Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Międzyrzec Podlaski w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2013r.

Miasto Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Pocztowa 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 083 3717789 , fax. 083 3717790
  • Data zamieszczenia: 2009-12-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Międzyrzec Podlaski
    ul. Pocztowa 8 8
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 083 3717789, fax. 083 3717790
    REGON: 00052557600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzyrzec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta Międzyrzec Podlaski w okresie od 01.01.2010r. do 31.12.2013r.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje utrzymanie w należytym stanie technicznym (poprzez czynności eksploatacyjne,awaryjne, okresowe kontrole) urządzeń oświetlenia ulicznego stanowiących majątek PGE Dystrybucja LUBZEL Sp. z o.o. i Gminy Miejskiej Międzyrzec Podlaski tj.łącznie: punkty świetlne - 1550 szt.; linia kablowa - 13,1 km; linia napowietrzna , podwieszona - 45 km; punkty sterownicze (szafy i tablice oświetleniowe) - 42 szt. polegające na utrzymaniu właściwej sprawności sieci oświetleniowej i konserwację urządzeń oświetlenia drogowego zgodnie z obowiązujacymi przepisami dotyczacymi budowy i eksploatacji tych urządzeń
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 48 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mianowicie:posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nadają obowiązek posiadania takich uprawnień;posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych o wykonania zamówienia;znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone dokumenty opisane w rozdziale I pkt.3 ppkt 2/ specyfikacji i niżej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne: oświadczenie o spełnieniu warunków zawartych w art.22 ust.1 ustaw; aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, potwierdzające, że profil działania wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; kserokopia uprawnień upoważniających do prowadzenia robót na urządzeniach elektrycznych osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.miedzyrzec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach