Przetargi.pl
„Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Grójec w 2018 r.”

Burmistrz Gminy i Miasta Grójec ogłasza przetarg

  • Adres: 05-600 Grójec, ul. Józefa Piłsudskiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 486 643 091, , fax. 486 642 103
  • Data zamieszczenia: 2017-11-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Gminy i Miasta Grójec
    ul. Józefa Piłsudskiego 47
    05-600 Grójec, woj. mazowieckie
    tel. 486 643 091, , fax. 486 642 103
    REGON: 67022331000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grojecmiasto.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Grójec w 2018 r.”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oświetlenia ulicznego znajdującego się na terenie Gminy Grójec. Usługa polega na wykonywaniu prac należących do konserwacji oświetlenia oraz remontach i usuwaniu awarii i obejmuje 142 obwodów oświetleniowych oraz 3536 sztuk opraw oświetleniowych. 2. Zakres prac należących do konserwacji oświetlenia: 1) Zapewnienie świecenia wszystkich źródeł światła w ustalonych godzinach tj. regulacja sterowników oświetlenia 2) Utrzymanie we właściwym stanie opraw oświetleniowych, aby zabrudzenie lub częściowe uszkodzenia nie zmniejszały ich sprawności. (w tym mycie i uzupełnienie brakujących kloszy opraw oświetleniowych) oraz usuwanie w czasie zimy ewentualnych sopli. 3) Utrzymanie we właściwym stanie technicznym linii i instalacji oświetleniowej zapewniających prawidłową pracę urządzeń oświetleniowych bez zagrożenia bezpieczeństwa osób postronnych 4) Wymiana uszkodzonych elementów linii oświetlenia ulicznego znajdujących się pomiędzy licznikiem (stacją sterującą – trafo) a źródłem światła; między innymi uszkodzonych lub brakujących opraw, lamp - żarówek, kompletnych gniazd, bezpieczników, styczników, wyłączników, przełączników zmierzchowych, przełączników czasowych, zegarów, drzwiczek, tabliczek bezpiecznikowych, uzupełnień obejm i innych elementów słupów i osprzętu na sieci kablowej i napowietrznej oświetlenia, służących technicznej sprawności i eksploatacyjnej niezawodności. W tym także sterowników astronomicznych, dławików, ograniczników przepięciowych, przewodów i kabli zasilających itp. 5) Konserwacja i bieżące naprawy szaf i skrzynek oświetlenia ulicznego wraz z wymianą poszczególnych elementów w szafach i skrzynkach. 6) Wycinka gałęzi drzew i krzewów w rejonie punktów oświetleniowych wykonywana w miarę potrzeb na wydzielonych obwodach oświetleniowych. 7) Wykonywanie oględzin i przeglądów technicznych linii oświetleniowych i urządzeń strefowych nie rzadziej niż raz na kwartał oraz zawiadomienie Zamawiającego o dokonanych naprawach i 100% sprawności oświetlenia. 8) Prawidłowe i czytelne oznakowanie obwodów oświetlenia w szafach sterowniczych dla umożliwienia ich włączenia i wyłączenia w koniecznych przypadkach. 9) Bieżące odbieranie reklamacji i zgłoszeń (oraz ich rejestracja) od Zamawiającego, Straży Miejskiej, Pogotowia Energetycznego i innych osób w formie telefonicznej pod nr ………………………… i poczty elektronicznej na adres ………………………….. 10) Likwidacja zgłoszonych usterek lub przyczyn ich powstania w terminie do 18 godzin od chwili zgłoszenia wraz z przekazaniem informacji o sposobie i czasie ich likwidacji za pomocą poczty elektronicznej na adres Zamawiającego (k.kaczanowska@grojecmiasto.pl) 11) Zgłaszanie awarii kabli i przewodów będących w naprawie i powodujących czasowe zaciemnienie dróg. 12) Niezwłoczne usunięcie (do czasu następnego, planowego w układzie pracy bezawaryjnej, zapalania się oświetlenia) awarii punktów świetlnych znajdujących się w miejscach ważnych dla ruchu komunikacyjnego, w tym zawsze w obrębie skrzyżowań i przejść dla pieszych. 13) Pomiar rezystancji uziemień, oporności izolacji oprzewodowania oraz sprawdzenie skuteczności ochrony przeciwporażeniowej. Pomiary te muszą być wykonane w ciągu 2-óch miesięcy od dnia podpisania umowy, a następnie zgodnie z obowiązującymi przepisami. 14) Przekazywanie zużytych źródeł światła podmiotowi posiadającemu stosowne zezwolenie do prowadzenia takiej działalności. 15) Wykonywanie pozostałych nieopisanych robót towarzyszących i innych występujących podczas konserwacji oraz utrzymywania prawidłowego funkcjonowania oświetlenia ulicznego. 16) Prowadzenie na bieżąco książki raportów robót konserwacyjnych, w której należy wpisywać zgłaszane usterki z podaniem czasu przyjęcia, miejsca usterki, sposobu i czasu jej usunięcia. Książkę raportów Wykonawca jest zobowiązany przekazywać Zamawiającemu na każde żądanie. 17) Na zlecenie Zamawiającego wykonawca zobowiązuje się w ramach niniejszej umowy dokonać wymiany wskazanych czynnych elementów oświetlenia tj. opraw, wysięgników itp. Koszty zakupionych elementów ponosi Zamawiający. Określa się, że wymianie będzie podlegać w roku do 120 opraw oświetleniowych z niezbędnym osprzętem . 3. Zakres prac związanych z zakupem i montażem elementów oświetlenia: 1) Zakup opraw ulicznych KP-LED o mocy 90W- 12 szt. z wymianą na ul. Niepodległości poczynając od ul. Krótkiej z ul. Krótką, łącznie ze zbiegiem z ul. Lewiczyńską. 2) Zakup opraw ulicznych KP-LED o mocy 36W – 11 szt. z wymianą na ul. Żabiej i w Pabierowicach, droga gminna nr 45 . 3) Zakup opraw ulicznych KP-LED o mocy 60W – 27 szt. z wymianą na terenie Gminy Grójec w miejscach wskazanych przez Zamawiajacego 4. Wyniesienie pięciu układów pomiarowo sterowniczych z rozdzielnic stacyjnych Rejonu Energetycznego Kozienice. Powyższe dotyczy rozdzielnic zlokalizowanych na terenie miasta Grójca wskazanych przez Zamawiającego. W wycenie należy uwzględnić warunki zawarte w załączniku nr 1 do umowy – „Zasadach współpracy pomiędzy: PGE Dystrybucja S.A. Oddział Skarżysko-Kamienna, Rejon Energetyczny Kozienice a Wykonawcą prowadzącym konserwację oświetlenia na terenie Gminy Grójec”.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia przez wykonawców wadium w wysokości 3 500,00,00 zł w formie przewidzianej ustawą PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Bank Pekao S.A. 47 1240 5703 1111 0000 4899 2268
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do siwz, 2) informację o podmiocie wspólnym – załącznik nr 3 do siwz – jeśli dotyczy, 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty – jeśli dotyczy, (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) 4) wykaz narzędzi i sprzętu ( z wyszczególnieniem sprzętu niezbędnego do wykonania zamówienia tj. samochód dostawczy – min. 2 szt, podnośnik samochodowy koszowy– min. 2 szt.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach