Przetargi.pl
Usługi polegające na konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Pińczów, oraz montażu i demontażu dekoracji świątecznej i jej konserwacji.

Gmina Pińczów ogłasza przetarg

  • Adres: 28-400 Pińczów, ul. 3 Maja
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 41 3573871 do 75 , fax. 413 572 645
  • Data zamieszczenia: 2020-11-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pińczów
    ul. 3 Maja 10
    28-400 Pińczów, woj. świętokrzyskie
    tel. 41 3573871 do 75, fax. 413 572 645
    REGON: 29100984000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi polegające na konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Pińczów, oraz montażu i demontażu dekoracji świątecznej i jej konserwacji.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres obejmuje następując prace: • wymiana źródeł światła w oprawach nie objętych gwarancją. • wymiana i uzupełnienie opraw na oprawy typu LED w ilości 5 szt. rocznie) • naprawa opraw nie objętych gwarancją, • wymiana uszkodzonych bezpieczników, • wymiana uszkodzonych wkładek bezpiecznikowych, • czyszczenie opraw i kloszy oświetlenia wydzielonego, • konserwacja skrzynek i sterowania oświetlenia, • wymiana uszkodzonych elementów sterowania oświetlenia, • konserwacja tabliczek bezpiecznikowych w słupach oświetlenia wydzielonego, • wymiana uszkodzonych tabliczek bezpiecznikowych, • poprawa (prostowanie) słupów oświetlenia wydzielonego, • wycinka gałęzi w okolicach punktów świetlnych • wymiana uszkodzonych przewodów, kabli ( w tym kabli ziemnych) • wymiana zużytych zacisków, • bieżące odbieranie zgłoszeń o usterkach i awariach, • likwidacja zagrożeń wynikłych ze zdarzeń losowych (wypadek drogowy, wichura, akty wandalizmu itp.) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany pochylony lub rozbity słup, złamany lub przekręcony wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa) w czasie maksymalnie 4 godzin od momentu zgłoszenia o takim zagrożeniu • usunięcie w czasie maksymalnie 6 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia przypadków świecenia lamp poza ustalonymi godzinami, z wyjątkiem sytuacji, gdy świecenie to uzgodnione jest z Zamawiającym, • czas reakcji na usunięcie awarii zgodnie z oświadczeniem złożonym w ofercie ( Zamawiający wymaga aby Wykonawca określił czas reakcji na usunięcie awarii maksymalnie do 72 godzin, minimalnie do 24 godzin. UWAGA!!! Zamawiający informuje, ze czas reakcji na usuniecie awarii stanowi kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej o wadze 40%. Wykonawca, który zaproponuje najkrótszy czas reakcji ale nie krótszy niż 24 godziny otrzyma maksymalnie 40 pkt, natomiast Wykonawca, który zaproponuje wymagany czas reakcji ( 72 godziny) otrzyma 0 pkt • inne prace związane z prawidłowym działaniem oświetlenia, • konserwacja i naprawa iluminacji, • wymiana skorodowanych i uszkodzonych słupów oświetlenia ulicznego w ilości 4 szt. (rocznie) • diagnozowanie usterek na oświetleniu LED będącym w okresie gwarancyjnym, usuwanie awarii nie wynikającej z gwarancji, a w przypadku usterki objętej gwarancją zgłoszenie zamawiającemu. - związanych z dekoracją: elementów słupowych, budynku Urzędu, podłączenie kurtyn świetlnych do sieci w Parku Miejskim (ok. 40 szt.) a ponadto konserwacja dekoracji polegająca na wymianie uszkodzonych, nieświecących elementów świetlnych. - montaż i demontaż dekoracji świątecznej w mieście Pińczowie na słupach oświetlenia ulicznego wraz z jej konserwacją przy ulicach: Piłsudskiego, Legionistów, Batalionów Chłopskich, przy Placu Wolności, na budynku i przed budynkiem Urzędu , park Miejski przy Placu Wolności i Park Mirowski. Montaż w okresach od 01.12 danego roku do 06.12 danego roku; demontaż w okresach od 15.01 następnego roku do 25.01. następnego roku. Przedmiotem zamówienia jest również realizacja usługi w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia ulicznego na terenie Miasta i Gminy Pińczów w ilości 2403 punktów świetlnych (w tym 168 oprawy sodowe)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 1 000,00 PLN (słownie: jeden tysięcy złotych) - należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 110). Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie nie pieniężnej. 1Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Nr rachunku 65102026290000950203659810 z dopiskiem „Wadium" i znak sprawy: ZP.271.83.2020 – Usługi polegające na konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Pińczów, oraz montażu i demontażu dekoracji świątecznej i jej konserwacji. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli: Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań, wystarczającym jest złożenie wraz z ofertą oświadczenia zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach