Prezydent Miasta Tychy ogłasza przetarg
- Adres: 43100 Tychy, Al. Niepodległości
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (032) 7763333 , fax. (032) 7763344
- Data zamieszczenia: 2017-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prezydent Miasta Tychy
Al. Niepodległości 49
43100 Tychy, woj. śląskie
tel. (032) 7763333, fax. (032) 7763344
REGON: 51592200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: bip.umtychy.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja oświetlenia ulicznego stanowiącego majątek Gminy Tychy w roku 2018 - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest konserwacja, oświetlenia ulicznego stanowiącego majątek Gminy Miasta Tychy w ilości 7702 szt. punktów świetlnych, w tym: a) 6340 na sieci kablowej, b) 1362 na sieci skojarzonej z siecią nN. I. Przedmiot umowy został podzielony na dwie grupy: 1. prace trwające na przestrzeni całego okresu zamówienia objęte miesięczną stawką zryczałtowaną (I grupa prac – ryczałt konserwacyjny), w zakresie: a) bieżących przeglądów i kontroli sprawności technicznej, kompletności i bezpieczeństwa oświetlenia ulicznego, b) kontrola stanu urządzeń przy udziale przedstawiciela zamawiającego w porze dziennej i/lub nocnej co najmniej 1 raz na miesiąc transportem wykonawcy, c) wymiany niesprawnych źródeł światła (w tym żarników halogenowych do naświetlaczy), uszkodzonych kloszy, dławików, kondensatorów, układów zapłonowych i bezpieczników, oraz pozostały osprzęt lampy – rodzaj i typ źródeł światła ma być dostosowany do opraw oświetleniowych w instalacji oświetlenia, d) wymiany niesprawnych czujników zmierzchowych, e) montażu sprawnej oprawy zastępczej w miejsce zdemontowanej do naprawy, f) konserwacji połączeń elektrycznych, g) wymiany wkładek topikowych, bezpieczników mocy, główek bezpiecznikowych oraz podstaw bezpiecznikowych w skrzynkach oświetlenia ulicznego, h) wymiany uszkodzonych styczników i osprzętu elektrycznego w skrzynkach oświetlenia ulicznego, i) wymiana niesprawnych urządzeń sterowniczych (sterowników astronomicznych na CPA 4.0 lub nowszy, styczników, gniazd bezpiecznikowych itp.), j) naprawę zerwanych lub uszkodzonych przewodów oświetlenia ulicznego w sieci podwieszonej, k) prostowania przekrzywionych opraw i wysięgników, l) przywrócenie właściwego /pionowego/ posadowienia słupa, m) regulacja zegarów sterujących oświetleniem ulicznym, n) malowania wysięgników i słupów oświetleniowych, o) uzupełnienie opisów 30 szaf oświetleniowych tabliczką: „Własność UM Tychy” – wskazanych przez Zamawiającego, p) czyszczenia wnęk słupów oświetleniowych i utrzymanie ich w stałej czystości, q) utrzymania w stałej czystości wnętrz skrzynek oświetleniowych i zapewnienie stałej sprawności znajdujących się w nich urządzeń, r) uzupełnianie i konserwacja zamknięć skrzynek, wnęk słupowych, itp., s) mycia zabrudzonych kloszy przy wymianie źródeł światła oraz wszystkich kloszy co najmniej raz w czasie trwania umowy, t) czyszczenia raz na dwa miesiące słupów oświetlenia ulicznego z reklam, ogłoszeń itp. (umieszczonych bez zgody Właściciela/zamawiającego), u) wymiany bądź zabudowy uszkodzonych drzwiczek słupowych z tworzywa, v) dostawy i wymiany uszkodzonych tabliczek słupowych 2 bezpiecznikowych, w) prześwietlania drzew oraz wycinki gałęzi (wraz z wywozem i zagospodarowaniem) w celu zapewnienia warunków eksploatacji oświetlenia zgodnych z normą, x) powiadamianie zamawiającego o losowych zdarzeniach powodujących uszkodzenie elementów sieci oświetlenia ulicznego (zniszczenie w wyniku kolizji drogowej, uderzenie pioruna, itp.), wykonanie dokumentacji fotograficznej oraz wykonanie do 7 dni kosztorysu naprawy uszkodzeń, y) powiadamiania i uzyskiwania zgody właściciela terenu na wykonanie prac związanych z naprawą lub wymianą uszkodzonych kabli oświetleniowych, z) obsługi sieci związanej z czasowym przyłączeniem odbiorników oraz podświetleniem reklam, aa) pomiaru izolacji kabla oświetleniowego, pomiaru skuteczności ochrony p. porażeniowej wraz z prowadzeniem dokumentacji w tym zakresie, bb) przekazanie zamawiającemu dokumentacji wymienionej w pkt. aa) do 14 dni od zakończenia umowy, cc) prowadzenie depozytu elementów oświetlenia ulicznego pochodzących z demontażu, dd) pełnienia z ramienia zamawiającego nadzorów specjalistycznych nad urządzeniami oświetlenia ulicznego objętego konserwacją w czasie prowadzenia robót, ee) dokonywania włączeń i wyłączeń zasilania urządzeń na czas przebudowy, dobudowy i remontu urządzeń realizowanych przez zamawiającego, ff) udział w odbiorach remontowanych i nowych urządzeń infrastruktury oświetleniowej, gg) uiszczania opłat za zajęcie pasa drogowego, hh) uiszczania opłat za nadzory innych użytkowników uzbrojenia terenu, ii) uiszczania opłat za wyłączenia /załączenia sieci, jj) podejmowania działań związanych z usuwaniem zagrożeń ze strony sieci oświetleniowej, w tym powstałych w wyniku awarii, wypadków komunikacyjnych, czy innych zdarzeń losowych (zniszczenie w wyniku kolizji drogowej, uderzenie pioruna, itp.), wykonanie dokumentacji fotograficznej oraz wykonanie do 7 dni kosztorysu naprawy uszkodzeń, kk) uzupełnianie naklejek ostrzegawczych (na drzwiczkach wnęk słupowych) typowych dla urządzeń elektrycznych wymaganych przepisami na urządzeniach elektrycznych będących w utrzymaniu zamawiającego, ll) zapewnienie stałej łączności bezprzewodowej w systemie GPRS szafkom ze sterownikami CPAnet Rabbit dla 6 sterowników, mm) zapewnienie od 01.05.2018 r. aplikacji otwieranej za pomocą przeglądarki internetowej, zabezpieczonej hasłem, zapewniającej sprawną i bieżącą wymianę informacji w zakresie zdarzeń związanych z instalacją oświetlenia ulicznego o następującej funkcjonalności: - możliwość zgłaszania przez zamawiającego zdarzeń na sieci oświetleniowej, a w szczególności usterek i awarii, itp. z odnotowaniem numeru kolejnego zgłoszenia, datą i godziną zgłoszenia, adresem usterki, rodzajem usterki, podglądem statusu zgłoszenia wraz z możliwością dodawania komentarzy; - możliwość aktualizacji statusu zgłoszenia przez wykonawcę (przyjęto do realizacji, zakończono) wraz z odnotowaniem godziny oraz możliwością dodawania komentarzy; - generowanie raportów dziennych i miesięcznych z możliwością porównania daty i godziny zgłoszenia oraz daty i godziny usunięcia zgłoszonej usterki. Aplikacja będzie stanowić własność wykonawcy. Aplikacja będzie służyć jako narzędzie pomocnicze przy comiesięcznych rozliczeniach z wykonawcą. 2. prace konserwacyjne i awaryjne wykonywane przez cały okres zamówienia na podstawie wskazań przekazywanych wykonawcy przez zamawiającego, w których zamawiający określi zakres i termin realizacji prac. Wykonane prace objęte będą rozliczeniem po wykonaniu poszczególnych zadań na podstawie cen jednostkowych zawartych w ofercie (II grupa prac – prace konserwacyjne i awaryjne). Inne uwarunkowania: Świadczenie usługi, organizacja i BHP w trakcie prowadzonych prac – należy wykonywać w oparciu o istniejące aktualne normy i przepisy w tym zakresie, w tym o Instrukcję Organizacji Bezpiecznej Pracy przy urządzeniach energetycznych Tauron Dystrybucja S.A. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia 24 godzinnego dyżuru oraz całodobowej dyspozycyjności (gotowości) do reakcji na zgłaszane awarie. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości – 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100 PLN). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem z konta na konto na rachunek bankowy zamawiającego: Rachunek: 12 1240 2975 1111 0010 6077 6489 Bank Polska Kasa Opieki Spółka Akcyjna Kod Swift (wymagany przy przelewach międzynarodowych): PKOP PL PW b) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ppkt b do e dokument winien być wystawiony na Gminę Miasta Tychy, Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy.
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1. wypełniony formularz ofertowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ; 2. wypełnione zestawienie kosztów (załącznik nr 1a do SIWZ); 3. oświadczenia wymienione w punkcie 7.1 – 7.4 niniejszej SIWZ (załącznik nr 2 do SIWZ), oświadczenie innego podmiotu (załącznik nr 2a do SIWZ); 4. dowód wpłaty wadium; 5. pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- UTRZYMANIE OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA RACIBÓRZ
Dodano: 2024-03-27 - Świadczenie usług oświetleniowych na terenie Gminy Szczekociny w zakresie podstawowym
Dodano: 2024-01-25 - ”Eksploatacja i konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego niestanowiącego własności Gminy Psary”.
Dodano: 2023-12-12 - Utrzymanie i konserwacja, będącego własnością Gminy Świętochłowice, oświetlenia ulic, placów, skwerów i parków, zieleńców, chodników i przejść dla pieszych
Dodano: 2023-11-30 - UTRZYMANIE OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE MIASTA RACIBÓRZ
Dodano: 2023-11-09 - Przeprowadzenie drugiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usługi oświetleniowej wraz z eksploatacją aktywnych przejść dla pieszych.
Dodano: 2023-08-23 - Przeprowadzenie drugiego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na świadczenie usługi oświetleniowej wraz z eksploatacją aktywnych przejść dla pieszych.
Dodano: 2023-07-06 - Bieżąca eksploatacja urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Miasta Radlin (powtórka)
Dodano: 2023-05-17 - Świadczenie usługi oświetleniowej przez TAURON Nowe Technologie S.A. na rzecz Gminy Miasta Tychy w latach 2023 - 2024
Dodano: 2023-02-16 - Zapewnienie oświetlenia dróg, ulic, placów, ciągów komunikacyjnych i terenów zielonych urządzeniami oświetleniowymi
Dodano: 2023-02-03