Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia ulicznego w Gminie Bieruń na obwodach wydzielonych i części sieci nN w roku 2017.

Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń ogłasza przetarg

  • Adres: 43150 Bieruń, Rynek
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 323 242 400 , fax. 322 164 777
  • Data zamieszczenia: 2016-11-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń
    Rynek 14
    43150 Bieruń, woj. śląskie
    tel. 323 242 400, fax. 322 164 777
    REGON: 27150489700000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia ulicznego w Gminie Bieruń na obwodach wydzielonych i części sieci nN w roku 2017.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia ulicznego na obwodach wydzielonych i sieci nN w Gminie Bieruń w 2017 r.. polegająca na utrzymaniu sprawności technicznej instalacji oświetlenia ulicznego wraz z przynależną infrastrukturą techniczną, zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów, Polskich Norm i ogólnie przyjętych zasad technicznych: a) na obwodach oświetleniowych wydzielonych (słupy oświetleniowe wraz z oprawami oświetleniowymi i instalacją zasilającą stanowiące własność Gminy Bieruń) w ilości 1340 opraw oświetleniowych zabudowanych na 1215 słupach oświetleniowych, b) na obwodach oświetleniowych skojarzonych z siecią nN (oprawy oświetleniowe będące własnością Gminy Bieruń i zabudowane na słupach napowietrznej sieci nN będącej własnością firmy TAURON Dystrybucja S.A.) w ilości 336 opraw oświetleniowych. 2. Szczegółową lokalizację punktów (opraw) oświetleniowych i słupów oświetleniowych na obwodach wydzielonych i sieci nN na terenie Gminy Bieruń zawiera załącznik do SIWZ 3. Wykonawca utrzymuje sprawność techniczną instalacji oświetlenia ulicznego poprzez: a) wykonywanie napraw awaryjnych na obwodach oświetleniowych wydzielonych (1340 punktów (opraw) oświetleniowych) , obejmujących w szczególności: - wymianę uszkodzonych / zużytych źródeł światła w oprawach oświetleniowych, - wymianę / naprawę uszkodzonych układów stabilizująco-zapłonowych (stateczników, zapłonników), - wymianę wkładek bezpiecznikowych w słupie oświetleniowym i w szafie zasilającej oświetlenia ulicznego, - wymianę uszkodzonych opraw bezpiecznikowych w słupie oświetleniowym i szafie zasilającej oświetlenia ulicznego - wymianę / naprawę uszkodzonych złącz słupowych, - wymianę / naprawę uszkodzonych złącz bezpiecznikowych, fazowych i zerowych, - naprawę / wymianę uszkodzonych przewodów w słupie, - naprawę uszkodzonych drzwiczek wnęk słupowych, - usunięcie uszkodzenia układu zasilania i sterowania w szafach oświetlenia ulicznego, - wykonywanie nastaw urządzeń sterujących oświetleniem, - naprawę uszkodzonej oprawy oświetleniowej, - naprawę uszkodzonego wysięgnika; b) wykonywanie napraw awaryjnych na obwodach oświetleniowych skojarzonych z siecią nN (336 punktów (opraw) oświetleniowych) , obejmujących w szczególności: - wymianę uszkodzonych / zużytych źródeł światła w oprawach oświetleniowych, - wymianę / naprawę uszkodzonych układów stabilizująco-zapłonowych (stateczników, zapłonników), - wymianę wkładek bezpiecznikowych zamontowanych przed oprawą i w szafie zasilającej oświetlenia ulicznego, - wymianę uszkodzonych opraw bezpiecznikowych zamontowanych przed oprawą i w szafie zasilającej oświetlenia ulicznego, - naprawę / wymianę uszkodzonych przewodów zasilających oprawę oświetleniową z sieci nN, - usunięcie uszkodzenia układu zasilania i sterowania w szafach zasilających oświetlenia ulicznego, - wykonywanie nastaw urządzeń sterujących oświetleniem, - naprawę uszkodzonej oprawy oświetleniowej, - naprawę uszkodzonego wysięgnika; c) wykonywanie napraw awaryjnych instalacji oświetlenia ulicznego polegających na: - wymianie uszkodzonej / zużytej oprawy oświetleniowej na fabrycznie nową oprawę oświetleniową wraz ze źródłem światła – 12 szt., - usunięcie uszkodzonego słupa oświetlenia ulicznego wraz z jego utylizacją, zabezpieczeniem przewodów elektrycznych i ewentualnym uporządkowaniem terenu – 5 szt. - naprawa awaryjna opraw oświetleniowych typu LED wraz z montażem oprawy zastępczej (np. oprawa sodowa) na czas demontażu oprawy LED i jej naprawy. – 12 szt; d) wykonywanie usług konserwacyjnych instalacji oświetlenia ulicznego obejmujących w szczególności: - wymianę uszkodzonych / uzupełnienie brakujących drzwiczek wnęki słupowej lub zabudowę osłony izolacyjnej wnęki słupa (dla słupów starego typu nie produkowanych) – 15 szt., - czyszczenie opraw oświetleniowych wraz z kloszem i wysięgnikiem – 100 szt, - czyszczenie słupa oświetleniowego (bez oprawy i wysięgnika) – 100 szt. - prostowanie słupów oświetlenia ulicznego o wysokości do 4,0 m wraz z ewentualnym odkopaniem i naprostowaniem fundamentów – 5 szt. - prostowanie słupów oświetlenia ulicznego o wysokości powyżej 4,0 m wraz z ewentualnym odkopaniem i naprostowaniem fundamentów – 3 szt.; e) wykonanie pozostałych usług powiązanych z utrzymaniem instalacji oświetlenia ulicznego, w tym: - udział w odbiorach technicznych i końcowych nowych lub wyremontowanych instalacji oświetlenia ulicznego – 4 szt. - przeprowadzanie nocnych przeglądów instalacji oświetleniowej z przedstawicielem Zamawiającego (samochód i kierowcę dostarcza Wykonawca) – 1 raz w miesiącu, - montaż flag na słupach oświetlenia ulicznego (flagi dostarcza Zamawiający)– do 350 szt. w skali roku. 4. Wykonawca jest zobowiązany wykonać usunąć awarię instalacji oświetlenia ulicznego w następujących terminach: a) w przypadku: - stwarzającym zagrożenie dla osób postronnych (przechodniów) (niebezpiecznie pochylony słup, uszkodzone przewody elektryczne) - bezzwłoczne usunięcie zagrożenia oraz naprawa sieci oświetleniowej do 12 godzin od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego. b) w przypadkach: - skutkujących brakiem oświetlenia ciągów ulicznych / stref w ilości powyżej 50% opraw oświetleniowych na danej lokalizacji, oraz - polegającej na awarii układu sterowania lampami powodującej świecenie lamp poza ustalonym programem urządzeń sterujących (świecenie w ciągu dnia), do 12 godzin od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego. c) termin wykonania napraw awaryjnych instalacji oświetlenia ulicznego o których mowa w pkt 3a i 3b maksymalnie do 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia (termin wykonania napraw awaryjnych jest elementem kryterium oceny ofert) d) w przypadkach: - awarii o których mowa w pkt 3c tiret 2, w przypadku gdy awaria nie stwarza zagrożenia dla osób postronnych - do 36 godzin od otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego. e) w pozostałych przypadkach: termin ustalany indywidualnie z Zamawiającym, jednak nie później niż do 14 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego. 5. Wykonawca dostarcza wszystkie materiały, urządzenia, podzespoły, osprzęt niezbędny do wykonania napraw awaryjnych i konserwacyjnych. 6. Wykonawca we własnym zakresie i na własny koszt zabezpieczy podnośnik kosztowy koniczny do wykonania prac konserwacyjnych oświetlenia ulicznego. 7. Wymagania dotyczące podnośnika koszowego: - minimalna wysokość robocza 10,0 m - DMC nie większa niż 3 500 kg 8. Wykonawca jest zobowiązany posiadać zatwierdzone organizacje ruchu na czas prowadzenia prac konserwacyjnych oświetlenia ulicznego i zobowiązany jest je stosować. Koszt wprowadzenia oznakowania leży po stronie Wykonawcy. 9. Przy realizacji umowy Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, a w szczególności: - do wykonywania prac zatrudniać wyłącznie osoby które odbyły wymagane obowiązującymi przepisami szkolenia, instruktarze BHP oraz posiadają ważne zaświadczenie lekarskie o zdolności do pracy, - do wykonywania prac szczególnie niebezpiecznych (prace na wysokości, prace przy urządzeniach elektrycznych, obsługa specjalistycznego sprzętu i urządzeń, prace w pasie drogowym) zatrudniać wyłącznie osoby posiadające właściwe kwalifikacje, uprawnienia, upoważnienia, - opracować, zatwierdzić z odpowiednimi właścicielami dróg (drogi krajowe, powiatowe, gminne) projekt / projekty organizacji ruchu drogowego przy usuwaniu awarii sieci elektrycznej oraz zapoznać z jego treścią osoby realizujące usługę, - opracować w zależności od potrzeb odpowiednie instrukcje bezpiecznego wykonywania prac na sieci oświetleniowej. 10. Wykonawca jest obowiązany organizować prace przy naprawie i konserwacji instalacji elektrycznej oświetlenia ulicznego zgodnie z wymaganiami: - rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 23.04.2014r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy przy urządzeniach energetycznych, - Instrukcją Ruchu i Eksploatacji Sieci Dystrybucyjnej (IRiESD) właściciela sieci dystrybucyjnej nN, firmy TAURON Dystrybucja S.A. 11. Przy wykonywaniu napraw awaryjnych i usług konserwacyjnych instalacji oświetleniowy na sieci napowietrznej nN lub wymagających dostępu do urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych będących we władaniu właściciela sieci dystrybucyjnej, firmy TAURON Dystrybucja S.A., Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnienia prac z odpowiednimi służbami technicznymi TAURON Dystrybucja S.A. 12. Wymagania w zakresie realizacji zamówienia zawiera również wzór umowy oraz formularz kalkulacyjny, które stanowią integralną część SIWZ. 13. Zamawiający wymaga zatrudniania przez Wykonawcę (lub podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę minimum trzech osób uczestniczących w realizacji zamówienia, wykonujących niżej wskazane czynności: a) obsługa urządzeń transportu bliskiego – minimum jedna osoba posiadająca uprawnienia do obsługi urządzeń transportu bliskiego, b) wykonywanie prac konserwacyjnych oświetlenia ulicznego - minimum dwie osoby które posiadają ważne uprawnienia: - do prac pod napięciem oraz posiadają ważne świadectwo kwalifikacyjne „E” uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na urządzeniach do 1 kV w zakresie „sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego” - minimum jedna z w/w osób musi posiadać ważne świadectwo kwalifikacyjne „D”. Jedna z trzech osób będzie pełniła również funkcję koordynatora realizacji przedmiotu zamówienia ze strony Wykonawcy i będzie odpowiedzialna za kontakt z Zamawiającym. 14. Uzupełnienie przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik do SIWZ. 15. Zamawiający nie dokonuje zastrzeżenia, w zakresie obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 16. Zamawiający nie przewiduje: udzielenie zamówień na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy pzp , zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy pzp oraz stosowania wymagań określonych w art.29 ust.4 ustawy pzp. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, wariantowych. 17. Nazwy i kody według słownika CPV: 50232100-1 Usługi w zakresie konserwacji oświetlenia ulicznego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 2000,00 zł. Formy, terminy wnoszenia i zwroty wadium określa SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach