Centrum Obsługi Administracji Rządowej ogłasza przetarg
- Adres: 02-903 Warszawa, ul. Powsińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 694 61 18 , fax. 22 694 61 21
- Data zamieszczenia: 2018-12-21
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centrum Obsługi Administracji Rządowej
ul. Powsińska 69/71
02-903 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 22 694 61 18, fax. 22 694 61 21
REGON: 1226172500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: https://centrum.gov.pl/ lub https://platforma.eb2b.com.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Konserwacja oprogramowania aplikacyjnego systemu ZSIORIN oraz prace programistyczne związane z optymalizacją funkcjonowania Oprogramowania aplikacyjnego w ilości niezbędnej dla realizacji zmian - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest konserwacja oprogramowania aplikacyjnego systemu ZSIORIN oraz prace programistyczne związane z optymalizacją funkcjonowania Oprogramowania aplikacyjnego w ilości niezbędnej dla realizacji zmian poprzez zapewnienie sprawnego, bezawaryjnego działania systemu ZSIORIN oraz jego rozwoju i modernizacji poprzez zapewnienie: Usługi konserwacji oprogramowania aplikacyjnego Systemu ZSIORIN. W ramach Usługi konserwacji oprogramowania aplikacyjnego Systemu ZSIORIN Wykonawca będzie, zgodnie z procedurą określoną w Załączniku nr 1 do Umowy: 1) usuwał Wady (Błędy) Systemu Informatycznego wykryte przez siebie bądź przez Zamawiającego w trakcie eksploatacji Systemu Informatycznego; 2) świadczył wsparcie techniczne on site przez wykwalifikowanych pracowników Wykonawcy w zakresie systemu (baza danych, serwer aplikacyjny, systemy operacyjne) na życzenie Zamawiającego wg potrzeb, w ilości do 24 godzin miesięcznie. Zakres prac każdorazowo określony będzie przez Zamawiającego. Termin realizacji wsparcia technicznego on site zostanie uzgodniony wspólnie przez Zamawiającego i Wykonawcę jednak nie później niż w terminie 5 dni roboczych od zgłoszenia zapotrzebowania; 3) wykonywał drobne prace modernizacyjne, nie wchodzące w zakres zleceń prac programistycznych związanych z rozwojem systemu ZSIORiN; 4) prowadził bieżącą wersję Systemu Informatycznego i Dokumentacji, uaktualnianą o Poprawki i Zmiany; 5) będzie korzystał z udostępnionego przez Zamawiającego Rejestru Zgłoszeń; 6) dostarczał Zamawiającemu listę plików, które zostały zmodyfikowane, wraz z dokładną ich lokalizacją oraz instrukcją instalacji. Pliki zostaną dostarczone zarówno w formie umożliwiającej zainstalowanie wybranych pojedynczych plików, jak również w formie kompletnej nowej wersji systemu do zaimportowania przez serwer Aplikacyjny Websphere; 7) dostarczał Zamawiającemu każdorazowo na koniec miesiąca aktualne kody źródłowe wraz z czytelnym komentarzem oraz dokumentację w wersji elektronicznej; 8) reagować na zgłaszane Wady według kategorii błędów Systemu ZSIORIN, określonych w Załączniku nr 1 do Umowy. 2. Pracownicy Wykonawcy odpowiedzialni za wykonanie usługi mogą zażądać dodatkowej dokumentacji Błędu w formie zrzutów z ekranu lub dodatkowego opisu usterki. Czas potrzebny Wykonawcy na uzyskanie dodatkowej dokumentacji Błędu nie wlicza się do czasu przeznaczonego na usunięcie usterki danej kategorii. 3. Realizacji Zmian w zakresie związanym z rozwojem i modernizacją systemu ZSIORiN, według procedury opisanej w załączniku nr 2 i 5 do Istotnych Postanowień Umowy zgodnie z zakresem określonym w Załączniku nr 3 do Istotnych Postanowień Umowy, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo rozszerzenia lub zmiany listy funkcjonalności poprzez zlecanie innych Zmian niż tam wymienione. Przykładowa Zmiana określona została w Załączniku nr 8 do Istotnych Postanowień Umowy. 4. Opis systemu ZSIORIN stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i sposób realizacji przedmiotu zamówienia został określony w Istotnych postanowieniach umowy stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72250000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na Platformie informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej składa każdy z wykonawców - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w ust. 2 w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. W przypadku, gdy pobrane przez Zamawiającego dokumenty nie są w języku polskim Wykonawca zobowiązany jest złożyć tłumaczenie.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa utrzymania i konsultacji wraz z rozwojem systemu ENOVA
Dodano: 2024-03-25 - Usługa świadczenia Asysty Technicznej i Konserwacji (ATiK) oraz modernizacji systemów informatycznych SI PROSTA-C i PODATEK
Dodano: 2024-03-15 - Świadczenie usług w zakresie przedłużenia gwarancji, wsparcia technicznego oraz aktualizacji oprogramowania do urządzeń posiadanych przez Zamawiającego – w podziale na dwie części
Dodano: 2024-02-27 - 12-miesięczna opieka serwisowa oprogramowania medycznego Optimed NXT dla Warszawskiego Centrum Opieki Medycznej „Kopernik” Sp. z o.o.
Dodano: 2024-02-23 - Opieka serwisowa oraz nadzór autorski systemu SIMPLE.ERP dla UCKWUM
Dodano: 2024-02-07 - Utrzymanie Systemu Telemetrycznego.
Dodano: 2024-01-11 - Usługa zapewnienia wsparcia technicznego dla posiadanych przez Zamawiającego urządzeń HUAWEI
Dodano: 2023-11-22 - Usługa utrzymania SOLM
Dodano: 2023-10-19 - Świadczenie usług serwisowych sprzętu i oprogramowania dla Urzędu do Spraw Cudzoziemców
Dodano: 2023-09-26 - Świadczenie usługi wsparcia technicznego i utrzymania ciągłości działania systemu Kliper przez okres 24 miesięcy.
Dodano: 2023-09-14