Przetargi.pl
Konserwacja oświetlenia drogowego będącego własnością Gminy i Miasta Nisko

Gmina Nisko ogłasza przetarg

  • Adres: 37-400 Nisko, Plac Wolności
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 15 8415643, 15 8415638 , fax. 158 415 630
  • Data zamieszczenia: 2019-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Nisko
    Plac Wolności 14
    37-400 Nisko, woj. podkarpackie
    tel. 15 8415643, 15 8415638, fax. 158 415 630
    REGON: 54413100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nisko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja oświetlenia drogowego będącego własnością Gminy i Miasta Nisko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: „Konserwacja oświetlenia drogowego będącego własnością Gminy i Miasta Nisko”. 3.1. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia swoim zakresem obejmuje: a) przeglądy techniczne urządzeń, aparatury zasilającej, pomiarowej i sterowniczej (zgodnie z obowiązującymi przepisami), b) oględziny tras linii napowietrznych i kablowych (zgodnie z obowiązującymi przepisami), c) przeglądy techniczne opraw i wnęk latarni wraz z konserwacją zawiasów (zgodnie z obowiązującymi przepisami), d) pomiary skuteczności ochrony od porażeń (zgodnie z obowiązującymi przepisami), e) prowadzenie dokumentacji eksploatacji konserwowanych urządzeń, f) wymianę uszkodzonych elementów układu zasilania i sterowania, g) naprawa bądź wymiana uszkodzonych kabli, h) naprawa zerwanych przewodów, i) wymiana uszkodzonych źródeł światła, dławików, kondensatorów (wymiana nastąpi przy zgłoszeniu co najmniej 5 szt.), j) wymiana uszkodzonych słupów, k) zakup i wymiana 10szt.opraw LED o mocy min.60W parametry opraw – obudowa z odlewu aluminiowego ,zakres temperatury barwowej źródeł światła - 4000 K, Klasa ochronności II, Minimalny strumień świetlny min.5000lm, Stopień odporności klosza na uderzenia mechaniczne – IK09,Ochrona przed przepięciami -10kV, Znamionowe napięcie pracy -230 V/50Hz,Szczelność komory optycznej –IP 66,Szczelność komory elektrycznej IP 66, Montaż na wysięgniku który umożliwia zmianę kąta nachylenia w zakresie od -10 do +5 lub przy montażu bezpośrednio na słupie od 0 do +10. Montaż na wysięgniku o średnicy fi 42-60mm. ul. Piaskowa. l) ponowny montaż na istniejących słupach 20 szt. opraw sodowych z demontażu wraz z zakupem i montażem wysięgników i źródeł światła – miejsca montażu wskaże Zamawiający. m) wymiana uszkodzonych wysięgników, tabliczek ostrzegawczych i drzwiczek latarni, n) wzmocnienie skorodowanych odcinków słupów oświetleniowych w przyziemiu wraz z malowaniem i izolacją. o) zabezpieczenie urządzeń uszkodzonych przez osoby trzecie, p) prostowanie pochylonych słupów i wysięgników oświetlenia q) utrzymanie w czystości kloszy lamp, r) roczny przegląd i konserwacja stacji transformatorowej (Wysypisko śmieci) ,protokół z przeglądu i konserwacji. s) wiosenną i jesienną kontrolę/przegląd stanu oświetlenia drogowego prowadzoną wspólnie z przedstawicielem Zamawiającego – termin i zakres kontroli ustalony z 3 - dniowym wyprzedzeniem pisemnie lub drogą elektroniczną (wiadomość email). 3.2. W dniu zawarcia umowy liczba punktów oświetleniowych objętych konserwacją wynosi 327 sztuk. 3.3. Wszelkie prace polegające na konserwacji oświetlenia drogowego na terenie Gminy i Miasta Nisko muszą być wykonywane zgodnie z aktualnie obowiązującą „Instrukcją Organizacji Bezpiecznej Pracy w PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów”. 3.4. Godziny świecenia lamp ustala Zamawiający w grafiku stanowiącym załącznik do umowy. 3.5. Załączenie oświetlenia w ciągu dnia może nastąpić po uprzednim powiadomieniu Zamawiającego tylko w przypadku przeglądu lub naprawy sieci oświetleniowej, na czas niezbędny do wykonania tych czynności. 3.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bezpłatnego ograniczenia liczby czynnych źródeł światła. 3.7. Wykonawca ma obowiązek pisemnego uzgadniania z PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów, Rejon Energetyczny Stalowa Wola wyłączania sieci zasilania w zakresie terminu i zakresu wyłączenia. 3.8. W sytuacjach wymagających ingerencji w układy zasilające, pomiarowe i sterujące oświetleniem, Wykonawca ma obowiązek skontaktować się z właścicielem w/w urządzeń – PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów, Rejon Energetyczny Stalowa Wola i ponosić związane z tym koszty. 3.9. Wprowadzenie lub likwidację ograniczenia liczby świecących źródeł światła Zamawiający będzie zgłaszał z 2-tygodniowym wyprzedzeniem. 3.10. W zakres przedmiotu umowy nie wchodzi naprawa uszkodzeń spowodowanych aktami wandalizmu, kolizjami samochodowymi i kradzieżami na urządzeniach. W takim wypadku obowiązkiem Wykonawcy będzie jedynie zabezpieczenie uszkodzonych urządzeń. 3.11. Wykonawca/podwykonawca zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie osób mających bezpośrednio realizować zamówienie jeżeli zakres czynności tych osób polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.) 3.12. Dla udokumentowania tego faktu, Wykonawca nie później niż w terminie 7 dni od dnia zawarcia niniejszej umowy lub umowy z podwykonawcą złoży Zamawiającemu w formie pisemnej oświadczenie, że osoby wykonujące bezpośrednio czynności przy realizacji zamówienia będącego przedmiotem niniejszej umowy są zatrudnione u Wykonawcy oraz podwykonawcy na podstawie umowy o pracę. 3.13. Ponadto, dla udokumentowania tego faktu, na każde pisemne wezwanie Zamawiającego, Wykonawca/podwykonawca, w terminie 5 dni roboczych od otrzymania pisemnego wezwania, przedstawi Zamawiającemu w formie pisemnej wykaz osób zatrudnionych przy realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę ze wskazaniem czynności jakie te osoby wykonują.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50232100-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: amawiający nie stawia szczególnych wymagań w tym zakresie. Warunek zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: ---1--- Wypełniony formularz oferty– Załącznik nr 1 do SIWZ ---2--- Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym postępowaniu oraz do podpisania umowy (o ile nie wynika to z dokumentów rejestracyjnych). Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię pełnomocnictwa wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione. ---3--- Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji na potrzeby realizacji zamówienia niezbędnych zasobów na potwierdzenie spełnienia wymagań Zamawiającego odnośnie zdolności technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej - jeżeli dotyczy. ---4--- Pełnomocnictwo udzielone przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - jeżeli dotyczy. ---5--- Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych zgodnie z: Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) wraz z oświadczeniem o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną o przetwarzaniu danych osobowych – Załącznik nr 8 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach