Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Pińczów

Gmina Pińczów ogłasza przetarg

  • Adres: 28400 Pińczów, ul. 3 Maja
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3573871 do 75 , fax. 413 572 645
  • Data zamieszczenia: 2017-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pińczów
    ul. 3 Maja 10
    28400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3573871 do 75, fax. 413 572 645
    REGON: 29100984000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pinczow.com.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Pińczów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie polega na wykonywaniu w okresie od dnia 01.01.2018 roku do 31.12.2020 roku usług polegających na konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Pińczów oraz montażu i demontażu dekoracji świątecznych oraz jej konserwacji. 1. Określenie przedmiotu zamówienia: Ilość punktów świetlnych 2 363 szt.( w tym 22 oprawy ledowe) w tym: Obszar miejski – 984 szt. Obszar wiejski- 1 379 szt. 2. Zakres robót: - związanych z konserwacją i utrzymaniem oświetlenia obejmuje następujące prace: • wymiana źródeł światła, • wymiana skorodowanych opraw ( nie nadających się do dalszej eksploatacji w ilości 20 szt. rocznie) • naprawa opraw, • wymiana uszkodzonych bezpieczników, • wymiana uszkodzonych wkładek bezpiecznikowych, • czyszczenie opraw i kloszy oświetlenia wydzielonego, • konserwacja skrzynek i sterowania oświetlenia, • wymiana uszkodzonych elementów sterowania oświetlenia, • konserwacja tabliczek bezpiecznikowych w słupach oświetlenia wydzielonego, • wymiana uszkodzonych tabliczek bezpiecznikowych, • poprawa (prostowanie) słupów oświetlenia wydzielonego, • wycinka gałęzi w okolicach punktów świetlnych • wymiana uszkodzonych przewodów, kabli ( w tym kabli ziemnych) • wymiana zużytych zacisków, • bieżące odbieranie zgłoszeń o usterkach i awariach, • likwidacja zagrożeń wynikłych ze zdarzeń losowych ( wypadek drogowy, wichura, akty wandalizmu itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych ( np. złamany pochylony lub rozbity słup, złamany lub przekręcony wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa) w czasie maksymalnie 4 godzin od momenty zgłoszenia o takim zagrożeniu • usunięcie w czasie maksymalnie 6 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia przypadków świecenia lamp poza ustalonymi godzinami, z wyjątkiem sytuacji, gdy świecenie to uzgodnione jest z Zamawiającym, • czas reakcji na usunięcie awarii zgodnie z oświadczeniem złożonym w ofercie ( Zamawiający wymaga aby Wykonawca określił czas reakcji na usunięcie awarii maksymalnie do 72 godzin, minimalnie do 24 godzin. UWAGA!!! Zamawiający informuje, ze czas reakcji na usuniecie awarii stanowi kryterium wyboru oferty najkorzytniejszej o wadze 40%. Wykonawca, który zaproponuje najkrótszy czas reakcji ale nie krótszy niż 24 godziny otrzyma maksymalnie 40 pkt, natomiast Wykonawca, który zaproponuje wymagany czas reakcji ( 72 godziny) otrzyma 0 pkt • inne prace związane z prawidłowym działaniem oświetlenia, • konserwacja iluminacji, - związanych z dekoracją : elementów słupowych , budynku Urzędu ,podłączenie kurtyn świetlnych do sieci w Parku Miejskim (ok. 30 szt.) a ponadto konserwacja dekoracji polegająca na wymianie uszkodzonych, nieświecących elementów świetlnych - montaż i demontaż dekoracji świątecznej w mieście Pińczowie na słupach oświetlenia ulicznego wraz z jej konserwacją przy ulicach: Piłsudskiego, Legionistów, Batalionów Chłopskich, przy Placu Wolności, na budynku i przed budynkiem Urzędu , park Miejski przy Placu Wolności i Park Mirowski. Montaż w okresach od 01.12 danego roku do 06.12 danego roku ; demontaż w okresach od 15.01 następnego roku do 25.01. następnego roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie definiuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty przetargowej ( według Załącznika nr 1 do SIWZ). 2) Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć Oświadczenie aktualne na dzień składania ofert o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia– zał. nr 2 i nr 3 do SIWZ. 3) Pełnomocnictwo - W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik wraz z ofertą winno być złożone pełnomocnictwo dla tej osoby określające jego zakres. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie (tekst jednolity Dz. U. z 2014 poz. 164 z późniejszymi zmianami). 4) Zobowiązanie innego podmiotu - Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – art. 22a ust. 2 ustawy Pzp (według Załącznik nr 5 do SIWZ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach