Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki ogłasza przetarg
- Adres: 05-850 Ożarów Mazowiecki, ul. Kolejowa
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7222207 w. 242
- Data zamieszczenia: 2020-05-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy Ożarów Mazowiecki
ul. Kolejowa 2
05-850 Ożarów Mazowiecki, woj. mazowieckie
tel. 022 7222207 w. 242
REGON: 53060800000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozarow-mazowiecki.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO, BIEŻĄCĄ KONTROLĘ I DROBNE PRACE NAPRAWCZE NA TERENIE MIASTA I GMINY OŻAROW MAZOWIECKI - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest: bieżąca kontrola i konserwacja oświetlenia ulicznego oraz drobne prace elektroenergetyczne w okresie 36 miesięcy w latach 2020-2023 polegające na: I – Bieżącej kontroli i konserwacji oświetlenia ulicznego, w tym: 1) bieżącej kontroli opraw oświetleniowych w ilości min. – 3780 szt., 2) bieżącej kontroli szafek oświetleniowych w ilości min. – 150 szt. (stan na m-c marzec 2020 r., po tym terminie nowo wybudowane linie oświetlenia ulicznego będą przyjmowane w konserwację po upływie gwarancji), 3) montażu i demontażu dekoracji świątecznych ( m.in. na słupach oświetlenia ulicznego w ilości 185 szt., oświetlenie choinki, budynku Urzędu Miasta i Gminy ) 4) obsłudze imprez masowych ( planowane 5 imprez w roku ) II – Drobnych pracach elektroenergetycznych, w tym: 1) wymianie uszkodzonych szafek oświetleniowych SON w ilości – ~35 szt., 2) wymianie istniejących fotokomórek regulujących samoczynnie włączanie i wyłączanie oświetlenia ulicznego na zegary sterujące w ilości – ~60 szt., 3) wymianie opraw OUS 70 w ilości – ~85 szt. 4) wymianie opraw OUS 100 w ilości – ~60 szt. 5) wymianie opraw OUS 150 w ilości – ~60 szt. 6) wymianie opraw OUS 250 w ilości – ~60 szt. 7) wymianie uszkodzonych słupów ŻN10 - ~40 szt. 8) wymianie uszkodzonych slupów E10.5 – ~15 szt. 9) wymianie uszkodzonych slupów Walmont 9 m – ~40 szt. 10) wymianie uszkodzonych słupów Fal 9 m – ~40 szt. 11) wymianie uszkodzonych słupów Wz 9 – ~40 szt. 12) wymianie linii oświetleniowej Al. (gołej) na linię izolowaną AsXSn 2x25 – 2000 mb. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie bieżącej kontroli i konserwacji oświetlenia ulicznego, drobnych prac elektroenergetycznych oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarty został w załączniku Nr 1 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1 Zamawiający ustala wadium w wysokości: 5.000,- zł (słownie: pięć tysięcy złotych ), 2 Wadium należy wnieść w jednej z form podanych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3 Wadium wnoszone w pieniądzu Wykonawca wpłaca na rachunek Zamawiającego w banku: PKO BP S.A. XVIII O/Warszawa; Nr konta: 15 10201185 0000 4602 0019 2351 z adnotacją: ”Wadium RZP.271.21.2020” 4 Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej ( przelewem ) zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego. 5 Postanowienia pkt. 8 SIWZ odnośnie wadium są dla Wykonawców wiążące. 6 Zwrotu wpłaconego wadium wykonawcom Zamawiający dokona w trybie art. 46 ustawy Pzp. W przypadku wniesienia wadium przelewem – dowód wpłaty wadium w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y podpisujące ofertę, Wykonawca załączy do oferty. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy: - oryginał gwarancji lub poręczenia wykonawca załączy do oferty, Dokument gwarancyjny winien jednoznacznie uwzględniać przypadki wskazane w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: c) Pełnomocnictwo do podpisania oferty i występowania w imieniu wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie będzie występował osobiście lub poprzez przedstawiciela upoważnionego w dokumentach rejestrowych. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 3 do oferty. d) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 4 do oferty. e) Dowód wpłacenia wadium: ( 5.000,- zł ) W przypadku wniesienia wadium przelewem – dowód wpłaty wadium w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y podpisujące ofertę, Wykonawca załączy do oferty. W przypadku wniesienia przez Wykonawcę wadium w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 pkt. 2-5 ustawy: - oryginał gwarancji lub poręczenia wykonawca załączy do oferty, Dokument gwarancyjny winien jednoznacznie uwzględniać przypadki wskazane w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 5 do oferty. f) *Zobowiązanie podmiotów, na których zdolnościach technicznych, zawodowych, sytuacji finansowej lub ekonomicznej polega Wykonawca do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. ( *jeżeli dotyczy ) Dokument ten będzie załącznikiem Nr 6 do oferty. g) Wypełnione na podstawie własnej kalkulacji zestawienie cenowe (cennik) usług objętych przedmiotem zamówienia. Dokument ten będzie załącznikiem Nr 7 do oferty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie gminy Góra Kalwaria w 2024 i 2025 roku
Dodano: 2024-02-13 - Świadczenie usługi oświetlenia ulic, dróg, placów i innych otwartych obiektów publicznych na terenie Miasta i Gminy Sochocin urządzeniami oświetleniowymi od zmierzchu do świtu.
Dodano: 2024-02-12 - Konserwacja urządzeń oświetlenia ulicznego, roboty awaryjne i odtworzeniowe infrastruktury oświetleniowej na terenie Gminy Raszyn w latach 2024 – 2025
Dodano: 2023-11-16 - UTRZYMANIE I KONSERWACJA OŚWIETLENIA ULICZNEGO NA TERENIE GMINY JABŁONNA W 2024 ROKU.
Dodano: 2023-11-09 - „Świadczenie kompleksowej usługi oświetlenia na terenie Gminy Świercze”
Dodano: 2023-08-27 - Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Góra Kalwaria w 2023 i 2024 roku
Dodano: 2023-04-13 - Świadczenie kompleksowej usługi oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Wieczfnia Kościelna
Dodano: 2023-01-03 - Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Grójec w 2023 r.
Dodano: 2022-12-28 - Wykonywanie konserwacji urządzeń iluminacji i oświetlenia pomników, obiektów w tym architektonicznych oraz oświetlenia terenów będących w administrowaniu ZTP w Dzielnicy Śródmieście m.st. Warszawy
Dodano: 2022-12-16 - Modernizacja oświetlenia ulicznego w Otwocku
Dodano: 2022-10-31