Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Jędrzejów

Gmina Jędrzejów ogłasza przetarg

  • Adres: 28300 Jędrzejów, ul. 11 Listopada
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 861 010, , fax. 413 861 267
  • Data zamieszczenia: 2017-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jędrzejów
    ul. 11 Listopada
    28300 Jędrzejów, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 861 010, , fax. 413 861 267
    REGON: 29100977400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umjedrzejow.pl , www.jedrzejow.eobip.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Jędrzejów
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na konserwacji oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Jędrzejów 2. Określenie przedmiotu zamówienia: a). ilość punktów – 3 324 szt. w tym: - obszar miejski – 1 938 szt. - obszar wiejski – 1 386 szt. b). naświetlacze do iluminacji – 57 szt. w tym: - naziemne na słupkach – 46 szt. - doziemne – 11 szt. 3. Zakres robót związanych z usługą konserwacji i utrzymania oświetlenia ulicznego obejmuje następujący zakres prac: a). czyszczenie opraw i kloszy oświetlenia wydzielonego b). konserwację skrzynek i sterowania oświetlenia c). konserwację tabliczek bezpiecznikowych w słupach oświetlenia wydzielonego Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania w/w prac minimum raz na dwa miesiące lub jeśli zajdzie taka konieczność na zgłoszenie Zamawiającego w formie faksu, drogą elektroniczną (mailem) lub telefonicznie. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o wykonaniu w/w prac drogą elektroniczną (mailem). 4. Zakres usług związanych z usuwaniem usterek bądź awarii oświetlenia ulicznego obejmuje następujący zakres prac: a). wymianę uszkodzonych źródeł światła b). wymianę bądź naprawę uszkodzonych opraw c). wymianę uszkodzonych bezpieczników d). wymianę uszkodzonych wkładek bezpiecznikowych e). wymianę uszkodzonych elementów sterowania oświetlenia f). wymianę uszkodzonych tabliczek bezpiecznikowych g). poprawę (prostowanie słupów oświetlenia wydzielonego) h). wymianę uszkodzonych przewodów i). inne prace związane z prawidłowym działaniem oświetlenia w tym m.in. wycinkę gałęzi oraz wymianę zużytych (uszkodzonych) zacisków Wykonawca będzie usuwał zgłoszone przez Zamawiającego, w formie faksu lub drogą elektroniczną (mailem) lub telefonicznie, usterki bądź awarie w terminie określonym w ofercie oraz w umowie. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o usunięciu usterki bądź awarii drogą elektroniczną (mailem). 5. Dodatkowe warunki stawiane Wykonawcy przedmiotu zamówienia: a). Wykonawca będzie posiadał lub dysponował bazą sprzętową na terenie miasta Jędrzejów oraz zapewni całodobową łączność telefoniczną. b). od Wykonawcy wymaga się całodobowej dyspozycyjności c). Wykonawca winien wykonywać prace zgodnie z przepisami BHP d). Wykonawca winien współpracować z Posterunkiem Energetycznym Jędrzejów e). prace wymienione w powyższym ppkt. 3 i 4 należy wykonywać w technologii PPN f). Wykonawca winien dysponować stosownym sprzętem oraz pracownikami do wykonania prac w technologii PPN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1). wypełniony formularz oferty – sporządzony wg załącznika nr 2 do SIWZ. Wymagana forma dokumentu - oryginał 2). formularz zestawiania kosztów – sporządzony wg załącznika nr 1 do SIWZ Wymagana forma dokumentu - oryginał 3). pełnomocnictwo – w przypadku, gdy upoważnienie osoby/osób podpisujących ofertę nie wynika wprost z dokumentu/dokumentów stwierdzających status prawny wykonawcy. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kserokopia potwierdzona notarialnie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach