Przetargi.pl
konserwacja oświetlenia ulicznego

Gmina Przeworsk ogłasza przetarg

  • Adres: 37-200 Przeworsk, ul. Bernardyńska 1a
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 0-16 648 7397 , fax. 0-16 648 7397
  • Data zamieszczenia: 2010-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przeworsk
    ul. Bernardyńska 1a 1a
    37-200 Przeworsk, woj. podkarpackie
    tel. 0-16 648 7397, fax. 0-16 648 7397
    REGON: 65090051300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    konserwacja oświetlenia ulicznego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Konserwacja i obsługa urządzeń oświetlenia ulic, placów, dróg i miejsc publicznych na terenie administrowanym przez Urząd Gminy Przeworsk - Zakres prac: 1. Prowadzenie eksploatacji, obsługi i konserwacji urządzeń zgodnie z obowiązującymi w tej mierze przepisami i normami technicznymi w zakresie eksploatacji sieci oświetleniowej, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony od porażeń. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest zapewnić: a. prowadzenie i aktualizację dokumentacji technicznej i eksploatacyjnej, b. prowadzenie oględzin, przeglądów oraz niezbędnych remontów oświetlenia, c. załączanie i wyłączanie oświetlenia w ustalonych godzinach - zgodnie z tabelą świecenia ustaloną przez Zamawiającego, lecz zmiany czasu nie będą częstsze niż raz na dwa miesiące i będą dokonywane końcem okresu rozliczeniowego za energię, d. całodobowe przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji dot. funkcjonowania oświetlenia, e. sprawne usuwanie stanów awaryjnych powodujących zakłócenia w funkcjonowaniu zleconego zakresu oświetlenia, f. utrzymywanie urządzeń we właściwym stanie technicznym, g. wnioskowanie do Zamawiającego o konieczności wykonania modernizacji sieci oświetleniowej spowodowanej jej złym stanem technicznym, h. wymianę uszkodzonych opraw bądź ich elementów (lamp, kloszy, układów zapłonowych, dławików itp.), i. wymianę uszkodzonych wysięgników, tabliczek bezpiecznikowych, bezpieczników, przewodów w słupach, elementów osłonowych itp., j. naprawę uszkodzonych linii kablowych i napowietrznych, k. utylizację uszkodzonych źródeł światła. 3. Wykonywanie prac o charakterze interwencyjnym na wniosek Zamawiającego (nie wymagających wszczęcia procedury formalno-prawnej do uzyskania pozwolenia na budowę) w zakresie remontu lub rozbudowy sieci oświetleniowej w oparciu o odrębnie uzgadniany protokół. Dotyczy to: a. wymiany obudowy, wyposażenia bądź całej szafy oświetleniowej w zależności od ich stanu technicznego, b. wymiany uszkodzonych słupów po stwierdzeniu uszkodzenia. 4. Konserwacją i obsługą objęte będą wszystkie punkty świetlne wskazane przez Zamawiającego tj.: 1. będące w ewidencji majątkowej Zamawiającego, 2. będące w ewidencji majątkowej Zamojskiej Korporacji Energetycznej SA z siedzibą w Zamościu, ul. Koźmiana l - Rejon Energetyczny Przeworsk.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 500000005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy złożą ważną a) Zamawiający dokona wyboru oferty spośród ofert ważnych 2. Oferta ważna spełniać musi następujące warunki: a) Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełniać warunki wymienione w art. 22 i nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. l i 2 - Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, póź. 177 z 9 lutego 2004 r. z póź. zm.). b) Oferta winna być złożona w terminie wyznaczonym przez zamawiającego. c)Wykonawca winien dysponować odpowiednio wykwalifikowanym i uprawnionym, personelem przewidzianym do realizacji przedmiotu zamówienia, dyspozycyjnym na wezwanie zamawiającego. d)Wykonawca winien dysponować niezbędnym do wykonania zamówienia sprzętem i urządzeniami. e)Wykonawca obsługiwał min. 3 obiekty o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia. f)Oferta winna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymogami specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz z zasadami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, póź. 177 z 9 lutego 2004 z póź. zm.). Ocena spełniania tych warunków będzie dokonywana na podstawie przedłożonych dokumentów według formuły :spełnia - nie spełnia. Z ubiegania się o zamówienie wyklucza się wykonawców na podstawie okoliczności określonych szczegółowo przepisami art. 24 ust. l i ust. 2 ustawy -Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia winni dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Oświadczenie oferenta w trybie art. 22 i 24 ust. l - Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 2. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - zał. nr l do SIWZ. 3. Oryginał lub kserokopia, poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakie posiada Wykonawca 5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie (referencje) - minimum 3 zadania 6. Parafowany przez upoważnionego wykonawcę i dołączony do oferty - Projekt umowy - zał. nr 2 do SIWZ. 7. Wykaz odpowiednio wykwalifikowanego i uprawnionego, personelu przewidzianego do realizacji przedmiotu zamówienia, dyspozycyjnego na wezwanie zamawiającego, ponadto do oferty należy dołączyć kopię uprawnień osób przewidzianych do realizacji zamówienia z następujących branż: elektrycznych wraz z kopią aktualnego zaświadczenia o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 8. Oświadczenie o nie zaleganiu z zapłatą podatku i ubezpieczeniem ZUS Powyższe dokumenty stanowią załączniki do oferty i muszą mieć formę pisemną. Załączniki należy ponumerować zgodnie z numeracją nadaną przez specyfikację. Dokumenty mogą być przedłożone w formie oryginałów lub kserokopii. Kserokopie składanych dokumentów muszą być opieczętowane i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania oferenta, poprzedzonym dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gmina.przeworsk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach