Przetargi.pl
KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY NOWINKA

Wójt Gminy Nowinka ogłasza przetarg

  • Adres: 16-304 Nowinka,
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6419520, 6419541 , fax. 087 6419660
  • Data zamieszczenia: 2015-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Nowinka
    16-304 Nowinka, woj. podlaskie
    tel. 087 6419520, 6419541, fax. 087 6419660
    REGON: 79067098700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowinka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY NOWINKA
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Nowinka. Na terenie gminy znajduje się 424 szt. opraw oświetleniowych, w tym 107 szt. będących własnością PGE Dystrybucja S.A. Załącznik nr 7 do SIWZ określa rodzaj i ilości opraw wraz z ich rozmieszczeniem w poszczególnych miejscowościach. Sterowanie oświetleniem ulicznym odbywa się za pomocą cyfrowego sterownika astronomicznego lub czujnika zmierzchowego (załączanie) i zegara sterującego (wyłączanie) zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 2. Do obowiązków konserwatora będzie należało: 2.1. Wymiana źródła światła 2.2. Wymiana uszkodzonych opraw i kloszy 2.3. Wymiana dławików, kondensatorów, układów zapłonowych w oprawach oświetleniowych 2.4. Prostowanie przekrzywionych opraw oraz przekręcenie wysięgników do pozycji prawidłowej 2.5. Wymiana przewodów w latarniach 2.6. Wymiana tabliczek słupowych 2.7. Wymiana uszkodzonych wkładek topikowych 2.8. Wymiana uszkodzonych główek bezpiecznikowych 2.9. Wymiana podstaw bezpiecznikowych 2.10. Wymiana i dokręcenie zacisków prądowych 2.11. Lokalizowania uszkodzeń w napowietrznych i kablowych sieci oświetleniowych 2.12. Naprawa uszkodzeń w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej 2.13. Wymiana odcinków przewodów napowietrznych sieci oświetleniowej 2.14. Czyszczenie wnęk słupów oświetleniowych 2.15. Wymiana zamknięć (drzwiczek) słupowych 2.16. Wymiana opasek zabezpieczających 2.17. Poprawa opasek słupowych 2.18. Wymiana wkładek topikowych, bezpieczników mocy, główek bezpiecznikowych w stacjach w obwodzie oświetlenia drogowego 2.19. Wymiana przewodów w tablicach oświetleniowych 2.20. Wymiana listew zaciskowych 2.21. Wymiana przekaźników zmierzchowych 2.22. Wymiana styczników na tablicach oświetleniowych 2.23. Wymiana zegarów sterujących oświetleniem 2.24. Regulacja zegarów i przekaźników zmierzchowych 2.25. Prowadzenie oględzin sieci oświetlenia drogowego 3. Zamawiający zleci każdorazowo dla konserwatora ustnie, telefoniczne, faxem lub pocztą elektroniczną zakres usunięcia awarii oraz prac na oświetleniu ulicznym. Termin realizacji zleceń wynosi do 48 godz. Prace będę wykonywane tylko w dni robocze. 4. W przypadku likwidacji zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych z losowych zdarzeń (wypadek drogowy, wichura, wandalizm, kradzież, itp.) lub uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. złamany, pochylony czy rozbity słup, złamany wysięgnik, zwisający klosz lub cała oprawa, rozbita lub skradziona oprawa, opadnięcie przewodów linii napowietrznej, wyrwane drzwiczki wnęki słupa, zdewastowana wnęka słupowa, otwarta lub rozbita szafka oświetleniowa) realizacja zlecenia odbędzie się w czasie max. dwóch godzin od chwili otrzymania zgłoszenia o takim zagrożeniu oraz doprowadzenie uszkodzonych urządzeń do prawidłowego stanu technicznego w ciągu 24 godzin po usunięciu zagrożenia (a wymiana złamanych słupów w ciągu max 7 dni). 5. Konserwator winien stosować się do zasad organizacji bezpieczeństwa pracy przy urządzeniach oświetlenia drogowego obowiązujących w PGE Dystrybucja S.A. - zgodnie z Instrukcją Współpracy pomiędzy PGE Dystrybucja S.A. a samorządem - załącznik nr 9 do SIWZ. 6. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania umowy w trakcie trwania niniejszej umowy na utylizację zużytych źródeł światła z firmą posiadającą uprawnienia do prowadzenia takiej działalności oraz zezwolenie na gromadzenie i transport materiałów niebezpiecznych. 7. Wykonawca jest zobowiązany do podania w ofercie tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 8. W ofercie należy wpisać kwotę wyliczoną na podstawie uśrednionej ceny jednostkowej zgodnie z załącznikiem nr 1a do SIWZ 9. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wynagrodzenia za wykonanie zamówienia. 10. Termin wykonania zamówienia od dnia 01.12.2015 r. do dnia 30.11.2016 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 502321001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: termin płatności za fakturę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminanowinka.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach