacji. Pełnomocnictwo należy załączyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem/Liderem. 4. WYKONAWCA, KTÓRY ZAMIERZA POWIERZYĆ WYKONANIE CZĘŚCI ZAMÓWIENIA PODWYKONAWCY, KTÓRY NIE JEST PODMIOTEM NA KTÓREGO ZDOLNOŚCIACH LUB SYTUACJI WYKONAWCA POLEGA . 4.1. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu. 4.2 Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt.VI.2.1. SIWZ dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22 a) ustawy pzp. 4.3 Jeżeli powierzenie podwykonawcy wykonania części zamówienia następuje w trakcie jego realizacji, Wykonawca na żądanie Zamawiającego przedstawia oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Prawa zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli Zamawiający stwierdzi, że wobec danego podwykonawcy zachodzą podstawy wykluczenia, Wykonawca obowiązany jest zastąpić tego podwykonawcę lub zrezygnować z powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcy. 3. Zawartość oferty: 1. Wypełniony formularz ofertowy oraz formularz kalkulacyjny. 2. Oświadczenia, zobowiązania (np. zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeżeli będzie uczestniczył w wykonaniu zamówienia, należy załączyć w formie oryginału). 3. Dokumenty wskazane w pkt. IV.2.1 (oraz inne wskazane w pkt. IV.2 jeżeli dotyczą). 4. Pełnomocnictwa w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, w przypadku reprezentacji Wykonawcy przez pełnomocnika oraz w przypadku uczestnictwa w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie. 5. Informacje w zakresie wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców .

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach