Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Olsztynek

Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka ogłasza przetarg

  • Adres: 11-015 Olsztynek, ul. Ratusz 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5192799, 5192705
  • Data zamieszczenia: 2010-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Olsztynek reprezentowana przez Burmistrza Olsztynka
    ul. Ratusz 1 1
    11-015 Olsztynek, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5192799, 5192705
    REGON: 00052933800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Olsztynek
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Olsztynek
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Spełniający warunki siwz. 5. Spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 6. Nie podlegający wykluczeniu na podstawie z art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na podstawie załączonych do oferty dokumentów określonych przez Zamawiającego w specyfikacji metodą spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty i oświadczenia; Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zał. nr 1). Oświadczenie zgodne z art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych o nie wykluczeniu z postępowania.(zał.nr 2). Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej w terenie i zapoznaniu się z zakresem robót oraz warunkami przetargu (zał. nr 3). Oświadczenie o podwykonawcach (zał. nr 4). Parafowany wzór umowy (zał. nr 5). Zbiorcze zestawienie Kosztów (zał. nr 6) Wykaz osób i podmiotów którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował na mocy porozumienia lub umowy z innym podmiotem (zał. nr 7) Wymagane jest aby osoby którymi dysponuje wykonawca posiadały określone niżej uprawnienia: a) 3 osób posiadających świadectwo kwalifikacyjne E uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, sieci i instalacji, b) 2 osoby posiadające świadectwo kwalifikacyjne D uprawniające do zajmowania się dozorem nad eksploatacją urządzeń, sieci i instalacji, c) 3 osoby posiadające uprawnienia PPN E do prac pod napięciem, d) 2 osoby posiadające uprawnienia PPN D do prac pod napięciem, e) 1 osoba posiadająca uprawnienia do obsługi podestów ruchomych W celu potwierdzenia posiadanych uprawnień dołączyć należy kserokopie dokumentów potwierdzających te uprawnienia. Wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat - a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadających swoim przedmiotem oraz wartością przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich rodzaju i wartości oraz daty i miejsca wykonania (zał. nr 8 wg wzoru własnego Wykonawcy) Wykaz sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca oraz pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeżeli w wykazie, o którym mowa powyżej, Wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował na mocy porozumienia/umowy z innym podmiotem.(zał. nr 9) Oświadczenie o udostępnieniu sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia(zał. nr 10) Oświadczenie o udostępnieniu osób niezbędnego do wykonania zamówienia (zał. nr 11) Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.olsztynek.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach