Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Góra Kalwaria

Gmina Góra Kalwaria ogłasza przetarg

  • Adres: 05-530 Góra Kalwaria, ul. 3 Maja
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22/7273414 , fax. 22/7273414
  • Data zamieszczenia: 2020-12-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Góra Kalwaria
    ul. 3 Maja 10
    05-530 Góra Kalwaria, woj. mazowieckie
    tel. 22/7273414, fax. 22/7273414
    REGON: 13271134000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia drogowego na terenie miasta i gminy Góra Kalwaria
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie konserwacji urządzeń oświetlenia drogowego, w celu utrzymania ich w należytym stanie technicznym, a także wypełniania formalności związanych z wykonywaniem niżej wymienionych czynności: 1) Utrzymanie w stanie sprawności opraw oświetleniowych znajdujących się na terenie miasta i gminy Góra Kalwaria (obecnie ok. 4500 szt. opraw), przy czym ilość opraw może ulec zwiększeniu w okresie realizacji przedmiotu umowy, 2) Likwidacja zagrożeń dla osób postronnych, wynikłych ze zdarzeń losowych (wypadek, wichura, powódź, wandalizm, kradzież) uszkodzeń urządzeń oświetleniowych (np. zerwane przewody lub uszkodzone kable, złamany lub pochylony słup, złamany wysięgnik, zwisająca oprawa, otwarta lub uszkodzona szafa oświetleniowa) w czasie nie dłuższym niż 3 godz. od zgłoszenia takiego zagrożenia oraz doprowadzenie do prawidłowego stanu technicznego w ciągu 48 godzin po usunięciu zagrożenia. 3) Dokonanie napraw bieżących pojedynczych lamp w ciągu 48 godz. od chwili zgłoszenia awarii, obejmujących wymianę lub naprawianie uszkodzonych elementów tj.: a) źródeł światła , b) układów zapłonowych, stateczników, dławików, kondensatorów c) wkładek topikowych, bezpieczników mocy, główek bezpiecznikowych, podstaw i tabliczek bezpiecznikowych, zacisków prądowych, listew zaciskowych, d) opraw i kloszy, e) wysięgników i konstrukcji mocujących, f) urządzeń sterowniczych (styczników, przekaźników zmierzchowych, zegarów sterujących), 4) Dokonanie naprawy awarii całego obwodu w ciągu 24 godzin od chwili zgłoszenia awarii, obejmujących wymianę lub naprawianie uszkodzonych elementów tj.: a) źródeł światła , b) układów zapłonowych, stateczników, dławików, kondensatorów c) wkładek topikowych, bezpieczników mocy, główek bezpiecznikowych, podstaw i tabliczek bezpiecznikowych, zacisków prądowych, listew zaciskowych, d) opraw i kloszy, e) wysięgników i konstrukcji mocujących, f) urządzeń sterowniczych (styczników, przekaźników zmierzchowych, zegarów sterujących), 5) Lokalizacja i naprawa uszkodzeń w napowietrznej i kablowej sieci oświetleniowej, 6) Konserwacja linii zasilających i sterujących oświetlenia drogowego, 7) Konserwacja rozdzielnic, szaf i tablic z aparatura rozdzielczą i sterującą oraz linii zasilających tę aparaturę, 8) Regulacja zegarów sterujących i przekaźników zmierzchowych, 9) Czyszczenie wnęk słupów oświetleniowych, wymiana tabliczek, uzupełnienie lub wymiana zamknięć (drzwiczek) słupowych, poprawienie lub wymiana opasek, 10) Przeprowadzanie pomiarów i prób eksploatacyjnych, 11) Bieżąca konserwacja i mycie kloszy opraw oświetleniowych, 12) Monitoring stanu oświetlenia w godzinach nocnych (po zmroku), 13) Przycinanie gałęzi drzew ograniczających skuteczność oświetlenia drogowego oraz stwarzających zagrożenie dla lamp i linii napowietrznych zasilających oświetlenie drogowe, 14) Prawidłowe i czytelne oznakowanie wg. obowiązujących przepisów prawnych obwodów w szafach oświetleniowych, we wnękach słupowych i skrzynkach podziału sieci, 15) Oczyszczenie i pomalowanie wysięgników oraz konstrukcji mocujących opraw oświetleniowych (w pierwszej kolejności tych ze śladami korozji) - nie mniej niż 3% całkowitej ilości, 16) Oczyszczenie i pomalowanie metalowych szafek SON (w pierwszej kolejności tych ze śladami korozji) - nie mniej niż 3% całkowitej ilości, 17) Współpraca z PGE Rejon Energetyczny Jeziorna zgodnie z „ Instrukcją współpracy pomiędzy PGE Dystrybucja S.A. Oddział Warszawa a samorządami w zakresie konserwacji oświetlenia drogowego”, 18) Zapewnienie całodobowego dyżuru umożliwiającego przyjmowanie zgłoszeń o awariach i zagrożeniach przez telefon, fax oraz pocztę elektroniczną (od Zamawiającego i innych osób), 19) Utrzymanie całodobowego pogotowia oświetlenia drogowego umożliwiającego natychmiastową reakcję na zgłoszenia o awariach i zagrożeniach, 20) Prowadzenie ewidencji zgłoszonych i usuniętych awarii i zagrożeń, 21) Dostarczanie Zamawiającemu comiesięcznych raportów - protokołów z wykonania konserwacji, napraw i przeglądów, z dokładnym podaniem ilości oraz dat, w których zostały wykonane, 22) Zabezpieczenie w całości materiałów, narzędzi i wyposażenia na potrzeby konserwacji, 23) Usunięcie zużytych, uszkodzonych, wymienionych elementów oświetlenia drogowego i innych zbędnych odpadów powstałych w trakcie realizacji zamówienia poza teren prac zgodnie z zasadami utylizacji lub składowania materiałów odpadowych określonych ustawą o odpadach, 24) Wymiana lamp oświetlenia drogowego dostarczonych przez Zamawiającego (w ilości nie większej niż 100 szt), 25) Montaż z podłączeniem i demontaż około 200 szt. przekazanych iluminacji i dekoracji świątecznych w terminie wskazanym przez Zamawiającego. W przypadkach stwierdzenia przez Wykonawcę wystąpienia zagrożeń i awarii wykraczających poza zakres konserwacji i bieżących napraw (np. konieczność wymiany słupa, całej oprawy oświetleniowej, szafki SON), po wykonaniu niezbędnych czynności zabezpieczających, Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego zgłoszenia tego faktu Zamawiającemu wraz z proponowanym rozwiązaniem problemu. Likwidacja zgłoszonych usterek lub przyczyn ich powstania w terminie do 48 godzin od chwili zgłoszenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach