Przetargi.pl
Konserwacja ogólnobudowlana pomieszczeń w bud. nr 2 przy ul. Powstańców Warszawy 2, bud. 34 w Osówcu oraz przebudowa bud. 71 i 27 w Bożenkowie

11 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 85-915 Bydgoszcz, ul. Gdańska 147
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 378 13 19 , fax. 52 378 13 13
  • Data zamieszczenia: 2014-10-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Gdańska 147 147
    85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 378 13 19, fax. 52 378 13 13
    REGON: 34126041200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.11wog.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Wojskowa Jednostka Budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Konserwacja ogólnobudowlana pomieszczeń w bud. nr 2 przy ul. Powstańców Warszawy 2, bud. 34 w Osówcu oraz przebudowa bud. 71 i 27 w Bożenkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Konserwacja ogólnobudowlana pomieszczeń w bud. nr 2 przy ul. Powstańców Warszawy 2, bud. 34 w Osówcu oraz przebudowa bud. 71 i 27 w Bożenkowie z podziałem na części: Część 1 - Konserwacja ogólnobudowlana pomieszczeń piwnicznych w budynku nr 2 w kompleksie wojskowym przy ul. Powstańców Warszawy 2 w Bydgoszczy Roboty konserwacyjne ogólnobudowlane obejmują między innymi: uzupełnienie tynku wewnętrznego (odbicie starego i wykonanie nowego), odgrzybienie ścian wykonanie izolacji ścian z warstwy zaprawy Woder S, zmycie i zeskrobanie starej farby w pomieszczeniach, gruntowanie powierzchni poziomych i pionowych preparatami ATLAS UNI GRUNT, przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi - szpachlowanie, dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą emulsyjną oraz olejną, dwukrotne malowanie farbą olejną: stolarki drzwiowej, grzejników i rur co. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45400000 - 1 (roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych) Część 2 Konserwacja ogólnobudowlana pomieszczeń i korytarzy w budynku nr 34 w kompleksie wojskowym w miejscowości Osówiec Roboty konserwacyjne ogólnobudowlane obejmują między innymi: uzupełnienie tynku wewnętrznego (odbicie starego i wykonanie nowego), wykonanie warstwy szczepnej na lamperii pod szpachlowanie, zmycie i zeskrobanie starej farby w pomieszczeniach, gruntowanie powierzchni poziomych i pionowych preparatami ATLAS UNI GRUNT, przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi - szpachlowanie, dwukrotne malowanie tynków wewnętrznych ścian i sufitów farbą emulsyjną oraz olejną, dwukrotne malowanie farbą olejną: stolarki drzwiowej, grzejników i rur co, krat, przegród z siatki ogrodzeniowej, miejscowa naprawa (częściowa) wymiana pokrycia ścian z płyty pilśniowej, miejscowa naprawa (częściowa wymiana) izolacji cieplnej. Główny przedmiot zamówienia CPV - 45400000 - 1 (roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych) UWAGA: Zamawiający informuje, że prace mogą być prowadzone tylko od poniedziałku do soboty w godzinach od 7:00 do 15:00. Część 3 - Przebudowa budynku nr 71 (agregatownia) oraz części stacji transformatorowej budynku nr 27 zlokalizowanych w kompleksie wojskowym Bożenkowo (86-031 Osielsko) dla potrzeb zainstalowania agregatu prądotwórczego spalinowego o mocy 125 KVA typu HERKULES D/IA 110L Zakres prac obejmuje: wymianę instalacji zasilania i ogrzewania budynku elektrycznego; wymianę bramy wjazdowej na nową o tych samych wymiarach, ocieploną o współczynniku izolacyjności zgodnym z normą; wymianę drzwi do pomieszczeń magazynowych i przedsionka na drzwi ppoż. oraz wymianę 1 szt. drzwi na stalowe; wymianę stolarki okiennej; zmniejszenie ilości naświetli o połowę oraz wymiany pustaków szklanych na okna podwójnie szklone o izolacyjności 1,1 W/m2K; wyposażenie okien zewnętrznych w siatkę o oczkach 2x2cm z drutu ?2mm mocowanych we wnęce okiennej; wymianę instalacji elektrycznej na nową wraz z wymianą żeliwnej rozdzielni zasilającej budynek; wymiana rozdzielni RNN na nową 15 polową w stacji transformatorowej budynku nr 27; wykonanie otworu nawiewnego do pomieszczenia agregatorni, wyposażonego w żaluzję, dla dopływu powietrza chłodzącego i pracy silnika; wykonanie przewodu odprowadzającego powietrze od chłodnicy agregatu na zewnątrz pomieszczenia, w ścianie bocznej, przewód prowadzony górą na h>2,00m; wykonanie odprowadzenia spalin ponad dach; wykonanie wentylacji mechanicznej bez dogrzewania o wymianie min 8w/h z czujką temperatury i CO2 , zabezpieczającą jakość powietrza w pomieszczeniu w trakcie pracy agregatu i po jej zakończeniu wykonanie otworu wywiewnego w stropie do odprowadzenia wodoru Pmin=0,02m2 zapewnienie ogrzewania pomieszczenia do zachowania temperatury nominalnej 8OC, w stanie spoczynku agregatu; malowanie ścian do wysokości 2,00m farbami olejnymi w kolorze jasnym (zielonym lub beżowym); malowanie pomieszczenia farbami zmywalnymi w kolorze jasnym. CPV 45000000 - 7 - roboty budowlane, CPV 45310000 - 3 - roboty instalacyjne elektryczne
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do postępowania, Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium w wysokości: Część 1 - Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium; Część 2 - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100); Część 3 - 3.400,00 zł (słownie: trzy tysiące czterysta złotych 00/100); 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium musi być złożone lub wpłynąć na rachunek Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium co najmniej na okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacać na rachunek Zamawiającego - 11 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Bydgoszczy - NBP O/O BYDGOSZCZ 61 1010 1078 0106 2113 9120 0000 z dopiskiem wadium sprawa nr 64/ZP/RB/INFR/2014 część nr Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania rachunku Zamawiającego. Kserokopię dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu pieniężnego Wykonawca winien dołączyć do oferty. 5. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału do głównego księgowego Zamawiającego w bud. nr 108 (w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. 08:00 - 14:00), a do oferty dołączyć kopię dokumentu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 6. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę pełnej kwoty wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium. 8. W przypadku składania wadium w formie gwarancji lub poręczenia przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zaleca się wymienienie wszystkich Wykonawców występujących wspólnie. 9. Wykonawca, którego oferta przed upływem terminu składania ofert nie będzie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania w trybie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie przez Zamawiającego uznana za odrzuconą. 10. Zwrotu wadium Zamawiający dokona zgodnie z art. 46 ustawy: 1) wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zmawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. W przypadku, gdy wadium zostało wpłacone w formie pieniężnej zostanie ono zwrócone Wykonawcy na rachunek bankowy, z którego dokonano wpłaty. 11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, w okolicznościach o których mowa w części VIII SIWZ w pkt. 10 ppkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je, bez odsetek oraz nie pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 13. Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli: 1) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, 2) Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 3) Wykonawca, którego oferta została wybrana nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.11wog.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach