Przetargi.pl
konserwacja oświetlenia ulicznego w Szczytnie

Gmina Miejska Szczytno ogłasza przetarg

  • Adres: 12-100 Szczytno, ul. Sienkiewicza 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 6247200 , fax. 089 6247201
  • Data zamieszczenia: 2009-12-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Szczytno
    ul. Sienkiewicza 1 1
    12-100 Szczytno, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 6247200, fax. 089 6247201
    REGON: 51074341000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.e-szczytno.eu/public/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    konserwacja oświetlenia ulicznego w Szczytnie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Sprawowanie nadzoru nad oświetleniem ulicznym, które składa się z 1552 szt. opraw zainstalowanych na słupach energetyki zawodowej jak również na słupach będących własnością Zamawiającego wraz z osprzętem. W szczególności do obowiązków wykonawcy należy: a. Dokonywanie raz w tygodniu naprawy zgłoszonych niesprawności w sieci oświetlenia ulicznego wynikającego z codziennej eksploatacji a także uszkodzeń mechanicznych i awarii w szczególności: b. Naprawę uszkodzonych: -styków, -połączeń, -przewodów w oprawach i słupach, -wnęk bezpiecznikowych, -końcówek kabli, itp. c Wymianę uszkodzonych: -bezpieczników, -styczników, -fotorezystorów, -żarówek, -przekaźników zmierzchowych, -opraw, -wysięgników, -słupów, -itp. urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego. d. Czyszczenie raz w roku - w okresie od 01 maja do 31 sierpnia - opraw łącznie z kloszami. e. Konserwację szafek kablowych, oświetleniowych, tablic oświetleniowych w stacjach i usuwanie powstałych awarii. f.Lokalizację oraz awaryjną naprawę w razie konieczności uszkodzonych odcinków kabli sterujących i oświetleniowych. g Sprawdzanie układów zapłonowych opraw. h. Ustalanie przyczyn awarii na oświetleniu i objętym gwarancją oraz kontrolę realizacji usterek gwarancyjnych. i. Sprawdzanie stanu ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej. j. Sprawdzanie wskazań aparatury kontrolno-pomiarowej. k. Sprawdzanie i regulację przekaźników zmierzchowych. 2. Usuwanie skutków wandalizmu i skutków wypadków drogowych, tj. uzupełnianie brakujących lub zdewastowanych: a. kloszy, b. opraw, c. wysięgników, d.słupów, e. układów sterowniczych, f. kabli oświetleniowych zasilających i sterowniczych, g. szafek, h. zamków i zamknięć, i. tablic oświetleniowych, j urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego. 3.. W przypadku wykrycia sprawcy wypadku drogowego czego skutkiem było zniszczenie, lub uszkodzenie o którym mowa w pkt. 2, Wykonawca prowadzi postępowania w sprawie pokrycia kosztów z ubezpieczenia sprawcy a przysługująca należność stanowi dochód Wykonawcy. 4. Zapewnienie 24 - godzinnego Pogotowia Energetycznego w czasie trwania masowych imprez typu Dni Szczytna, Festiwal Kultury Kresowej itp. organizowanych przez Urząd Miejski w Szczytnie 5. Przegląd techniczny i doprowadzenie do sprawności gniazd elektrycznych do iluminacji świątecznej, w terminie do 20 listopada 2010r 6. Realizację warunków ENERGI -Operatora S.A. w Olsztynie, jako właściciela urządzeń oświetlenia ulicznego, tzn.: a. Wykonawca będzie przestrzegał warunki ujęte w Instrukcji Współpracy Ruchowej. b. Eksploatacja musi obejmować całość urządzeń oświetlenia drogowego, zarówno wydzielonego, jak i podwieszonego na wspólnych konstrukcjach z siecią zasilającą E-O S.A., tj. układy sterowniczo- pomiarowe, kable oświetleniowe zasilające i sterownicze, szafki, zamki, zamknięcia, tablice oświetleniowe, oprawy i słupy oświetleniowe. c. Eksploatacja, naprawa i modernizacja urządzeń oświetlenia drogowego musi odbywać się bez wyłączeń urządzeń i linii zasilających, techniką Prac Pod Napięciem PPN do 1kV zgodnie z Zasadami wykonywania prac pod napięciem . d. Złożenie w Energa -Operator SA RE Szczytno pisemnego wniosku przed planowanym wyłączeniem. e. Koszty niesprzedanej przez Energa- Operator S.A. energii, wynikłe z wyłączenia sieci, pokrywa Wykonawca wg stawek obowiązujących odbiorców obsługiwanych przez Energę- Obrót S.A z siedzibą w Olsztynie, zatwierdzonej Decyzją Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki w dniu wyłączenia. Wykonawca uiści opłaty dla energetyki za dopuszczenie do pracy wg stawek obowiązujących w danym dniu wg zatwierdzonego Cennika opłat dodatkowych obowiązującego w Energa- Operator S.A. w Olsztynie. f. Eksploatacja na terenie miasta Szczytna musi być prowadzona ciągami liniowymi, w celu wyeliminowania niepotrzebnych przerw w dostawie energii elektrycznej odbiorcom, z każdorazowym dopuszczeniem do prac na poszczególnych ciągach. g. Polecenia na pracę będą wystawiane przez Energa-Operator SA Oddział w Olsztynie Rejon Energetyczny Szczytno. h. Organizowanie i wykonywanie prac eksploatacyjnych zgodnie z obwiązującymi przepisami eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, kwalifikacji personelu oraz BHP, w tym również Instrukcji Organizacji Bezpiecznej Pracy przy urządzeniach i instalacjach elektroenergetycznych w E-O S.A. w Olsztynie oraz przepisów zawartych w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 17 września 1999r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach i instalacjach energetycznych Dz. U. Nr.80, poz. 912. i. Informowanie RE Szczytno o zdemontowanych urządzeniach i oprawach oświetleniowych oraz przekazywanie ich do RE Szczytno z wyjątkiem wydzielonego oświetlenia. k. Pokrywanie kosztów utylizacji zużytych lamp. 7.. Przystąpienie do usuwania awarii nie później, niż w ciągu 4 godzin od zgłoszenia telefonicznego lub stwierdzenia przez konserwatora awarii oświetlenia ulicznego lub parkowego. 8. Dokonywania napraw urządzeń oświetlenia ulicznego i parkowego, od momentu zgłoszenia w terminie 7 dni. 9. Informowanie pozostałych właścicieli oświetlenia o planowanych pracach z co najmniej 2 dniowym wyprzedzeniem.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 365 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: ni wymaga się wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a. są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi, a profil ich działalności jest zgodny z przedmiotem zamówienia b. spełniają warunki określone w art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych, w szczególności: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia c. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na mocy art. 24 ustawy z dnia 29.01.2004 r. prawo zamówień publicznych, d. przygotują ofertę zgodnie z wymogami zawartymi w niniejszej specyfikacji, e. zobowiążą się do zawarcia umowy na warunkach określonych w załączonym wzorze umowy. 2. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana w oparciu o kryteria spełnienia - nie spełnienia. Jeśli wykonawca nie spełnia któregokolwiek z w.w warunków, podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 pkt. 10 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia określone w rozdz. VIII, pkt 1 warunki, do oferty należy załączyć następujące dokumenty, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej przez wykonawcę za zgodność z oryginałem: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b. wykazu wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 1 roboty budowlanej o wartości min. 150.000 zł odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, c. wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności w szczególności załączyć dokumenty j/n: 1. uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót w branży elektrycznej - 1osoba 2. aktualne zaświadczenie przynależności do Izby Budownictwa - 1 osoba 3. zaświadczenie kwalifikacyjne SEP grupa D upr. do pracy na sieciach napow. kabl. i oświetlenia ulicznego do 1kV - 1 osoba. 4. zaświadczenie kwalifikacyjne SEP grupa E upr. do pracy na sieciach napow. kabl. i oświetlenia ulicznego do 1kV - 3 osób 5. zaświadczenie do wykonywania prac pod napięciem - 3 osoby 6. druk ZUS DRA potwierdzający min. 5 osób zatrudnionych na stałe, d. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi winien dysponować wykonawca - w szczególności załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie j.n. 1. podnośnik hydrauliczny na podwoziu jezdnym i uprawnienia operatora sprzętu 2 dźwig samochodowy i uprawnienia operatora sprzętu

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.e-szczytno.eu/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach